00314072
Mesto Krásno nad Kysucou
1. mája 1255, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK
36435694
WOOD ENERGY, s.r.o.
Podvysoká 385, Podvysoká, 02357, SVK
Odvoz a likvidácia tuhého komunálneho odpadu
odpad, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého odpadu, komunálny odpad
Služba
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Odvoz a likvidácia tuhého komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz a likvidácia tuhých komunálnych odpadov, ktoré vznikli na území obce v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo tuhého komunálneho opadu v priebehu trvania zmluvy (36 mesiacov) | t | 5124 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Termín začatia plnenia: | 01.08.2016 |
Termín skončenia plnenia: | 31.07.2019 |
Názov |
Miestom zabezpečovania a vykonávania služby je celé územie mesta Krásno nad Kysucou |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prepravu zmesového komunálneho odpadu zo Skládky ostatného odpadu v meste – prekládkovej stanice na skládku a následné uloženie na skládke |
Predmetom postupu zadávania zákazky je poskytovanie služieb spojených s so zneškodňovaním zmesového komunálneho odpadu tvoreného na území mesta. |
Objednávateľ zabezpečí vyzbieranie, zvoz a manipuláciu so zmesovým komunálnym odpadom na prekládkovej stanici a jeho nakladanie do kontajnerov poskytovateľa služby. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečovať a vykonávať všetky služby uvedené v predmete zmluvy včas a riadne, v súlade s platnou legislatívou v odpadovom hospodárstve a s touto zmluvou. |
Škody preukázateľne spôsobené pri výkone plnenia z tejto zmluvy zamestnancami poskytovateľa služby, je poskytovateľ služby povinný bezodkladne nahlásiť objednávateľovi a odstrániť ich na vlastné náklady najneskôr do 3 pracovných dní. |
Subdodávka tejto služby nie je možná bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť vykonávanie služby počas celej platnosti zmluvy osobne – svojimi zamestnancami v stanovenej frekvencii (podľa harmonogramu zberu a vývozu odpadu). Vo výnimočných prípadoch je dohoda medzi objednávateľom a poskytovateľom služby možná. |
Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
Objednávateľ určí oprávnené osoby na zadávanie a preberanie predmetných služieb. Oprávnené osoby majú právomoc priebežne kontrolovať predmetné činnosti a fyzicky po ukončení služieb na tvare miesta preberať vykonané služby. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácii k realizácii plnenia z tejto zmluvy. |
Zmluvné strany určia dni vývozu, zmesového komunálneho odpadu v rámci harmonogramu |
Poskytovateľ služby je povinný postupovať podľa pokynov objednávateľa, služby vykonávať s náležitou odbornosťou, v stanovenom rozsahu a v určených časoch. Ak z objektívnych príčin nebude môcť poskytovateľ služby dodržať termín zberu a odvozu tuhého komunálneho odpadu, oznámi túto skutočnosť bezodkladne objednávateľovi. Zber vykoná ihneď, ako mu to objektívne príčiny dovolia. |
Zodpovednosť za nakladanie s odpadom prevzatým podľa zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu. |
Poskytovateľ služby je povinný pred fakturáciou mesačne predkladať objednávateľovi na odsúhlasenie súpis poskytnutých služieb za predchádzajúci mesiac spolu so všetkými podkladmi k fakturácii. Doklad o likvidácii odpadu (vážny lístok) je povinný predložiť objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. |
Poskytovateľ služby raz mesačne odovzdá objednávateľovi údaje o množstvách odpadov vyzbieraných na území obce a to zhodnotených alebo zneškodnených odpadov, ktoré budú slúžiť pre účely evidencie. |
Poskytovateľ služby je povinný poskytovať objednávateľovi všetky údaje nevyhnutne potrebné pre úhradu zákonného poplatku za uloženie odpadov a to raz mesačne. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť zhodnotenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy. Ceny za uloženie/zneškodnenie odpadu budú fakturované na základe skutočne vyvezeného množstva odpadu na základe vážneho lístka. |
V prípade, že poskytovateľ služby nezabezpečí plnenie predmetu zmluvy včas, v lehotách dohodnutých v harmonograme vývozu odpadov, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z faktúrovanej sumy za nezabezpečené služby a to za každý deň omeškania až do splnenia záväzku. |
Poskytovateľ služieb je oprávnený účtovať objednávateľovi zmluvnú pokutu za omeškanie s platením ceny služieb a to vo výške 0,05 % z fakturovanej sumy za každý deň omeškania až do splnenia záväzku. |
Cena za predmet zákazky obsahuje cenu za odvoz a likvidáciu tuhého komunálneho odpadu a to vrátane všetkých ďalších manipulačných, či obslužných poplatkov. |
Ceny sú stanovené v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a pri fakturácii sú zaťažované daňou z pridanej hodnoty. |
Okrem cien za poskytnuté služby je samostatne fakturovaný poplatok za uloženie odpadov v zmysle zákona č. 17/2004 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov, nezaťažený daňou z pridanej hodnoty. |
Úhrada za vykonané služby bude vykonaná na základe poskytovateľom vystavených faktúr, navýšených o aktuálnu daň z pridanej hodnoty v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi ku dňu poskytnutia služby, resp. zdaniteľného plnenia. |
Faktúra bude obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi. Faktúra vystavená poskytovateľom služby musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Fakturácia bude vykonávaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. |
Poskytovateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu za odvoz a likvidáciu tuhého komunálneho odpadu vrátane všetkých manipulačných poplatkov za 1 tonu tuhého komunálneho odpadu. |
Poskytovateľovi služby sa neumožňuje predložiť variantné riešenie k predmetu zákazky. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cenový návrh - jednotkovú cena za mernú jednotku / t.j. náklady za odvoz a likvidáciu 1 tony odpadu. |
Úspešný uchádzač je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť nasledovné doklady: |
Doklady preukazujúce odbornú spôsobilosť na vykonávanie služby v súlade s právnymi predpismi |
Potvrdenie príslušného orgánu štátnej správy o registrácii na prepravu a zber odpadov |
Súhlas na zneškodňovanie, ak je zároveň prevádzkovateľom zariadenia. Ak uchádzač nie je zároveň prevádzkovateľom vlastného zariadenia na zneškodňovanie odpadov, predloží kópiu zmluvy s prevádzkovateľom zariadenia na zneškodňovanie odpadov |
Doklad o certifikácii váhy a o softvérovom spracovaní údajov |
Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby |
Údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby |
Krásno nad Kysucou, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
01.08.2016 00:00 — 01.08.2019 00:00
5 124,00 t
250 686,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.07.2016 11:19
25.07.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2016 11:59 - Vstupná ponuka | 249 900,00 | € | Cena s DPH |
25.07.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 245 952,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: