36836567
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Majerská cesta 94, Banská Bystrica, 97496, SVK
46120602
Metrostav DS a.s.
Košická 17180/49, Bratislava, 82108, SVK
Oprava križovatky na ceste III/2415 (06624)
Oprava ciest, obnova povrchu ciest, oprava poškodenej cesty, práce na údržbe ciest, frézovanie, zametanie, postrek spojovací, zálievky, asfaltová vrstva.
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Oprava križovatky na ceste III/2415 (06624)
|
|
---|---|
Funkcia |
Stavebné práce, stavebné úpravy na ceste III/2415 (06624), oprava križovatky cesty III.triedy (Sládkovičova ulica) s MK Poľná ul. |
Staničenie v km 7,575-7,680, dĺžka úseku 105 m, šírka vozovky 18 m, plocha úseku 1 397 m2, korekcia vozovky vjazdy, autobusové zastávky. |
Pri pokládke všetky spoje opatriť asfaltovou zálievkou. |
Do ceny zahrnúť všetky VRN (dočasné DZ, zriadenie uzávierky, územné a prevádzkové vplyvy a pod.) |
Zhotoviteľ si na vlastné náklady zabezpečí potrebné povolenia v zmysle platnej legislatívy ( uzávierka, zvláštne užívanie, určenie dopravného značenia). |
Vzdialenosť obaľovacej súpravy od predmetu zmluvy nesmie byť väčšia ako 60 km, resp.pri časovom vyjadrení nesmie doprava asfaltových zmesí trvať viac ako 90 minút. Predmet zmluvy bude realizovaný v zmysle TKP časť 6 Hutnené asfaltové zmesi. |
Obaľovacia súprava musí byť vlastná alebo zmluvne zabezpečená. Túto skutočnosť preukáže zhotoviteľ na odovzdaní staveniska. |
Zhotoviteľ musí preukázať dostatočné vybavenie strojného a technického charakteru, aspoň 1 kompletnú zostavu - finišer, cestný valec, nákladný automobil na prepravu asfaltových zmesí, hutniace zariadenie, búracie kladivo, zametacie vozidlo, distribútor asfaltovej zmesi, cisterna na vodu. |
Zhotoviteľ preukáže vlastníctvo k strojovému a technickému vybaveniu. V prípade použitia cudzích kapacít strojného vybavenia poskytne na odovzdaní staveniska zmluvu alebo písomný prísľub od poskytovateľa strojného vybavenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zapílenie začiatkov a koncov s frézovaním v dĺžke 2 m, špecifikácia 50 mm/2m | m | 36,00 | ||
Postrek spojovací, špecifikácia 0,7 kg/m2 | m2 | 1397,00 | ||
Frézovanie s naložením na doprav.prostriedok, špecifikácia 40-50 mm | m2 | 1397,00 | ||
Aco11-II (ABS II) s dovozom, rozprestrením, zhutnením, špecifikácia 50 mm | m2 | 1397,00 | ||
Acl 16 hr.5cm s dovozom, rozprestrením, zhutnením, špecifikácia 50 mm | m2 | 1397,00 | ||
Vodorovná doprava sute s vyložením, do 5km do B.Bystrice - Majera | t | 1006,00 | ||
Čistenie vozovky-zametanie | m2 | 1397,00 |
Názov |
1.Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať dielo vo vlastnom mene, na vlastné náklady, s odbornou starostlivosťou a na vlastnú zodpovednosť. Objednávateľ sa zaväzuje vykonané dielo prevziať a zaplatiť dohodnutú cenu. |
2.Termíny realizácie: a) stavenisko bude odovzdané najneskôr do 15 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy b) začatie realizácie diela: do 5 pracovných dní odo dňa písomného odovzdania staveniska; c) dokončenie realizácie diela: najneskôr do 30.9.2016. |
3.Za termín ukončenia prác, resp. zhotovenia diela sa podľa tejto zmluvy považuje deň protokolárneho odovzdania diela objednávateľovi. |
4.V prípade prerušenia realizácie prác z dôvodu nepredvídaných udalostí ako je vyššia moc (blesk, požiar, povodeň), ktoré zhotoviteľ nemohol ovplyvniť, zmluvné strany dohodnú dodatkom k tejto zmluve nový termín dokončenia predmetu zmluvy, pričom predĺženie lehoty plnenia bude primerané k dobe, na ktorú bolo potrebné vykonávanie prác prerušiť. |
5.Ak zhotoviteľ pripraví dielo na odovzdanie pred dohodnutým termínom, objednávateľ sa zaväzuje toto dielo prevziať aj v skoršom ponúknutom termíne. Objednávateľ sa zaväzuje, že dokončené dielo prevezme a zaplatí za jeho vyhotovenie dohodnutú cenu. |
6.Cena diela v Eurách je v členení - bez DPH, DPH, cena spolu s DPH. DPH bude fakturovaná vo výške podľa platných predpisov. Zálohu na predmet plnenia objednávateľ neposkytuje. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
7.Cena je maximálna na daný rozsah prác. Zmena ceny je možná len v prípadoch nepredvídaných okolností alebo z dôvodu požiadavky naviac prác objednávateľom. |
8.Podkladom pre úhradu ceny za vykonané a odovzdané práce bude po ukončení realizácie stavby zhotoviteľom vystavená faktúra na základe objednávateľom potvrdeného súpisu vykonaných prác spracovaného overiteľným spôsobom v rozsahu skutočne zrealizovaných prác pri použití sadzieb uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Platby budú vykonané po ukončení diela, na základe skutočne vykonaných prác a cenovej ponuky, odsúhlasených technickým dozorom objednávateľa. |
9.Dôvodom na oprávnené vrátenie faktúry je skutočnosť, že faktúra má formálne alebo obsahové nedostatky. V takomto prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
10.Zhotoviteľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy je zhotovený podľa dohodnutého rozsahu a v súlade s CP zhotoviteľa a podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve. Ďalej zhotoviteľ zodpovedá za to, že dielo zodpovedá technickým normám, je v súlade s príslušným všeobecne záväznými predpismi a bude spĺňať technické podmienky dohodnuté v tejto zmluve. |
11.Zhotoviteľ zodpovedá za vady, ktoré predmet diela má v čase jeho odovzdania objednávateľovi a tiež počas doby, na ktorú je zhotoviteľom poskytnutá záruka. Za vady, ktoré sa prejavili po uvedenej dobe, zodpovedá zhotoviteľ iba vtedy, ak boli spôsobené porušením jeho povinností v zmysle tejto zmluvy. |
12.Záručná doba na vykonané práce je 60 kalendárnych mesiacov a začne plynúť odo dňa odovzdania predmetu diela objednávateľovi. Na materiál príslušenstva sa vzťahuje záručná lehota podľa TDP výrobcov, t.j. min 24 kalendárnych mesiacov. |
13.Zmluvné strany sa dohodli pre prípad vady diela, že počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a zhotoviteľ povinnosť bezplatne všetky zistené vady odstrániť. |
14.Zhotoviteľ sa zaväzuje na vlastné náklady odstrániť prípadné vady predmetu diela v čo najkratšej lehote, najneskôr však do 3 dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľa. |
15.Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, písomnou formou, do rúk oprávneného zástupcu zhotoviteľa. Za doručenie sa rozumie aj zaslanie reklamácie prostredníctvom elektronickej pošty. |
16.Zhotoviteľ je povinný realizovať práce včas a kvalitne, pričom pri omeškaní s uskutočnením prác alebo pri nekvalitnom plnení budú zmluvné strany postupovať v zmysle ustanovení §§560 až 565 ako aj §§365 až 386 Obchodného zákonníka v platnom znení, vrátane náhrady škody z dôvodov omeškania zmluvných povinností. Kvalita prác musí zodpovedať STN a technickým podmienkam. V prípade porušenia týchto povinností objednávateľ môže jednostranne odstúpiť od tejto zmluvy. |
17.Zhotoviteľ si na vlastné náklady zabezpečí potrebné povolenia v zmysle platnej legislatívy (uzávierka, zvláštne užívanie, určenie dopravného značenia). |
19.Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť stavenisko tak, aby počas výkonu prác a tiež v období pracovného kľudu na stavbe nedošlo k poškodeniu zdravia a majetku. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie a plnenie povinností vyplývajúcich zo zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v platnom znení. |
20.Zhotoviteľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov a za dodržiavanie predpisov cestnej premávky počas celej realizácie diela. Zodpovedá za čistotu a poriadok pri vykonávaní diela. Zhotoviteľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho činnosti. Zhotoviteľ nakladá s odpadom v zmysle zákona č.223/2001 Z.z. o odpadoch v znení neskorších predpisov a odpad bude ukladať na skládku odpadu v celom rozsahu na vlastné náklady. Vyfrézovaný materiál bude odvezený na miesto podľa pokynov objednávateľa. |
21.Objednávateľ je oprávnený priebežne kontrolovať vykonávanie diela. Ak objednávateľ zistí, že zhotoviteľ vykonáva dielo v rozpore s dohodnutými podmienkami, je objednávateľ oprávnený požadovať, aby zhotoviteľ na vlastné náklady odstránil nedostatky vzniknuté chybným vykonávaním diela a práce zrealizoval dohodnutým spôsobom. Ak napriek požiadavkám objednávateľa zhotoviteľ zistené nedostatky v určenej lehote neodstráni, je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
21.Pri ukončení diela zhotoviteľ vyzve objednávateľa na prevzatie diela. Objednávateľ určí termín preberacieho konania. Zúčastnené strany spíšu zápis o odovzdaní a prevzatí diela, v ktorom musia byť uvedené všetky náležitosti o odovzdávanom diele, najmä však všetky zjavné nedostatky a chyby, ktoré sa zistia pri preberacom konaní s uvedením termínu ich odstránenia. |
22.Zhotoviteľ je povinný pripraviť a predložiť objednávateľovi pred začatím preberacieho konania potrebné doklady: a) atesty a certifikáty; b) zápisnice a osvedčenie o vykonaných skúškach diela; c) doklady o zhode materiálov; d) ostatnú potrebnú dokumentáciu. |
23.Ak zhotoviteľ odovzdá dielo po termíne, je objednávateľ oprávnený účtovať zhotoviteľovi dohodnutú zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela za každý čo aj začatý deň omeškania. |
22.Ak zhotoviteľ nezačne s odstraňovaním vád v stanovenom čase, t.j. do 3 dní od odovzdania reklamácie, je objednávateľ oprávnený účtovať zhotoviteľovi dohodnutú zmluvnú pokutu vo výške 50,- EUR za každý deň omeškania. |
25.Ak objednávateľ neuhradí v termíne splatnosti faktúru, zhotoviteľ môže účtovať za každý deň omeškania 0,05% z dlžnej sumy. |
26.Zaplatenie zmluvnej pokuty nevylučuje povinnosť zhotoviteľa uhradiť objednávateľovi škodu v plnej výške, ktorá vznikla nesplnením záväzkov, ktoré pre neho zo zmluvného vzťahu vyplývajú. |
27. V prípade odstúpenia od zmluvy musí byť toto oznámené písomne. V odstúpení musí byť uvedený dôvod, pre ktorý zmluvná strana od zmluvy odstupuje. Odstúpenie je účinné dňom jeho doručenia druhej zmluvnej strane. |
28.Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich častí na iný subjekt bez predchádzajúceho súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti bude zmluva o prevode (postúpení) zmluvných strán neplatná. |
29.Doručením akýchkoľvek písomností na základe tejto zmluvy alebo v súvislosti s touto zmluvou sa rozumie doručenie písomnosti doporučene poštou s doručenkou, doručenie kuriérom alebo osobné doručenie príslušnej zmluvnej strane. |
30.Za deň doručenia písomností sa považuje aj deň, v ktorý zmluvná strana, ktorá je adresátom, odoprie doručovanú písomnosť prevziať, alebo v ktorý márne uplynie dvojtýždňová úložná doba pre vyzdvihnutie si zásielky na pošte, doručovanej poštou zmluvnej strane, alebo v ktorý je na zásielke, doručovanej poštou zmluvnej strane, preukázateľne zamestnancom pošty vyznačená poznámka, že „adresát sa odsťahoval“, „adresát je neznámy“ alebo iná poznámka podobného významu. |
31.Na zmluvné vzťahy osobitne neupravené touto zmluvou sa vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka v platnom znení a ostatné všeobecne záväzné právne predpisy SR. |
32.Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný výkaz výmer do 4 dní od uzavretia zmluvy. |
Sládkovičova ulica, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
08.08.2016 12:53 — 30.09.2016 12:55
1,00 celok
31 673,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.07.2016 13:18
29.07.2016 12:55
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.07.2016 12:28 - Vstupná ponuka | 31 673,00 | € | Cena bez DPH |
29.07.2016 12:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 143,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: