00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35845821
FIBI, s.r.o.
Budatínska 17, Bratislava, 85105, SVK
Reklamné predmety - papierová taška, poznámkový blok
reklamné predmety, papierová taška, poznámkový blok
Tovar
1. Reklamné predmety - papierová taška, poznámkový blok
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Reklamné predmety určené ako upomienkové predmety pre účastníkov podujatia. |
2. Dodávka reklamných predmetov nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám verejného obstarávateľa. |
3. Dodávka reklamných predmetov vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Papierová taška - rozmer: šírka 200 mm, dno 80 mm, výška 250 mm, spodok tašky a prehyb spevnený kartónom, papier: 130 g, biely rebrovitý, uško: papierové biele, potlač: farba zelená Pantone 348, veľkosť do A5 | ks | 80 | ||
2. Poznámkový blok, formát A5, min. 40 linajkových listov, rozmer 140 x 210 mm, farba čierna, potlač: farba loga biela | ks | 40 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy obchodné mená, resp. obchodné značky ponúkaných tovarov, ich špecifikáciu, vyobrazenie, fotografie a rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1 preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2 nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy a vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke. |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky pracoviska objednávateľa, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
7. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. |
8. Fakturácia sa bude realizovať v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska a splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Podklady na potlač (logo a názov objednávateľa) v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom po uzatvorení zmluvy. |
10. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Filozofická fakulta - Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy, č. dverí 212, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
05.08.2016 09:00 — 30.09.2016 15:00
1,00 súbor
200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.07.2016 13:56
02.08.2016 09:30
02.08.2016 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.07.2016 14:08 - Vstupná ponuka | 199,99 | € | Cena s DPH |
01.08.2016 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 180,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: