30810787
Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky
Švermova 43, Banská Bystrica, 97404, SVK
47038969
Q - Zet servis s.r.o.
Remata 32, Ráztočno, 97231, SVK
Čistiace a upratovacie služby
upratovanie, čistenie, umývanie, vysávanie
Služba
14. Upratovanie budov a správa budov
1. Čistiace a upratovacie služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb v sídle verejného obstarávateľa (1 budova) po dobu jedného roka. |
Výkon upratovacích služieb, ktorými sa rozumejú bežné upratovacie služby kancelárií a zasadacích miestností, kongresovej miestnosti, chodieb a schodísk, sociálnych zariadení, kuchyniek, archívov, zubnej ambulancie a jedálne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Podlahová plocha – kancelárie – umývanie | m² | 170,70 | ||
Podlahová plocha – kancelárie (vrátane zasadacích miestností) – vysávanie | m² | 4 075,50 | ||
Podlahová plocha – chodby, schodiská, WC, kuchynky – umývanie | m² | 2 307,90 | ||
Podlahová plocha – jedáleň – umývanie | m² | 194 | ||
Podlahová plocha – zubná ambulancia – umývanie | m² | 69,6 | ||
Podlahová plocha - kongresová sála – vysávanie | m² | 136,1 | ||
Podlahová plocha archív v suteréne – umývanie | m² | 902,6 | ||
Podlahová plocha špecializovaný archív I. poschodie – umývanie | m² | 216,5 | ||
Počet okien | ks | 647 | ||
Počet balkónových dverí | ks | 1 | ||
Počet vstupných dverí do budovy | ks | 3 | ||
Počet kuchyniek | ks | 17 | ||
Počet WC mís | ks | 30 | ||
Počet pisoárov | ks | 12 | ||
Počet sprchovacích kútov | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vysypanie odpadkových košov, výmena sáčkov, | denne |
Utretie prachu zo stolov a ostatného nábytku, parapetných dosiek, výpočtovej techniky, | denne |
Utretie prachu na nábytku vo vstupných priestoroch do budovy, | denne |
Umytie umývadiel v kanceláriách, | denne |
Umytie sociálnych zariadení (WC mís, pisoárov, umývadiel), zrkadiel a podláh v sociálnych zariadeniach, | denne |
Umytie kuchyniek (drezu, dosky kuchynskej linky, obkladu a podláh v kuchynkách), | denne |
Umytie podláh bez kobercov t.j. na chodbách a schodiskách, v serverovni, v kanceláriách informatiky (3), na sekretariáte a v zubnej ambulancii, | denne |
Umytie podláh osobných výťahov (2). | denne |
Vysávanie kobercových povrchov kancelárií, zasadacích miestností a čalúneného nábytku, | týždenne |
Umytie všetkých vstupných dverí do budovy úradu, | týždenne |
Umytie chodieb archívu v suteréne a špecializovaného archívu na I. poschodí, podlahy v jedálni, | týždenne |
Dezinfekcia sociálnych zariadení a kuchyniek, | týždenne |
Utretie zábradlia schodiska a sklenených plôch pod zábradlím. | týždenne |
Utretie zvislých plôch na nábytkoch, | mesačne |
Umytie obkladu stien v sociálnych zariadeniach, | mesačne |
Umytie chladničiek a kuchynských liniek z vonkajších strán, | mesačne |
Umytie stien a dverí osobných výťahov, | mesačne |
Čistenie priestorov od pavučín, | mesačne |
Ošetrenie nábytku vhodným prostriedkom. | mesačne |
Umytie interiérových dverí a kľučiek a ošetrenie dverí vhodným prostriedkom, | polročne |
Umytie vykurovacích telies. | polročne |
Umytie okien, žalúzií a osvetľovacích telies, | ročne |
Tepovanie kobercov a čalúneného nábytku. | ročne |
Názov |
Doba poskytovania upratovacích a čistiacich služieb je jeden rok (12 mesiacov) odo dňa uzavretia zmluvy prostredníctvom EKS (predpoklad od 01.08. 2016 do 31.07.2017). |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Poskytovateľ sa zaväzuje plniť a zabezpečiť upratovacie a čistiace služby v kvalite, v rozsahu, v čase a v periodicite uvedenej v zmluve, podľa stanovených podmienok a technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
V prípade, ak objednávateľ zistí nedostatky vykonanej služby, má právo na reklamáciu a bezplatné odstránenie. |
Objednávateľ reklamáciu zrealizuje ihneď po jej zistení a to buď písomne v knihe závad alebo aj ústne, ak ide o menšie nedostatky. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť odstránenie zistených nedostatkov (reklamáciu) ihneď, najneskôr do 24 hodín od ich nahlásenia objednávateľom a objednávateľa o ich odstránení informovať. |
Ak závady nie je možné z objektívnych príčin odstrániť v lehote vyššie uvedenej, určí si zhotoviteľ náhradnú lehotu odstránenia zistených nedostatkov, najneskôr však do 5 pracovných dní od ich nahlásenia objednávateľom. |
Ak aj napriek náhradnej lehote odstránenia zistených nedostatkov poskytovateľ tieto neodstráni, má objednávateľ právo na zľavu vo výške 10 % zo zmluvnej ceny poskytovanej služby. |
Objednávateľ má právo uplatniť si voči poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 30 % zo zmluvnej ceny poskytovanej služby podľa ustanovení tejto zmluvy za predpokladu, že poskytovateľ je v omeškaní s vykonaním služby v dohodnutom čase alebo služba nie je vykonaná v dohodnutej kvalite. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť dostatočný počet zamestnancov na vykonávanie pravidelných denných upratovacích služieb v čase od 16:00 – 20:00 hod. |
Objednávateľ poskytne bezplatne vodu a elektrickú energiu pre výkon služby, vrátane priestoru na odkladanie osobných vecí zamestnancov poskytovateľa, pracovných pomôcok, čistiacich a dezinfekčných prostriedkov a pod. nevyhnutných pre výkon služby. |
Hygienické potreby (toaletný papier, papierové utierky, tekuté mydlo) do sociálnych zariadení zabezpečuje objednávateľ. |
Poskytovateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie si povinností svojich zamestnancov a za škody spôsobené na majetku objednávateľa počas poskytovania služby. |
Poskytovateľ je povinný predložiť objednávateľovi potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu pri výkone upratovacích služieb, resp. kópiu platnej poistnej zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje poučiť zamestnancov, ktorí budú plniť predmet zákazky o predpisoch z oblasti BOZP, resp. predložiť objednávateľovi záznamy o absolvovaní školení BOZP. |
Poskytovateľ zodpovedá za dôsledné využitie pridelených kľúčov len na účely poskytovania služby a za to, že do priestorov objednávateľa nebudú vstupovať tretie osoby. |
Zamestnanci poskytovateľa majú zakázané nahliadať do písomných dokladov a iných aktov objednávateľa a sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, s ktorými prišli do kontaktu u objednávateľa. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť a používať len zdravotne a ekologicky nezávadné materiály, čistiace a dezinfekčné prostriedky. |
Poskytovateľ je zodpovedný za zatváranie okien a za uzamykanie dverí v priestoroch objednávateľa, kde poskytuje službu a za dodržiavanie požiarnej ochrany a bezpečnosti práce v priestoroch objednávateľa. |
Poskytovateľ je povinný predložiť objednávateľovi zoznam zamestnancov, ktorí budú vykonávať upratovacie služby. V prípade akejkoľvek zmeny, bezodkladne o tom informovať objednávateľa. |
Údaje o kontaktných osobách (meno, priezvisko, t.č. a email) zodpovedných za plnenie zmluvy si poskytovateľ a objednávateľ oznámia navzájom do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
V cene za upratovanie budú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy, t.j. mzdy, doprava, čistiace prostriedky, sáčky do košov, technické a strojné vybavenie, pracovné nástroje a pomôcky, poistenie zodpovednosti za vzniknuté škody a iné. |
Cena za upratovacie služby bude fakturovaná do 10 kalendárnych dní nasledujúceho mesiaca po ich odovzdaní a prevzatí, na základe preberacieho protokolu podpísaného zástupcami oboch zmluvných strán. Podkladom pre vypracovanie preberacieho protokolu sú kontrolné listy a kniha závad. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa jej vystavenia. Objednávateľ neposkytuje preddavok. |
V prípade, ak sa po uzavretí zmluvy preukáže, že poskytovateľ nespĺňa všetky požiadavky objednávateľa uvedené vyššie, má objednávateľ právo okamžite odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ bude denne vykonávať námatkovú kontrolu poskytovaných služieb. |
Švermova43, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
08.08.2016 09:00 — 08.08.2017 18:00
12,00 počet mesiacov
30 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.07.2016 11:04
28.07.2016 11:15
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2016 11:53 - Vstupná ponuka | 29 998,80 | € | Cena s DPH |
28.07.2016 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 995,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: