00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
00698407
PROMPt, tlačiareň cenín, a.s.
Jozefa Hagaru 9, Bratislava, 83151, SVK
Tlačivá a tlačiarenské výrobky
firemné tlačivá, záznamy, dokumenty
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Tlačivá a tlačiarenské výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
firemné tlačivá pre účely vykazovania, evidencie, korešpondencie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Vizitka | druh | 7 | ||
2. Menovka | druh | 92 | ||
3. Tlačivo - Protokol kontroly sanitného vozidla | kus | 40 000 | ||
4. Kniha zásahov | kus | 200 | ||
5. Záznam o zhodnotení zdravotného stavu osoby | zložka | 25000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. rozmer | 9 x 5 cm |
1.2. papier | biely 300 g/m2 natieraný lesklý |
1.3. farebnosť tlače | (4+0) CMYK |
1.4. počet druhov | 7 |
1.5. počet kusov | 1 druh = 100 ks |
2.1. rozmer | 8 x 5 cm |
2.2. papier | biely 300 g/m2 natieraný |
2.3. farebnosť tlače | (4+0) CMYK |
2.4. povrchová úprava | lesklé laminovanie s presahom po obvode menovky |
2.5. počet druhov | 92 |
2.6. počet kusov | 1 druh = 3 ks |
3.1. rozmer | A4 |
3.2. papier | biely 80 g/m2 bezdrevný |
3.3. farebnosť tlače | (1+1) obojstranne čierna, totožný grafický návrh na prednej a zadnej strane listu |
4.1. rozmer 1 listu | š 42 x v 29,5 cm |
4.2. počet listov v 1 knihe | 200 |
4.3. papier - list | biely 120 g/m2 |
4.4. papier - obálka | biely 300 g/m2 natieraný |
4.5. farebnosť tlače - list | (1+1) obojstranne čierna, totožný grafický návrh na prednej a zadnej strane listu |
4.6. väzba | 2x zošívaná + lepená po kratšej strane |
4.7. ďalšie úpravy obálky | nálepka na prednej strane, v strede, 8x1 cm, biely samolepiaci papier, tlač (1+0) čierna, nápis "Kniha zásahov" |
5.1. počet | 1 zložka = 1 originál + 1 kópia |
5.2. rozmer | A4/originál + A4/kópia |
5.3. papier | originál aj kópia biely samoprepisovací |
5.4. farebnosť tlače | originál (4+0) CMYK + kópia (1+0) zelená / originál aj kópia rovnaká grafika |
5.5. väzba | lepená hore po kratšej strane, individuálne po 1 zložke |
5.6. balenie | 1 balenie = 500 zložiek |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Čiastkové plnenie sa nepripúšťa - dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie Faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo "Zmluvné podmienky" alebo "Zmluvná cena" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
U položiek č. 1 a č. 2 Objednávateľ spresní Dodávateľovi personalizované dáta konkrétnych údajov v elektronickej podobe (.xls) v termíne do 2 prac. dní. od uzavretia zmluvy. |
U položiek č. 1 a č. 2 Objednávateľ požaduje schválenie grafického návrhu jednotlivých vizitiek a menoviek pred ich výrobou. |
U položky č. 1 Objednávateľ poskytne Dodávateľovi podklady v elektronickej podobe (.cdr) v termíne do 2 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
U položky č. 2 Objednávateľ poskytne Dodávateľovi podklady v elektronickej podobe (.indd) v termíne do 2 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
U položiek č. 3 Objednávateľ poskytne Dodávateľovi podklady v elektronickej podobe (.xls) v termíne do 2 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
U položky č. 4 Objednávateľ poskytne Dodávateľovi podklady v elektronickej podobe (.xls) v termíne do 2 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
U položky č. 5 Objednávateľ poskytne Dodávateľovi grafické podklady v elektronickej podobe (.pdf) v termíne do 2 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa dodať predmet zákazky v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO"), a to dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO, v lehote do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa §32 ods. 2 písm. a), b), c) a d) ZVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží ako originál, alebo ich úradne overenú kópiu. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v Registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
11.08.2016 08:00 — 31.08.2016 15:00
1,00 kompletné plnenie predmetu zákazky
2 806,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.07.2016 08:30
01.08.2016 09:00
02.08.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.07.2016 08:46 - Vstupná ponuka | 2 805,00 | € | Cena s DPH |
01.08.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 640,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: