00607029
Stredná zdravotnícka škola
Lúčna 2, Lučenec, 98417, SVK
44559372
ELENIT, s.r.o.
Sokolská 718/30, Zvolen, 96001, SVK
Oprava a premaľovanie fasády na budove školy.
oprava omietky, penetrácia, maliarske práce v exteriéri, montáž, demontáž lešenia
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
|
1. Oprava a premaľovanie fasády na budove školy.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Oprava poškodenej omietky, penetračný náter fasády, vymaľovanie fasády. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Montáž lešenia | m2 | 570 | ||
| 2. Demontáž lešenia | m2 | 570 | ||
| 3. Penetračný náter | m2 | 570 | ||
| 4. Premaľovanie fasádnou farbou, min 2 krát | m2 | 570 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 5. Odstránenie prachu zo stien, zakrývanie okien, dverí | |
| 6. Fasádny farba .- viac farebne (podľa aktuálneho stavu) | exteriérová, oteruvzdorná |
| 7. Styk farieb, šambrány okolo okien | tri odtiene farby zelenej, biele šambrány |
| Názov |
| 1.Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| 2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| 3. V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami, dodávkou materiálu a odvozom a likvidáciou odpadu, prenájmu, montáže a demontáže lešenia. |
| 4. Prenájom plošiny nad strechou. |
| 5. Lehota splatnosti faktúr je tridsať dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| 6. Nedostatky predmetu zmluvy si objednávateľ bude uplatňovať u dodávateľa na základe písomnej reklamácie. poskytovateľ sa zaviaže, že v termíne do 48 hodín zaujme svoje stanovisko k predmetu reklamácie. |
| 7. Dodávateľ sa zaviaže v prípade písomného uznania reklamácie odstrániť nedostatok predmetu zmluvy najneskôr do 10 dní. |
| 8. Doklady o odovdaní a prevzatí prác vyhotoví dodávateľ. |
| 9. Dodávateľ doloží súpis skutočne vykonaných prác. |
| 10. Zhotoviteľ písomne alebo ústne oznámi objednávateľovi pripravenosť na odovzdanie diela najneskôr 2 dni pred termínom, kedy by malo byť dielo pripravené na odovzdanie. |
| 11. Objednávateľ na základe oznámenia zhotoviteľa najneskôr do 2 dní od písomnej alebo ústnej výzvy zhotoviteľa príde na preberacie konanie. |
| 12. V prípade, ak dielo bude mať vady, zaplatí zhotoviteľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z ceny predmetu diela. Túto pokutu sa zhotoviteľ zaväzuje odpočítať z konečnej ceny diela. |
| 13. Práce vykonávané zhotoviteľom diela musia byť vykonané podľa technologických postupov v zmysle STN platných v čase realizácie diela, pri dodržaní predpisov o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci. |
| 14. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo v dohodnutom čase: termín začatia prác: do 3 dní od uzavretia zmluvy, termín ukončenia prác: do 30 dní od začatia prác |
| 15. Zhotoviteľ poskytuje záruku na práce použitej technológie minimálne 36 mesiacov. Za nedostatky, ktoré sa prejavia po odovzdaní diela zodpovedá dodávateľ, ak boli spôsobené porušením jeho povinností nedodržaním platných noriem a technologických postupov. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Lúčna 2, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
02.08.2016 12:35 — 02.09.2016 12:28
570,00 m2
6 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.07.2016 12:39
01.08.2016 12:34
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.07.2016 13:02 - Vstupná ponuka | 5 880,00 | € | Cena s DPH |
| 27.07.2016 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 880,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: