• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2016 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2016 12:34
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2016 12:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2016 12:50

Detail zákazky Z201618910

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2016 12:39
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2016 12:34
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2016 12:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2016 12:50

Základné údaje

Z201618910

OF-95269

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2543431

Objednávateľ

00607029

Stredná zdravotnícka škola

Lúčna 2, Lučenec, 98417, SVK

Dodávateľ

44559372

ELENIT, s.r.o.

Sokolská 718/30, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a premaľovanie fasády na budove školy.

oprava omietky, penetrácia, maliarske práce v exteriéri, montáž, demontáž lešenia

  • 45442100-8 - Maliarske a natieračské práce
  • 45262100-2 - Lešenárske práce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 45214220-8 - Stavebné práce na objektoch stredných škôl

Stavebná práca, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a premaľovanie fasády na budove školy.
Funkcia
Oprava poškodenej omietky, penetračný náter fasády, vymaľovanie fasády.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Montáž lešenia m2 570
2. Demontáž lešenia m2 570
3. Penetračný náter m2 570
4. Premaľovanie fasádnou farbou, min 2 krát m2 570
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5. Odstránenie prachu zo stien, zakrývanie okien, dverí
6. Fasádny farba .- viac farebne (podľa aktuálneho stavu) exteriérová, oteruvzdorná
7. Styk farieb, šambrány okolo okien tri odtiene farby zelenej, biele šambrány
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
3. V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami, dodávkou materiálu a odvozom a likvidáciou odpadu, prenájmu, montáže a demontáže lešenia.
4. Prenájom plošiny nad strechou.
5. Lehota splatnosti faktúr je tridsať dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
6. Nedostatky predmetu zmluvy si objednávateľ bude uplatňovať u dodávateľa na základe písomnej reklamácie. poskytovateľ sa zaviaže, že v termíne do 48 hodín zaujme svoje stanovisko k predmetu reklamácie.
7. Dodávateľ sa zaviaže v prípade písomného uznania reklamácie odstrániť nedostatok predmetu zmluvy najneskôr do 10 dní.
8. Doklady o odovdaní a prevzatí prác vyhotoví dodávateľ.
9. Dodávateľ doloží súpis skutočne vykonaných prác.
10. Zhotoviteľ písomne alebo ústne oznámi objednávateľovi pripravenosť na odovzdanie diela najneskôr 2 dni pred termínom, kedy by malo byť dielo pripravené na odovzdanie.
11. Objednávateľ na základe oznámenia zhotoviteľa najneskôr do 2 dní od písomnej alebo ústnej výzvy zhotoviteľa príde na preberacie konanie.
12. V prípade, ak dielo bude mať vady, zaplatí zhotoviteľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z ceny predmetu diela. Túto pokutu sa zhotoviteľ zaväzuje odpočítať z konečnej ceny diela.
13. Práce vykonávané zhotoviteľom diela musia byť vykonané podľa technologických postupov v zmysle STN platných v čase realizácie diela, pri dodržaní predpisov o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci.
14. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo v dohodnutom čase: termín začatia prác: do 3 dní od uzavretia zmluvy, termín ukončenia prác: do 30 dní od začatia prác
15. Zhotoviteľ poskytuje záruku na práce použitej technológie minimálne 36 mesiacov. Za nedostatky, ktoré sa prejavia po odovzdaní diela zodpovedá dodávateľ, ak boli spôsobené porušením jeho povinností nedodržaním platných noriem a technologických postupov.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lúčna 2, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika

02.08.2016 12:35 — 02.09.2016 12:28

570,00 m2

6 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.07.2016 12:39

01.08.2016 12:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 1085
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.07.2016 13:02 - Vstupná ponuka 5 880,00 € Cena s DPH
27.07.2016 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka 5 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS