17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
36053431
L – TRADE, s.r.o.
Môťovská cesta 276, Zvolen, 96001, SVK
Revitalizácia súčasných parkovacích miest a rekonštrukcia súčasnej cestnej infraštruktúry
cesta, asfalt, rekonštrukcia, dopravné značenie, parkovisko, organizácia dopravy
Stavebná práca
1. Revitalizácia súčasných parkovacích miest a rekonštrukcia súčasnej cestnej infraštruktúry
|
|
---|---|
Funkcia |
Rekonštrukcia povrchov ciest areálu, výstavba nových parkovacích miest, výstavba dočasného parkoviska, dopravné značenie areálu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. | ks | 1 | ||
SO.02 - parkovisko - zóna 1 | ks | 1 | ||
SO.03 - parkovisko - zóna 2 | ks | 1 | ||
SO.04 - rozšírenie areálovej komunikácie | ks | 1 | ||
SO.05 - dočasné parkovisko | ks | 1 | ||
Zmena organizácie dopravy | ks | 1 | ||
Celková zastavaná plocha riešených stavebných úprav, opráv a parkovísk | m2 | 9286,47 | ||
SO.01 - oprava a stav. úpravy jest. areálovej komunikácie | m2 | 4259,87 | ||
SO.02 - parkovisko zóna 1 | m2 | 532,65 | ||
SO.03 - parkovisko zóna 2 | m2 | 818,23 | ||
SO.04 - rozšírenie areálovej komunikácie | m2 | 397,51 | ||
SO.05 - dočasné parkovisko | m2 | 3281,21 m2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. | Stavebné úpravy a oprava časti areálových komunikácií sú zamerané na čiastočnú a v niektorých prípadoch úplnú výmenu skladby areálovej komunikácie vrátane obrubníkov a nového asfaltového krytu. |
SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. | Pri oprave krytu budú riešené aj nové výškové úrovne pre existujúce uličné vpuste a šachtové poklopy vrátane stykovania zvyšných častí jestvujúcich areálových komunikácií a obnovovaných častí |
SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. | Vznikne z pôvodnej obojsmernej komunikácie pozdĺž severnej hranice areálu nemocnice nová jednosmerná komunikácia až k existujúcemu kruhovému areálovému objazdu s upravenou šírkou pruhu. |
SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. | Bude vytvorených 28 nových pozdĺžnych parkovísk v rámci pôvodnej šírky komunikácie. |
SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. | Medzi existujúcim bufetom a parkovacími státiami vpravo do objektu obstarávateľa je navrhovaný nový úsek chodníka. |
SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. | Časť komunikácie pred za kruhovým objazdom ako aj existujúci kruhový objazd budú opravené vrátane prípravy pre rozšírenie komunikácie S0.04 |
SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. | Navrhovaný úsek chodníku prepojujúci vstup do objektov za kruhovým objazdom a existujúci chodník vrátane úpravy pre slabozrakých a nevidiacich. |
SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. | Záverečná časť komunikácie je v úseku od kruhového objazdu po admin. objekt, kde bude výmena resp. úplné odstránenie existujúcich betónových častí spevnených plôch. |
SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. | Na úseku sa nachádzajú prepojovacie podzemné tunely jednotlivých objektov v areáli. Ostatná časť je s asfaltovým krytom, ktorý bude taktiež opravený. |
SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. | V rámci stavebných úprav a opráv je navrhnutá príprava pre napojenie časti navrhovaných parkovísk SO.03 a dopojenie na existujúce časti komunikácii nezahrnutých do projektovej dokumentácie. |
SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. | Riešenie odvodu dažďovej vody s komunikácií zostáva nezmenené, pribudnú dve nové uličné vpuste na západnej strane a jedna vpust v kruhovom objazde bude posunutý. |
SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. | Požadujeme jednotlivé časti kanalizácie a uličných vpustí pri realizácii preveriť kamerovým systémom, aby bola preverená ich funkčnosť a mohli ďalej plniť svojufunkciu. |
SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. | Pred výjazdom z kruhového objazdu bude doplnený prechod pre chodcov vrátane nasvietenia lampou . |
SO.02 - parkovisko - zóna 1 | Navrhované parkovisko – zóna 1 je umiestnené na začiatku stavebných úprav a opravy areálovej komunikácie SO.01, severozápadne od východnej vrátnice vstupu do areálu obstarávateľa. |
SO.02 - parkovisko - zóna 1 | Navrhované parkoviská sú situované pozdĺž zákruty areálovej komunikácie a sú navrhované v počte 40 miest. |
SO.02 - parkovisko - zóna 1 | Budú spádované jednostranne ku areálovej komunikácii a tým bude zabezpečený odvod dažďov a tým bude zabezpečený odvod dažďovej vody. |
SO.02 - parkovisko - zóna 1 | Ohraničené budú cestným obrubníkom, napojenie na asfaltovú areálovú komunikáciu bude ležatým obrubníkom. |
SO.03 - parkovisko - zóna 2 | Navrhované parkovisko – zóna 2 je umiestnené východne od koncovej časti opravy areálovej komunikácie SO.01,pod hlavnou admin. budovou a čiastočne pred ňou súbežne s exist. areálovou komunikáciou. |
SO.03 - parkovisko - zóna 2 | Navrhované parkoviská sú situované medzi existujúce nosné stĺpové konštrukcie hlavnej adm. budovy a časť s parkovaním pre imobilných je situovaná severne od hlavnej budovy a v počte 31 miest. |
SO.03 - parkovisko - zóna 2 | Pod hlavnou adm. budovou budú spádované dvojstranne pričom v tejto parkovacej zóne sú požadujeme dve nové uličné vpuste, ktoré budú dopojené do existujúcej areálovej jednotnej kanalizácie. |
SO.03 - parkovisko - zóna 2 | Parkoviská pre imobilných a susedné parkovacie státia budú spádované na existujúcu komunikáciu a tým bude zabezpečený odvod dažďovej vody. |
SO.03 - parkovisko - zóna 2 | Ohraničené budú cestným obrubníkom, napojenie na asfaltovú areálovú komunikáciu bude ležatým obrubníkom. |
SO.03 - parkovisko - zóna 2 | Príjazdová časť parkoviska bude riešená s asfaltovým krytom pre plynulé dopojenie na ostatné časti areálovej komunikácie. |
SO.03 - parkovisko - zóna 2 | V rámci navrhovaných nových parkovacích miest bude nutné preložiť 2ks vonkajšieho osvetlenia – lámp do zelených plôch v tesnej blízkosti pôvodnej polohy vonkajšieho osvetlenia. |
SO.03 - parkovisko - zóna 2 | Presná poloha preloženého vonkajšieho osvetlenia sa upresní pri realizácii. |
SO.04 - rozšírenie areálovej komunikácie | Rozšírenie areálovej komunikácie západne od areálového jestvujúceho kruhového objazdu je za účelom rozšírenia šírky pruhu pre zabezpečenie prejazdu vozidiel HaZZ resp. iných servisných vozidiel. |
SO.04 - rozšírenie areálovej komunikácie | Rozšírenie bude realizované v časti jestvujúcej zelene. |
SO.04 - rozšírenie areálovej komunikácie | Kryt je navrhovaný asfalt pre bezproblémové dopojenie na areálovú komunikáciu. Ukončenie rozšírenia bude cestným obrubníkom. |
SO.04 - rozšírenie areálovej komunikácie | Spádovanie navrhovaného rozšírenia bude na pôvodnú rekonštruovanú komunikáciu SO.01 |
SO.04 - rozšírenie areálovej komunikácie | V rámci navrhovaného rozšírenia bude nutné preložiť 6ks vonkajšieho osvetlenia – lámp do zelených plôch v tesnej blízkosti pôvodnej polohy vonkajšieho osvetlenia. |
SO.04 - rozšírenie areálovej komunikácie | Presná poloha preloženého vonkajšieho osvetlenia sa upresní pri realizácii. |
SO.04 - rozšírenie areálovej komunikácie | Existujúca šachta v mieste navrhovaného rozšírenia bude výškovo upravená, aby sa plynule napojila na navrhované rozšírenie komunikácie. |
SO.04 - rozšírenie areálovej komunikácie | Navrhované rozšírenie komunikácie bude prepojené novým chodníkom zo zámkovej dlažby. |
SO.05 - dočasné parkovisko | Nutné vytvoriť náhradné vnútro areálové dočasné parkovisko nakoľko bude riešená časť areálu uzatvorená pre verejnosť resp. pohyb vozidiel bude obmedzený len na akútne prípady. |
SO.05 - dočasné parkovisko | Navrhované dočasné štrkové parkovisko s počtom miest 125 + 4 imobilní je situované juhozápadne od východnej vrátnice vstupu do areálu objednávateľa. |
SO.05 - dočasné parkovisko | Parkovacie plochy pre imobilných budú dočasne situované na existujúcej spevnenej ploche západne od južného objektu v počte 4 miesta. |
SO.05 - dočasné parkovisko | Pre zabezpečenie plynulej dopravy na dočasné parkovisko bude časť existujúcej spevnenej panelovej komunikácie rozšírená na dva jazdné pruhy. |
SO.05 - dočasné parkovisko | Navrhované dočasné parkovisko bude mať dočasné dopravné značenie. |
SO.05 - dočasné parkovisko | Predpokladaný termín zrušenia dočasného parkoviska je 12/2016. |
SO.05 - dočasné parkovisko | Odvodnenie dočasného parkoviska bude na okolitý terén. |
Zmena organizácie dopravy, dopravné značenie. | Nahradené novým, riešením podľa projektu. |
Rozsah prác a stavebných činností: | V rozsahu zadania "Zadanie alternatíva 1.pdf" v prílohe. |
Poradie realizácie projektov: | 1. SO.05 - dočasné parkovisko |
. | 2. SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. |
. | 3. SO.03 - parkovisko - zóna 2 |
. | 4. SO.02 - parkovisko - zóna 1 |
. | 5. SO.04 - rozšírenie areálovej komunikácie |
. | 6. - dopravné značenie |
Názov |
V prípade výskytu iných neočakávaných skutočností budú tieto riešené operatívne na stavbe s konzultáciami s príslušnými orgánmi, správcami alebo inými zodpovednými subjektami pre správne riešenie postupu prác. |
Ak nastane potreba uzavrieť zmenu zmluvy, dodatok, Objednávateľ bude postupovať v súlade § 18 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a ak nedochádza k podstatnej zmene pôvodnej zmluvy, rámcovej dohody alebo koncesnej zmluvy bez ohľadu na hodnotu tejto zmeny. |
Pri riešení mimoriadnych okolnosti a potrieb vzniknutých nad rámec zmluvy a nemožnosti uzavrieť zmenu zmluvy v súlade § 18 ods. 2 až 7 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní Objednávateľ bude postupovať v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, uzatvorením novej zmluvy na predmet zákazky podľa novovzniknutej potreby. |
Všetky stavebné úpravy, opravy ako aj nové parkoviská sú riešené len v rámci „areálu objednávateľa“. |
Realizácia stavby od účinnosti zmluvy do konca kalendárneho roka 2016. |
V prípade nadobudnutia právoplatnosti správnych rozhodnutí po termíne zahájenia realizácie termín ukončenia sa upraví podľa dĺžky posunutej lehoty ak Dodávateľ písomne požiada o úpravu termínu. |
Dodávateľ poskytne maximálnu súčinnosť pri svojej činnosti na predmete diela pre zabezpečenia prejazdu sanitiek, nevyhnutného zásobovania a ostatných záchranných zložiek cez stavenisko. |
Iné obmedzenia areálu ako v priestoroch staveniska v čase prevádzky areálu len po konzultácii so zodpovedným zamestnancom obstarávateľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť súčinnosť pri plnení zmluvy v rozsahu dodržania technologických postupov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny plochy v projektovej dokumentácii v rozsahu maximálne: +-5% |
Objednávateľ môže meniť výmeru realizovaných plôch, úpravu projektu medzi jednotlivými časťami projektov podľa potreby pred zahájením realizácie. V prípade zahájenia realizácie len so súhlasom dodávateľa. |
Ohlásenie stavebnej činnosti zabezpečí objednávateľ, SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie. |
Stavebné povolenie zabezpečí objednávateľ, SO.05 - dočasné parkovisko a SO.03 - parkovisko - zóna 2 |
Územné konanie a stavebné povolenie zabezpečí objednávateľ, SO.02 - parkovisko - zóna 1 a SO.04 - rozšírenie areálovej komunikácie. |
Stavebná činnosť bude závislá od právoplatnosti rozhodnutí dotknutých orgánov štátnej správy. |
Termíny zahájenia realizácie stavebnej činnosti: |
- SO.05 - Dočasné parkovisko a SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie: predpoklad 01.08.2016 |
- SO.03 - Parkovisko - zóna 2: predpoklad 15. 08. 2016 |
- SO.02 - Parkovisko - zóna 1 a SO.04 - Rozšírenie areálovej komunikácie: predpoklad 01.10.2016 |
- Dopravné značenie: po realizácii projektov SO.01-SO.04 |
Realizácia projektu SO.01 - Oprava a stavebné úpravy jestvujúcej areálovej komunikácie, čiastočná uzávierka areálu je možná len po vybudovaní dočasného parkoviska SO.05 |
Kontajner na stavebný odpad a komunálny odpad pre svoje potreby zabezpečí dodávateľ. |
Za likvidácia stavebného odpadu a spôsob likvidácie podľa zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch zodpovedá dodávateľ. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady likvidáciu a odvoz odpadu vzniknutého pri plnení zmluvy. |
Dodávateľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Dodávateľ je povinný dokladovať Objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém. Členenie podľa projektovej dokumentácie SO.01-SO.05 a dopravné značenie. |
Dodávateľ je povinný spracovať návrh na vecný a časový harmonogram a predložiť Objednávateľovi do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre Objednávateľa zhotoviť kompletné dielo, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela tovar, materiál a zariadenia, ktoré budú spĺňať kritériá a štandard požadovaný Objednávateľom. |
V prípade ak, Dodávateľ riadne a úplne vykoná dielo pred dohodnutými termínmi, zaväzuje sa Objednávateľ dielo prevziať aj v skoršom ponúknutom termíne. |
Riadnym a úplným vykonaním diela podľa Zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov Dodávateľ podľa Zmluvy sa rozumie odovzdanie diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu, ktorý vypracuje Dodávateľ. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v Zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady Dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa Zmluvy. |
Konečná faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a Objednávateľom odsúhlasených prác všetkých stavebných projektov zákazky, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou konečnej faktúry. |
Priebežná fakturácia po odovzdaní a prebratí jednotlivých stavebných projektov SO.01-SO.05, preberanie v súlade so zmluvou. |
Splatnosť priebežných faktúr, ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa / |
Splatnosť konečnej faktúry, ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa / |
- Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
Za správne vyčíslenie sadzby DPH (dane z pridanej hodnoty) podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov zodpovedá Dodávateľ v plnom rozsahu, alebo za zaradenie štatistickej klasifikácie produktov podľa činností (CPA) pri prenesení daňovej povinnosti. |
Záručná doba za stavebné práce začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá päť rokov. |
Počas záručnej doby má Objednávateľ právo požadovať a Dodávateľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady Dodávateľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady Objednávateľom Dodávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo emailom Dodávateľovi. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
Dodávateľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela Objednávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje prevziať jednotlivé diela podľa projektov samostatne v rozsahu, SO01-05 a dopravné značenie. |
Dodávateľ nie je oprávnený pri realizácii diela použiť náhradné materiály a výrobky oproti predpokladaným, a to bez písomného súhlasu Objednávateľa. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov) na mieste vykonávania stavebných prác. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie zákazu nelegálnej práce a nelegálneho zamestnávania ako aj za svojich dodávateľov, ktorí sa podieľali na predmetnej dodávke tovaru, práce, služby. |
Dodávateľ znáša nebezpečenstvo škody na zhotovovanom diele, a to až do doby odovzdania diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov a dielov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady zameranie inžinierskych sietí na stavenisku. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie a objekty Objednávateľa, ktoré sa nachádzajú v priamom styku so stavebnými prácami. |
Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi certifikáty na použité materiály a zariadenia pred ich zabudovaním do diela v zmysle platných právnych predpisov. |
Dodávateľ aj jeho dodávatelia a subdodávatelia na požiadanie Objednávateľa sú povinní zúčastňovať sa týždenných kontrolných dní. |
Dodávateľ vykoná na vlastné náklady všetky skúšky, kontroly a merania, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie diela. |
Pred začatím prác je Dodávateľ povinný odovzdať Objednávateľovi menný zoznam svojich zamestnancov a zamestnancov prípadného dodávateľa a subdodávateľa Objednávateľom odsúhlaseného a tento zoznam v priebehu realizácie diela aktualizovať. |
Dodávateľ je povinný kedykoľvek, na vyžiadanie zodpovedného pracovníka Objednávateľa, predložiť ku kontrole všetky požadované doklady z oblasti BOZP, PO a hygieny práce týkajúce sa činnosti Dodávateľa. |
Zamestnanci Dodávateľa, subdodávateľa alebo osoby nachádzajúce sa na stavenisku v pracovnej dobe majú povinnosť sa na požiadanie podrobiť dychovej skúške poverenému pracovníkovi Objednávateľa. |
Pri porušení predpisov zamestnancom dodávateľa, subdodávateľa v oblasti BOZP a hlavne používania omamných a psychotropných látok na pracovisku Dodávateľ zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 500€ za každý zistený prípad porušenia. |
Dodávateľ oznámi Objednávateľovi pripravenosť diela k odovzdaniu a prevzatiu najneskôr 5 kalendárnych dní pred jeho odovzdaním, taktiež aj odovzdanie jednotlivých projektov SO.01-SO.05. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané dielo, ktoré má vady brániace riadnemu prevádzkovaniu diela. Za deň odovzdania a prevzatia diela sa považuje deň podpísania Protokolu oboma zmluvnými stranami. |
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. |
V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže Objednávateľ prevziať dielo s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedorobkov. |
Po ukončení prác na diele, avšak najneskôr do 3 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí diela je Dodávateľ povinný stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
Ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, Objednávateľ má právo požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela v EUR s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Pokiaľ Dodávateľ poruší svoju zmluvnú povinnosť a záväzok, pre ktorej porušenie je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, zaplatí Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny diela v EUR s DPH. |
V prípade, ak Dodávateľ neodstráni v dohodnutom termíne vady a/alebo nedorobky diela reklamované Objednávateľom počas plynutia záručnej doby zaplatí Dodávateľ Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,€ (slovom: päťdesiat eur) za každý aj začatý deň omeškania. |
Zmluvné pokuty, dohodnuté týmito Zmluvnými podmienkami, sa nedotýkajú náhrady škody, ktorá vznikne druhej zmluvnej strane z nesplnenia zmluvných povinností, ktoré sú zmluvnou pokutou zabezpečené. |
Ak Dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v Zmluve, alebo preruší práce na vykonávaní diela, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Zaplatením zmluvnej pokuty/zmluvných pokút/ sa Dodávateľ nezbavuje povinnosti vykonať dielo. |
Uplatnením vyššie uvedených sankcií nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody spôsobenú omeškaním s odovzdaním diela podľa týchto Zmluvných podmienok a právo na náhradu škody spôsobenú na majetku Objednávateľa, ktorú preukázateľne spôsobí Dodávateľ pri realizácii diela. |
Objednávateľ má nárok na náhradu škody v celom jej rozsahu, bez ohľadu na to či, ide o škodu, ktorá vznikla v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľ, jeho dodávateľov alebo subdodávateľov. |
Ak Dodávateľ alebo jeho dodávateľ a/alebo subdodávateľ bezdôvodne preruší práce na vykonávaní diela, má Objednávateľ právo uplatniť si voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,€ (slovom: sto eur) a to za každý jeden prípad prerušenia. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Dodávateľ neplní kvalitatívno-technické parametre a/alebo podmienky zhotovovania diela určené Zmluvou, Slovenskými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu Objednávateľa Dodávateľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu diela neodstránil. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Dodávateľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko,nedokáže zhotoviť dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na diele pred jeho dokončením. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy, ak sa voči Dodávateľovi vedie konkurzné konanie, bol podaný návrh na začatie konkurzného konania, návrh na začatie konkurzného konania bol zamietnutý z dôvodu nedostatku majetku, ak bolo začaté vyrovnávacie konanie, je v reštrukturalizácii. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy, ak voči Dodávateľovi bolo začaté vyrovnávacie konanie, je v reštrukturalizácii, alebo ak Dodávateľ vstúpil do likvidácie. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s akoukoľvek lehotou vykonávania diela uvedenou v podrobnom harmonograme realizácie diela, o viac ako 10 (slovom: desať) kalendárnych dní. |
Dodávateľ vyhlasuje, že má všetky platné oprávnenia, osvedčenia, povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela a že tieto sú zapísané v predmete jeho činnosti a sú postačujúce k tomu, aby mohol začať vykonávanie diela riadne a včas. |
Nesplnenie uvedenej povinnosti má za následok odstúpenie od uzavretej zmluvy cez EKS. |
Dodávateľ bude pri vykonávaní diela postupovať s odbornou starostlivosťou. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky Zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
Nebezpečenstvo škody na diele znáša Dodávateľ, pričom nebezpečenstvo škody na diele prechádza zo Dodávateľa na Objednávateľa odovzdaním a prevzatím diela medzi Dodávateľom a Objednávateľom na základe Protokolu. |
Dodávateľ ak bude zhotovovať práce počas prevádzky oddelenia je povinný zabezpečiť stavenisko tak, aby nebola ohrozená bezpečnosť osôb pohybujúcich sa v bezprostrednej blízkosti vykonávaných stavebných prác. |
Dodávateľ je povinný prostredníctvom svojho stavbyvedúceho viesť stavebný denník a tento na vyzvanie predkladať Objednávateľovi |
Objednávateľ si vyhradzuje práva odstúpiť od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov MZ SR. |
Názov | Upresnenie |
Termín ukončenia stavby: | 30.12.2016 |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
17.08.2016 15:24 — 31.12.2016 23:59
6,00 ks
510 266,48
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2016 15:16
05.08.2016 14:10
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.07.2016 16:07 - Vstupná ponuka | 424 000,00 | € | Cena bez DPH |
05.08.2016 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 395 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: