00321265
Obec Fačkov
Fačkov 69, Fačkov, 01315, SVK
36370924
STAVBAU, s.r.o.
K Cintorínu 651, Žilina - Bánová, 01004, SVK
Rekonštrukcia obvodového plášťa ZŠ alebo ekvivalent
Rekonštrukcia obvodového plášťa ZŠ
Stavebná práca
1. Rekonštrukcia obvodového plášťa ZŠ alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Rekonštrukcia obvodového plášťa ZŠ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SO 01 Základná škola | celkom | 1 | ||
SO 01 Základná škola - Bleskozvod a uzemnenie | celkom | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
SO 01 Základná škola | Podrobná špecifikácia sa nachádza v priloženom súbore s označením: VV-01. |
SO 02 Základná škola - Bleskozvod a uzemnenie | Podrobná špecifikácia sa nachádza v priloženom súbore s označením:VV-02. |
Názov |
1. Požaduje sa realizovať plnenie jednorazovo na základe zmluvy. |
2. Požaduje sa, aby realizácia predmetu zákazky: |
2.1 začala protokolárnym odovzdaním staveniska od objednávateľa dodávateľovi (Protokol o odovzdaní staveniska), |
2.2 bola ukončená protokolárnym odovzdaním diela objednávateľovi (Protokol o odovzdaní diela), a to najneskôr do 30.09.2016 |
2.3 lehota podľa bodu 2.2 sa môže zmeniť, ak sa tak zmluvné strany dohodnú a to najmä vtedy ak bude objednávateľ požadovať realizáciu časti Diela až v roku 2017 z dôvodu, že ponúknutá suma presiahne prostriedky vyčlenené na zákazku v roku 2016. |
3. Požaduje sa, aby protokolárne prevzatie staveniska dodávateľom prebehlo najneskôr do 10 pracovných dní po doručení Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek. |
4. Požaduje sa, aby dodávateľ najmenej 1 pracovný deň pred dňom nástupu na realizáciu vyzval zodpovednú osobu objednávateľa na protokolárne prevzatie staveniska od objednávateľa (podrobnosti o zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
5. Požaduje sa, aby dodávateľ bez meškania písomne informoval objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá má vplyv na realizáciu s dôsledkom omeškania s realizáciou. |
6. Požaduje sa platbu za plnenie: |
6.1 až po protokolárnom odovzdaní zrealizovaného Diela alebo jeho časti objednávateľovi a zároveň po odstránení kolaudačných vád. |
6.2 realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe dodávateľom doručenej faktúry/ faktúr podľa skutočne vykonaných prác, a to za riadne a včas realizované plnenie, ktorej povinnou prílohou musí byť protokol o odovzdaní diela a fotokópia zmluvy. |
7. Požaduje sa, aby dodávateľ zrealizoval zákazku vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, na vlastné náklady vrátane nákladov na vybudovanie, prevádzku, údržbu a vypratanie staveniska. |
8. Požaduje sa, aby dodávateľ pri realizácii: |
8.1 dodržiaval všetky bezpečnostné a protipožiarne opatrenia v zmysle príslušných platných právnych predpisov, noriem a požiadaviek objednávateľa, |
8.2 zabezpečil bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci svojich zamestnancov, vrátane všetkých ďalších osôb, ktoré sa budú pohybovať na stavenisku a bezpečnú prevádzku svojich technických zariadení pri prácach v priebehu vykonávania diela v zmysle platných právnych predpisov SR, |
8.3 na svoje náklady naložil, odviezol a uložil na príslušnú organiz. skládku odpadu stavebný odpadový, obalový a iný materiál, vzniknutý pri plnení diela podľa tejto zmluvy v zmysle zák. č. 223/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov, zabezpečil vypratanie a vyčistenie priestorov po skončení prác |
8.4 zabezpečil, aby všetky prvky, mechanizmy a strojové zariadenia použité pri realizácii spĺňali požiadavky bezpečnej prevádzky, ako aj zabezpečil bezpečný technický stav strojových a technologických zariadení používaných na stavbe, |
8.5 zabezpečil, aby osoby vykonávajúce predmet zmluvy mali všetky legislatívou predpísané školenia a skúšky súvisiace s ich pracovným zaradením pri realizácii predmetu plnenia tejto zmluvy dodávateľom, |
8.6 zodpovedal za prípadné poškodenie alebo zničenie diela alebo jednotlivých častí diela až do odovzdania celého diela objednávateľovi. Dňom protokolárneho odovzdania celého diela prechádza nebezpečenstvo škody na vykonanom diele na objednávateľa, |
8.7 dodržal všetky všeobecne záväzné právne predpisy, stanoviská a vyjadrenia štátnych orgánov, ako aj záväzné i doporučené STN súvisiace s predmetom tejto zmluvy, |
8.8 postupoval pri realizácii tak, aby neobmedzil prevádzku objednávateľa nad nevyhnutný rozsah, |
8.9 vypratal a uvoľnil miesto realizácie najneskôr do 3 dní, a to ak dôjde k zániku záväzku vykonať dielo, resp. po protokolárnom odovzdaní diela objednávateľovi, |
8.10 úspešne vykonával všetky potrebné skúšky, resp. skúšky vyplývajúce z platnej legislatívy pred protokolárnym odovzdaním diela objednávateľovi, |
8.11 začal s odstraňovaním prípadných vád diela bezodkladne, najneskôr však do 3 pracov. dní od doručenia písomnej reklamácie objednávateľa a vady odstránil v čo najkratšom technicky možnom čase, najneskôr však do 7 pracov. dní |
9. Požaduje sa možnosť zabezpečiť odstránenie vád a nedorobkov treťou osobou na náklady dodávateľa v prípade, ak o to dodávateľ objednávateľa písomne požiada alebo ak dodávateľ v dohodnutom termíne vady neodstráni. |
10. Požaduje sa, aby osoby vykonávajúce predmet zmluvy boli vyškolené z podmienok dodržiavania hygieny, BOZP a PO. |
11. Požaduje sa, aby dodávateľ viedol stavebný denník: |
11.1 odo dňa protokolárneho odovzdania staveniska dodávateľovi až do protokolárneho odovzdania diela objednávateľovi, |
11.2 a to minimálne v rozsahu prác vykonaných v daný deň, |
11.3 a dbal o to, aby sa zaznamenávali všetky skutočnosti, zmeny a dôvody zmien oproti projektu, ako aj oznámenia a výzvy adresované objednávateľovi, pripravenosť stavebných prác a pod. |
11.4 priamo na stavbe tak, aby bol prístupný zodpovednej osobe objednávateľa a dotknutým orgánom štátnej správy. |
12. Požaduje sa, aby dodávateľ zabezpečil alebo vykonal nápravu na odstránenie vád vytknutých zápisom do stavebného denníka. Pokiaľ dodávateľ nesúhlasí so zápisom, ktorý vykoná objednávateľ, musí k tomuto zápisu zaujať stanovisko, a to najneskôr do 2 pracovných dní. |
13. Požaduje sa, aby dodávateľ bral na vedomie: |
13.1 že objednávateľ bude stav. denník podpisovať aspoň jedenkrát za 3 pracovné dni (v prípade potreby sa písomne vyjadrí k zápisom, pričom ak tak nevykoná do 3 pracovných dní od zápisu, považuje sa zápis v staveb. denníku za odsúhlasený objednávateľom), |
13.2 že zápisy v staveb. denníku obojstranne odsúhlasené zodpovednými osobami zmluvných strán sa nepovažujú za zmenu zmluvy (pre zápisy, ktoré by svojou povahou predstavovali zmenu zmluvných podmienok a/alebo zmenu rozsahu diela sa bude vyžadovať vypracovanie a uzavretie písomného dodatku k zmluve), |
13.3 že denné záznamy sa vyhotovujú v 2 vyhotoveniach, po 1 vyhotovení pre každú zmluvnú stranu. |
14.Objednávateľ upozorňuje, že v zmysle platnej právnej úpravy sa v rámci zákazky uplatňuje tuzemský prenos daňovej povinnosti pri dodaní stavebných prác platiteľom dane inému platiteľovi dane. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Fačkov, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
04.08.2016 08:00 — 30.09.2016 10:00
1,00 Celkom
neuvedené
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.07.2016 08:00
25.07.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.07.2016 15:57 - Vstupná ponuka | 493 466,53 | € | Cena s DPH |
25.07.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 139 188,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: