00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
35726229
SHARK Computers, a.s.
Hviezdoslavovo námestie 20, Bratislava, 81102, SVK
skener A4
skener s plochým lôžkom A4
Tovar
1. skener A4
|
|
---|---|
Funkcia |
skener na skenovanie stránok formát A4 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skener s plochým lôžkom, A4, 48-Bit | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ skenera: | skener s plochým lôžkom |
Diapozitívy, filmy, negatívy: | Jednotka pre priehľadné (diapozitívy, filmy, negatívy) |
Zdroj svetla: | Technológia ReadyScan LED |
Skenovacie rozlíšenie: | 4.800 DPI x 9.600 DPI (horizontálne x vertikálne) |
Hĺbka farby: | 48 Bit |
Formát papiera: | A4 |
Optická transmisná hustota: | 3.2 D ; Monochromatické: 2.9 ms/riadok; Farebné: 3.5 ms/riadok |
Výstupné formáty: | Skenovanie do PDF ; Skenovanie do prehľadávateľného PDF; Skenovanie priamo do e-mailu alebo cloudového úložiska |
Rozhranie: | USB 2.0 Hi-Speed |
Napájanie prúdom: | sieťový adaptér 220-240V |
Názov |
Dodávateľ doručí predmet zmluvy na miesto plnenia, dopravné náklady znáša dodávateľ. |
Dodané zariadenia a komponenty PC musia byť nové, nerepasované, nepoužívané, s rokom výroby 2015 alebo 2016. |
Pred prevzatím tovaru sa vyžaduje od dodávateľa odovzdať technickú špecifikáciu predmetu zákazky na overenie splnenia zadania do 2 dní od účinnosti zmluvy. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Dodávateľ akceptuje, že k úhrade faktúry za predmet plnenia príde až po kompletnom odovzdaní celého predmetu plnenia a po podpísaní preberacieho protokolu zo strany objednávateľa. |
Požaduje sa min. 24 mesačná záruka na mieste u zákazníka s odozvou nasledujúci pracovný deň, ktorá začína dňom podpísania preberacieho protokolu. Dopravné náklady v rámci záručnej doby opravy znáša dodávateľ. |
Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH na základe § 7 zákona o DPH. Registráciou podľa § 7 Zákona o DPH nezískal postavenie platiteľa DPH. V prípade nákupu tovaru, alebo prijatia služieb od dodávateľa z EÚ mu však vzniká povinnosť zaplatiť slovenskú DPH na Slovensku. Na základe tohto nebude dodávateľ z EÚ účtovať k cene zahraničnú DPH, vo svojej ponuke však musí uviesť sadzbu a výšku DPH v zmysle zákona SR č. 222/2004 Z.z. o DPH a cenu vrátane DPH |
Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, jednotkových cien, celkovú cenu bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú cenu s DPH.Splatnosť faktúry je 30 dní. |
Názov | Upresnenie |
Miesto plnenia | Piešťany |
Nábrežie I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
03.08.2016 08:00 — 05.08.2016 14:00
1,00 ks
115,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.07.2016 10:23
01.08.2016 15:00
02.08.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2016 13:56 - Vstupná ponuka | 115,00 | € | Cena s DPH |
01.08.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 109,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: