30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
44108672
CARS SERVICE s.r.o.
Rastislavova 2, Lužianky, 95141, SVK
Vykonanie servisnej prehliadky, defektácie a opravy vozidla ŠKODA FABIA COM CLASS 1,4 50KW - oprava elektroinštalácie vozidla
vozidlo, ŠKODA FABIA, servisná prehliadkam oprava elektroinštalácie
Služba, Tovar
1. Opravy a údržba
1. Vykonanie servisnej prehliadky, defektácie a opravy vozidla ŠKODA FABIA COM CLASS 1,4 50KW - oprava elektroinštalácie vozidla
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie servisnej prehliadky ŠKODA FABIA COM CLASS 1,4 50kW (TMBJB16Y333688287) v plnom rozsahu podľa výrobcu pri 145 000 km. |
Vykonanie defektácie a opravy elektroinštalácie a zatekania do vozidla nad pravými zadnými dverami. |
Vykonanie opravy elektroinštalácie vozidla (svetlo spiatočky) |
Opravu žiadame vykonať v najkratšom možnom termíne. |
Dodávateľ musí byt certifikovaným servisom značky ŠKODA. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lehota v ktorej budú vykonané požadované opravy | deň | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ŠKODA FABIA COM CLASS 1,4 50 KW | 1 ks |
VIN | TMBJB16Y333688287 |
Vykonanie defektácie | 1 ks |
Servisná prehliadka | výmena vložka čističa filter peľový |
Servisná prehliadka | výmena filter olejový |
Servisná prehliadka | výmena olejovej náplne |
Servisná prehliadka | výmena vložka čističa filter vzduchu |
Servisná prehliadka | výmena filter palivový |
Výmena stieračov | výmena lišta stierača predná ľavá, predná pravá, zadná |
Oprava elektroinštalácie | oprava/výmena spínač spiatočného svetla |
Oprava elektroinštalácie | oprava/výmena riadiaca jednotka kontroly svetiel |
Oprava elektroinštalácie | oprava/výmena riadiaca jednotka elektrickej siete vozidla |
Oprava elektroinštalácie | oprava/výmena sada kabeláže vodičov vnútorného priestoru vozidla |
Oprava zatekania | oprava/výmena tesnenia zadných pravých dverí |
Oprava zatekania | oprava/výmena vnútorného vedenia okna zadných pravých dverí |
Názov |
Oprava bude vykonaná certifikovaným servisom vozidiel ŠKODA v okrese Prešov. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať defektáciu vozidla a predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie predbežnú kalkuláciu nákladov na požadované úkony, ktorá bude obsahovať celkovú hodnotu nákladov na opravu spolu s rozpisom potrebných náhradných dielov s uvedením ich cien a predpokladanú časovú náročnosť jednotlivých úkonov s uvedením ceny za 1 Nh práce. |
V prípade, že počas defektácie vozidla dodávateľ zistí, že nie potrebné vykonať výmenu všetkých náhradných dielov uvedených v "Technickej špecifikácii predmetu zákazky", zaväzuje sa poskytnúť objednávateľovi zľavu z "celkovej ceny predmetu zmluvy" vo výške, ktorá predstavuje rozdiel hodnoty "celkovej ceny predmetu zmluvy" a hodnoty kalkulácie nákladov na opravu spracovanej dodávateľom (posúdenej v aplikácii SILVERDAT). |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží potvrdenie o tom, že je certifikovaným servisom vozidiel ŠKODA. |
Dodávateľ musí byť držiteľom certifikátu kvality servisných služieb podľa normy EN ISO 9001:2008. |
Objednávateľ vykoná posúdenie kalkulácie v súlade s aplikáciou SILVERDAT. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť zľavu z ceny náhradných dielov vo výške 10% voči aktuálnym cenám uvádzaným v aplikácii SILVERDAT. |
Poskytovateľ je povinný použiť len nové (nepoužité) originálne diely alebo Original Equipment Manufacturer diely pričom o ich použití informuje objednávateľa za dodržaina podmienok výhodnejšej ceny. |
Dodavateľ poskytne na náhradné diely záruku udávanú výrobcom (minimálne 24 mesiacov) a na vykonané práce 12 mesiacov. |
Dodávateľ sa zaväzuje na požiadanie predložiť objednávateľovi k nahliadnutiu staré náhradné diely, ktoré boli pri oprave vymenené. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať likvidáciu vymenených dielov a použitého materiálu na vlastné náklady a zodpovednosť. |
Dodávateľ musí byť držiteľom certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa STN EN ISO 14001:2005. |
Dodávateľ k faktúre priloží potvrdenie o pôvode náhradných dielov, rozpis použitých náhradných dielov a časovej náročnosti servisných úkonov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi za predpokladu splnenia podmienok uvedených v predchádzajúcom bode. |
Adresa na zaslanie požadovaných dokumentov a fakturačná adresa bude dodávateľovi oznámená bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Nedodržanie, ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s verejným obstarávaním, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
08.08.2016 08:00 — 12.08.2016 13:00
1,00 oprava
2 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.07.2016 11:28
02.08.2016 11:45
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.08.2016 10:45 - Vstupná ponuka | 2 880,00 | € | Cena s DPH |
02.08.2016 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: