35541091
Základná škola
Ivana Krasku 342/1, Trebišov, 07501, SVK
43953859
STAVIMAT s.r.o.
Dopravná 1907/3, Trebišov, 07501, SVK
Terénne úpravy školského dvora
stavebné práce; vyčisťovacie práce; služby súvisiace s nakladaním odpadu; naloženie, odvoz a uloženie odpadu na riadenú skládku;
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Terénne úpravy školského dvora
|
|
---|---|
Funkcia |
Búranie základov, odvoz sutiny, úprava terénu s výsevom trávnika. Cieľom je nepoužiteľný pozemok sprístupniť na bežné školské aktivity. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Búranie základov z betónu prostého alebo preloženého kameňom | m3 | 17,600 | ||
Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku do 1 km | t | 38,720 | ||
Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku za každý ďalší 1 km ( 15 km) | t | 580,800 | ||
Zásyp sypaninou so zhutnením jám, šácht, rýh, zárezov alebo okolo objektov nad 100 do 1000m3 | m3 | 325,000 | ||
Rozprestrenie ornice v rovine, plocha do 500 m2, hr. do 150 mm | m2 | 2 945,00 | ||
Zemina špeciálne upravená surové íl GE | t | 455,000 | ||
Založenie trávnika perkového výsevom v rovine do 1:5 | m2 | 2 945,000 | ||
Trávové semeno parkové | kg | 91,001 | ||
Úprava pláne v násypoch v hornine 1-4 bez zhutnenia | m2 | 2 945,000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. Búranie základov z betónu prostého alebo preloženého kameňom | Množstvo bolo stanovené odhadom, nevylučuje sa väčšie množstvo, ktoré môže byť skryté pod zeminou |
B. odvoz/zvoz sutiny z miesta s | Bude zabezpečovaný vozidlami najlepšie s pevnou nadstavbou vzhľadom na charakteristiku terénu |
C. uloženie/zneškodnenie odpadu a sutiny | Odpady budú bezprostredne po nakládke prepravené na riadenú skládku odpadov |
D. Úprava terénu miesta | Táto činnosť bude vykonávaná priebežne stavebnými strojmi. Spôsob úpravy terénu po odstránení základov a iných nečistôt: vyrovnanie, zásyp sypaninou, prekrytie ornicou výsev trávnika a pod. |
Názov |
1.1 Objednávateľ je správcom pozemkov, na ktorých bude Dodávateľ realizovať Plnenie. |
1.2 Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorá má oprávnenie plniť celý predmet zákazky a je oprávnený uzavrieť túto Zmluvu. Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky a Európskej únie |
1.3 Dodávateľ potvrdzuje a zodpovedá za to, že Dodávateľ a rovnako všetci jeho subdodávatelia disponujú všetkými licenciami, povoleniami a živnostenskými oprávneniami potrebnými pre vykonávanie všetkých prác a dodávok v súlade s touto Zmluvou. |
1.4 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie s odbornou starostlivosťou a za dodržania všetkých súvisiacich právnych predpisov a noriem. |
1.5 Povinnosti Dodávateľa: |
1.5.1 Dodávateľ zabezpečí v cene čistenie dotknutých štátnych ciest a miestnych komunikácií, ktoré budú použité pri plnení predmetu Zmluvy. |
1.5.2 Dodávateľ do ceny predmetu zákazky započíta všetky náklady spojené s jeho plnením (vrátane nepredvídateľných nákladov), nakoľko Objednávateľ bude cenu Dodávateľa pri uzavretí Zmluvy považovať za zmluvnú cenu - maximálnu. |
1.5.3 Dodávateľ k súpisu vykonaných prác priloží vážne lístky a záznamy o prevádzke vozidiel, ktoré budú použité pri plnení predmetu Zmluvy. |
1.5.4 Dodávateľ je povinný ukladať sutinu a prípadný dopad na riadenú skládku odpadov, ktorá má právoplatný súhlas na jej prevádzkovanie v zmysle ust. § 7 zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch (viď. zoznam skládok vedený na webovom sídle MŽP SR) |
1.5.5 Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi rozpis ceny (položkovitý rozpočet): |
- v členení podľa jednotkových cien stanovených činností, úkonov a materiálu a to cenu za mernú jednotku bez DPH, % a výšku DPH, cenu za mernú jednotku s DPH, všetko ako cenu uvádzanú v EUR . |
- 2 x v tlačenej podobe (podpísané osobou oprávnenou konať v mene Dodávateľa) |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v % výške platnej v SR, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
1.5.6 Ak cena za plnenie predmetu zákazky bude nižšia o viac ako 30 % ako je cena, ktorú Objednávateľ určil ako maximálnu výšku zdrojov, ktorú má na predmet zákazky určenú, Objednávateľ ju považuje za mimoriadne nízku. |
V tomto prípade je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi najneskôr do 3 dní po uzavretí zmluvy: |
- vysvetlenie, doklady a dokumenty, ktorými bude vedieť preukázať reálnosť plnenia predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite za dodržania danej ceny. |
Požadované vysvetlenie, doklady a dokumenty by sa mali týkať skutočností v zmysle § 53 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Nedostatočné vysvetlenie a preukázanie mimoriadne nízkej ceny bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
1.5.7 Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi: |
- doklad, že nie je v reštrukturalizácii (originál, alebo overenú fotokópiu) alebo doklad, že požiadal o zmenu údajov v zozname hospodárskych subjektov (overenú fotokópiu). |
- harmonogram realizácie prác v termíne realizácie zákazky |
1.5.8 Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby. |
1.6 Povinnosti Objednávateľa: |
1.6.1 Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť Dodávateľovi cenu za uskutočnené práce a služby, ak tieto budú vykonané riadne, v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote a podľa týchto zmluvných podmienok. |
1.6.2 Objednávateľ je povinný poskytnúť Dodávateľovi súčinnosť na riadne plnenie Zmluvy a oboznámiť ho zo všetkými skutočnosťami, ktoré by akýmkoľvek spôsobom menila predmet zákazky alebo mali vplyv na samotné plnenie predmetu zákazky. |
1.7 Cena, úhrada za predmet zákazky: |
1.7.1 Faktúra musí mať náležitosti daňové dokladu, v opačnom prípade bude vrátená Dodávateľovi na prepracovanie. |
1.7.2 Splatnosť faktúry: úhrada bude realizovaná v pravidelných mesačných splátkach do 31.12.2016 |
1.8. Zmluvné pokuty: |
1.8.1 Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany Dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok - Zmluvy, uplatiť zmluvnú pokutu za: |
- každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti tejto zmluvy - "osobitné požiadavky na plnenie" a to vo výške 500,00 eur za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky samostatne, najviac však spolu 1500,00 eur |
- jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 3000,00 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia Zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany Dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od mluvy. |
1.8.2 Zmluvná pokuta je splatná do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu Dodávateľovi. |
1.9. Ukončenie Zmluvy môže nastať : |
- riadnym splnením predmetu zákazky |
- dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode |
- odstúpením od Zmluvy a to ku dňu, ktorý bude v oznámení o odstúpení stanovený |
- výpoveďou ku dňu určenom vo výpovedi, ktorú môže podať ktorákoľvek zmluvná strana, vždy však so 14 dňovou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť nasledujúcim dňom po doručení výpovede druhej strane. |
Ak sa Zmluva ukončí pred jej riadnym splnením, Objednávateľ je povinný uhradiť Dodávateľovi cenu za skutočne vykonaný rozsah prác a služieb. |
1.10. Iné dojednania: |
1.10.1 Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto Zmluve sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka |
1.10.2 Zmluvu je možné meniť len na základe písomných dodatkov, ktorých uzatvorenie nebude v rozpore s OPET, so zákonom o verejnom obstarávaní, s Obchodným zákonníkom a ktorých uzatvorenie sa nebude vymykať dobrým mravom a obchodným zvyklostiam. |
1.10.3 Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil Objednávateľovi Dodávateľ , alebo ním nominovaný subdodávateľ, ktorému bolo zo strany Dodávateľa umožnené konanie a realizácia časti poskytovaných prác a služieb. |
1.10.4 Dodávateľ a Objednávateľ si navzájom doručia do 3 dní po uzavretí Zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
1.11 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. |
1.12. Dodávateľ je povinný postupovať v zmysle zákona a registrovať sa v RKUV. Plnenie zmluvy subjektom, ktorý nie je registrovaný v RKUV je nezákonné a objednávateľ má možnosť uplatniť odstúpenie od zmluvy podľa Čl. XVIII ods. 2 písm. a) VZP |
Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
01.08.2016 11:54 — 25.08.2016 11:55
1,00 súbor
28 824,13
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2016 11:58
27.07.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.07.2016 14:22 - Vstupná ponuka | 28 800,00 | € | Cena s DPH |
27.07.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 360,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: