• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2016 12:59
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2016 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2016 10:50

Detail zákazky Z201618561

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2016 12:59
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2016 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2016 10:50

Základné údaje

Z201618561

OF-94778

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2539107

Objednávateľ

37886479

Národný ústav detskej tuberkulózy a respiračných chorôb, n. o. Dolný Smokovec

Dolný Smokovec 16070, Vysoké Tatry, 05981, SVK

Dodávateľ

27510204

IMEDEX s.r.o.

Kladská 1092/1a, Hradec Králové, 50003, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Digitrapper pH-Z recorder

pH meter s impedanciou

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Digitrapper pH-Z recorder
Funkcia
Záznamník pre 24 hodinový záznam pH s impedanciou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Digitrapper pH - Z recorder – monitoring pH ks 1
Počet kanálov ks 2
Frekvencia vzorky sek. 1
Rozsah meraní pH 0 10
Presnosť meraní pH 0,1
Počet kanálov impedancie kanál 6
Merané frekvencie kHz 1 2
Meranie prúdu medzi párom snímačov uArms 6
Meraný prúd celkom uA 100
Vzorkovacia frekvencia Hz 64
Odchýlka merania % 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita so systémom AccuView™ áno
Možnosť analógového on-line pripojenia na polysonografický systém áno
Káblové USB prepojenie záznamníka a pracovnej stanice áno
Kompatibilita/možnosť použitia s pažerákovou pH metrickou sondou áno
Kompatibilita/možnosť použitia s pH metrickou sondou s impedanciou áno
Typy katétrov: antimonové, ISFET a ISFET s w/ prevodníkom
Kompatibilita/ možnosť použitia s pH metrickou LPR sondou s impedanciou pre diagnostiku EER áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, odskúšanie, zaškolenie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Zásielka (y) musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia. Verejný obstarávateľ požaduje akceptovať podmienky rozloženia platby za tovar v troch pravidelných mesačných splátkach. Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom v pravidelných mesačných splátkach po dobu 3 mesiacov. Splatnosť prvej splátky je 30 dní od prevzatia predmetu plnenia a uvedenia do prevádzky.
Dodávka predmetu plnenia max. do 4 týždňov od uzatvorenia Kúpnej zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť autorizovaný záručný a pozáručný servis.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list, protokol o zaškolení personálu a uvedenia prístroja do prevádzky a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky, požadujeme vrátenie peňazí.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Vrátane zaškolenia min. 3 osôb. Po zaškolení obsluhy bude vystavený Protokol o zaškolení personálu a uvedenia prístroja do prevádzky, ktorý spolu s dodacím listom bude podkladom pre fakturáciu.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním predmetu plnenia podľa tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,02 % z kúpnej ceny predmetu plnenia, s dodaním ktoréhosa predávajúci omeškal, a to za každý deň omeškania.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Záručná doba na predmet plnenia, vrátane príslušenstva a výbavy je minimálne 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu plnenia. Záruka sa predlžuje o dobu, po ktorú predmet plnenia nemohol byť v záručnej dobe využívaný z dôvodu vady týkajúcej sa záruky. Nástup na servis od nahlásenia do 48 hodín.
Dodávateľ odovzdá spolu s predmetom zákazky kupujúcemu všetky doklady, platné certifikáty, resp. vyhlásenia o zhode a dokumenty vzťahujúce sa k prístroju, k jeho prevzatiu a k užívaniu. Všetky doklady a dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku.
Dodávateľ sa zaväzuje v záručnej dobe zabezpečiť pre kupujúceho bezplatné odstránenie prípadných vád predmetu plnenia, ktoré nie sú zapríčinené objednávateľom.
Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb.
Zariadenie musí byť nové, nepoužívané a nerepasované.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolný Smokovec, Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

08.08.2016 08:00 — 26.08.2016 14:00

1,00 ks

9 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.07.2016 12:59

27.07.2016 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2016 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.07.2016 15:19 - Vstupná ponuka 9 180,00 € Cena bez DPH
22.07.2016 15:19 - Najvýhodnejšia ponuka 9 180,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS