35629045
Krajská prokuratúra Trenčín
Legionárska 7158/5, Trenčín, 91250, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
kancelárske potreby alebo ekvivalent
papier na fotokopírovanie a xerografický,baliaci papier
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. kancelárske potreby alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnych činností |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Baliaci papier | kg | 70 | ||
2. Kancelársky papier A4 | bal. | 1300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
K p. č. 2 kancelársky papier - farba | biela |
K p. č. 2 kancelársky papier - recyklovaný papier | nie |
K p. č. 2 kancelársky papier - počet hárkov v balení | 500 ks |
K p. č. 2 kancelársky papier - formát | A 4 |
K p. č. 2 kancelársky papier - počet balení v krabici | 5 |
K p. č. 2 kancelársky papier - rozmery | 210 x 297 mm |
K p. č. 2 kancelársky papier -plošná hmotnosť | 80 g/m2 |
K p. č. 2 kancelársky papier - opacita (nepriehľadnosť) | 90 % |
K p. č. 2 kancelársky papier - drsnosť | 200 ml/min. |
K p. č. 2 kancelársky papier - belosť | 146 CIE |
K p. č. 2 kancelársky papier - hrúbka | 106 mikrometrov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesta plnenia a vyloženia na určené miesta - sklady v 7 okresných mestách v rámci kraja. |
Tovar bude dodaný naraz do jednotlivých (určených) miest podľa bodu 6 týchto osobitých požiadaviek. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky ,vrátane nakládky a vykládky tovaru. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest (7) dodania tovaru vrátane konkrétnych osôb na prevzatie predmetu zákazky. |
Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta a zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu |
Legionárska 7158/5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
15.08.2016 08:21 — 17.08.2016 08:21
1,00 sada
4 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.07.2016 08:24
03.08.2016 08:17
03.08.2016 08:32
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.07.2016 09:42 - Vstupná ponuka | 3 999,60 | € | Cena s DPH |
03.08.2016 08:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 320,81 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: