00681156
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Špitálska 4, 6, 8, Bratislava - Staré Mesto, 81643, SVK
44367465
Soimco a. s.
Galvaniho 12, Bratislava, 82104, SVK
Služby technickej podpory (SW maintenance) licencií CA
maintenance, software
Služba
7. Počítačové a súvisiace služby
1. Služby technickej podpory (SW maintenance) licencií CA
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pokračovania služieb technickej podpory (software maintenance) licencií pre software CA v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii do 31.7. 2017. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CA Application Performance Management | ks | 25 | ||
CA SPECTRUM Infrastructure Manager Device Based Suite | ks | 2000 | ||
CA SPECTRUM Infrastructure Manager Device Based Suite Server (FOC) | ks | 1 | ||
CA System Performance for Infrastructure Managers | ks | 17 | ||
CA User Activity Reporting Module Server | ks | 1 | ||
CA User Activity Reporting Module Source | ks | 151 | ||
CA User Activity Reporting Module Agent | ks | 51 | ||
CA Service Desk Manager Full License | ks | 50 | ||
CA Identity Manager | ks | 9500 |
Názov |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný rozpočet obsahujúci ceny (cena bez DPH, DPH, cena s DPH) jednotlivých položiek do 7 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy. Všetky ceny uvedie zaokrúhlene na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ doručí do 7 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy najmenej 3 referencie na rovnaký alebo podobný predmet zákazky, ktorým je implementácia, upgrade alebo údržba licencií uvedených v technickej špecifikácii predmetu, na ktoré sa obstaráva maintenance. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ doručí do 7 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy originál alebo overenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní služieb v min. poistnej sume 100 000,- € (z dôvodu hodnoty HW a SW infraštruktúry, na ktorej sa predpokladá poskytovanie služieb). Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ doručí do 7 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy certifikáty prípadne iné doklady o odbornej spôsobilosti (originál alebo overenú kópiu) na implementáciu resp. modifikáciu softvéru, na ktoré sa obstaráva maintenance (nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok), konkrétne: |
- najmenej troch expertov vyškolených a certifikovaných na optimalizáciu produktu CA Spectrum, - najmenej troch expertov vyškolených a certifikovaných na modifikáciu produktu CA Service Desk Manager, - najmenej troch expertov vyškolených a certifikovaných na implementáciu produktu CA Identity Manager, - najmenej jedného experta vyškoleného a certifikovaného na produkt CA APM/Wily. Verejný obstarávateľ vyzve úspešného uchádzača na predloženie dokladov, ktoré je uchádzač povinný predložiť obstarávateľovi pred začatím poskytovania služieb. |
Špitálska 4, 6, 8 , Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
31.07.2016 00:01 — 31.07.2017 23:59
1,00 Celý peredmet zákazky
160 760,04
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2016 12:07
26.07.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.07.2016 10:07 - Vstupná ponuka | 160 759,20 | € | Cena s DPH |
26.07.2016 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 759,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: