17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
36400491
T+T, a.s.
Andreja Kmeťa 18, Žilina, 01001, SVK
Likvidácia a spracovanie objemného a komunálneho odpadu
odvoz odpadu, likvidácia odpadu, lis na odpad, kontajner
Služba
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Likvidácia a spracovanie objemného a komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby súvisiace s likvidáciou a spracovaním objemného a komunálneho odpadu |
Odvoz a likvidácia odpadu uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obdobie poskytovanej služby | mesiac | 24 | ||
15 01 06 zmiešané obaly | t/rok | 225,42 | ||
15 01 02 obaly z plastov – LDPE fólia, PET | t/rok | 2,75 | ||
17 09 04 zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako uvedené v 17 09 01, 17 09 02 a 17 09 03 | t/rok | 10,29 | ||
20 03 07 objemný odpad | t/rok | 4,67 | ||
20 03 08 drobný stavebný odpad | t/rok | 1,00 | ||
Kontajner s lisom určený pre odpad 15 01 06 | ks | 1 | ||
Dĺžka nájmu kontajnera s lisom | mesiac | 24 | ||
Objem kontajnera | m3 | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odvoz odpadov: 15 01 06 | 1 x za týždeň/ pravidelne |
Odvoz odpadov: 17 09 04 | V prípade potreby objednávateľa do 72 hodín od nahlásenia emailom alebo telefonicky, predpoklad 3x ročne. |
Odvoz odpadov: 15 01 02 a 20 03 07 | V prípade potreby objednávateľa do 72 hodín od nahlásenia emailom alebo telefonicky, predpoklad 6x ročne. |
Odvoz odpadov: 20 03 08 | V prípade potreby objednávateľa do 72 hodín od nahlásenia emailom alebo telefonicky, predpoklad 2x ročne. |
Názov |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný, ročný objem vychádza z priemeru za uplynulé obdobie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si objednávateľ vyhradzuje právo odovzdať nižšie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú realizované nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá počas obdobia v uvedeného zmluve, nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Odvoz odpadu č. 15 01 06 požadujeme realizovať v pravidelných intervaloch podľa špecifikácie bez priebežných objednávok. |
Miesto plnenia predmetu zmluvy je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania celkovej sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a nedošlo k úniku odpadu do prostredia pri preprave. |
Zvoz odpadov bude zabezpečený krytou zbernou nádobou, sieťkou alebo uzatvoreným dopravným prostriedkom. |
Prepravu odpadu zabezpečí dodávateľ služby od pôvodcu odpadu v súlade s platnými predpismi ADR. Náklady na dopravu sú zahrnuté v celkovej hodnote zmluvy podľa predpokladaných intervaloch zvozu odpadu. |
Od potvrdenia sprievodných listov odpadu oboma stranami a naloženia odpadu na dopravný prostriedok dodávateľ služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom. |
Objednávateľ zaručuje, že odpad zhromažďovaný na zneškodnenie nebude pomiešaný s iným odpadom. |
Skutočnú hmotnosť prevzatého odpadu odváži prevádzkovateľ Centra zhodnotenia odpadov, prevádzkovateľ úložiska odpadov na certifikovanom vážnom zariadení na svojej prevádzke. Vystaví dva krát vážny lístok a uchová spolu so sprievodným lístkom pre účely fakturácie a kontroly v zmysle zákona o odpadoch. |
V prípade poruchy vážneho zariadenia, alebo z iných prevádzkových dôvodov nefunkčnosti vážneho zariadenia sa hmotnosť odpadu určí prepočtom objemovej jednotky na hmotnostnú prostredníctvom koeficientov podľa druhu odpadu. |
O nakladaní z odpadom vystaví zhotoviteľ pre objednávateľa potvrdenie podľa platných predpisov vyhláška MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, ktorým bude dokladované zneškodnenie odbornou firmou. |
Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní od 29. 4. 2015 podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. |
Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesto, adresu plnenia predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa / |
- Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu , vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č.227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákon č.179/2011 Z.z. |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky za jeden kalendárny mesiac. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol/ potvrdenie o prevzatí odpadu. |
- Kúpna cena zahŕňa vyzdvihnutie a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii opisného formulára. |
- Kúpna cena je vrátane zákonných poplatkov v zmysle zákona 17/2004 Z.z. Zákon o poplatkoch za uloženie odpadov. |
- Dodávateľ služby má právo úpravy ceny likvidácie odpadov, v prípade zvýšenia zákonných poplatkov za uloženie odpadov podľa aktuálne platnej legislatívy počas trvania zmluvy. |
- Dodávateľ služby má povinnosť úpravy ceny likvidácie odpadov, v prípade zníženia zákonných poplatkov za uloženie odpadov podľa aktuálnej platnej legislatívy počas trvania zmluvy. |
- Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Sankcie: |
- V prípade sankcie udelenej objednávateľovi od dozorných orgánov podľa § 104 zákona č. 79/2015 Z.z. za porušenie povinnosti v zmysle zákona o odpadoch zapríčinenej poskytovateľom služby a jeho postupom, má objednávateľ právo požadovať od poskytovateľa služby, refundáciu pokuty a zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z výšky sankcie za každý kalendárny deň, až do odstránenia protiprávneho stavu, nárok na náhradu inej vzniknutej škody spôsobenej porušením povinnosti dodávateľa služby nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže poskytovateľ služby požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany predávajúceho a jeden mesiac zo strany kupujúceho . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
- objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. |
Názov | Upresnenie |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy teda, ešte pred samotnou dodávkou služby požadujeme predložiť nasledovné doklady: | |
Platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedených odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Počas prechodného obdobia aktuálneho zákona postačuje rozhodnutie/oprávnenie podľa zákona č. 223/2001 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. Po uplynutí prechodného obdobia objednávateľ požaduje predložiť/doložiť uvedené rozhodnutie podľa aktuálne platnej legislatívy. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy O podľa príslušnej časti predmetu zákazky, na ktorú dodávateľ ponuku predkladá. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Skutočnosť, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii sa preukázať potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace aj ako aktualizačný údaj Zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu počas trvania zmluvy. | |
Čestné prehlásenie, že účastník bude prepravu odpadov zabezpečovať v súlade s požiadavkami ustanovenými v zákone NR SR č. 168/1996 Z. z o cestnej preprave v znení neskorších predpisov a v súlade s ustanoveniami Európskej dohody o cestnej preprave nebezpečných vecí (ADR). | |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ,predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
08.08.2016 13:00 — 08.08.2018 23:59
244,13 t/rok
34 776,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2016 12:49
27.07.2016 12:58
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2016 12:34 - Vstupná ponuka | 34 776,00 | € | Cena bez DPH |
27.07.2016 12:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 110,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: