00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Nábytok
rokovacie stoličky, skrinky, skrine, kancelárske stoly, kontajnery pod pracovné stoly, stoly
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
Nábytok určený na bežnú administratívnu prácu - dodávka vrátane dopravy a montáže. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1/3 - Technická špecifikácia a podmienky pre konštrukčnú spôsobilosť nábytku: Korpusy skríň po obvode vyrobené z DTD lamino v hrúbke 18-19 mm. V zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke a vystužené dvomi panelovými priečkami v hrúbke min. 18 mm. Všetky police vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm a ukotvené napevno, drevenými kolíkmi a zabezpečené proti vysunutiu. Skrine vybavené nastaviteľnými klzákmi s možnosťou ich rektifikácie. | platí pre položky č. 1-14 | 0 | ||
2/3 - Technická špecifikácia a podmienky pre konštrukčnú spôsobilosť nábytku: Dvierka vybavené kovaním Hettich, úchytky kovové s uchytením na metrický závit. Krycie dosky skríň vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm, vybavené ABS hranami v hrúbke 2 mm. Stoly vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm po obvode vrchných plátov vybavené s ABS hranami v hrúbke 2 mm a so zabudovanými káblovými prechodkami. | platí pre položky č. 1-14 | 0 | ||
3/3 - Technická špecifikácia a podmienky pre konštrukčnú spôsobilosť nábytku: Podnože na predných plochách písacích stolov štandardne vybavené ABS v hrúbke 2 mm. Kontajnery s centrálnym uzamykaním na pogumovaných kolieskach alebo nastaviteľných klzákoch so spevnenými Metabox zásuvkami, vystužené po bokoch kovovým profilom a spevneným panelovým dnom. | platí pre položky č. 1-14 | 0 | ||
1. Skrinka nízka zatvorená | ks | 2 | ||
2. Skrinka pootvorená | ks | 2 | ||
3. Skrinka pootvorená | ks | 2 | ||
4. Skrinka vysoká pootvorená | ks | 7 | ||
5. Skrinka vysoká pootvorená kombinovaná 2+2 dvere | ks | 7 | ||
6. Skriňa vysoká poličková zatvorená | ks | 8 | ||
7. Šatníková skriňa | ks | 1 | ||
8. Kontajner, počet zásuviek 4 (drevo) | ks | 8 | ||
9. PC stolík | ks | 1 | ||
10. Stôl pracovný | ks | 2 | ||
11. Stôl pracovný | ks | 5 | ||
12. Stôl pracovný | ks | 3 | ||
13. Stôl pracovný | ks | 2 | ||
14. Stôl pracovný | ks | 2 | ||
15. Stolička D178 čerešňa, buk (látka Vento 35) | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Skrinka nízka zatvorená - rozmer | 80x44x80 - Farebné prevedenie: KST A801 |
2. Skrinka pootvorená - rozmer | 80x44x118 - Farebné prevedenie: KST A801 |
3. Skrinka pootvorená - rozmer | 80x44x15 - Farebné prevedenie: KST A801 |
4. Skrinka vysoká pootvorená - rozmer | 80x44x195 - Farebné prevedenie: KST A801 |
5. Skrinka vysoká pootvorená kombinovaná 2+2 dvere - rozmer | 80x44x195 - Farebné prevedenie: KST A801 |
6. Skriňa vysoká poličková zatvorená - rozmer | 80x44x195 - Farebné prevedenie: KST A801 |
7. Šatníková skriňa - rozmer | 80x60x195 - Farebné prevedenie: KST A801 |
8. Kontajner, počet zásuviek 4 (drevo) - rozmer | 43x59,6x71,2 - Farebné prevedenie: KST A801 |
9. PC stolík - rozmer | 80x80x73,7 - Farebné prevedenie: KST A801 |
10. Stôl pracovný - rozmer | 180x120x73,7 - Farebné prevedenie: KST A801 |
11. Stôl pracovný - rozmer | 140x70x73,7 - Farebné prevedenie: KST A801 |
12. Stôl pracovný - rozmer | 160x70x73,7 - Farebné prevedenie: KST A801 |
13. Stôl pracovný - rozmer | 180x80x73,7 - Farebné prevedenie: KST A801 |
14. Stôl pracovný - rozmer | 140x70x73,7 - Farebné prevedenie: KST A801 |
15. Stolička D178 | 94x46x44, výška sedu 46 .Jednoduchá stolička hranatého tvaru, s plným čalúneným chrbtom v prevedení čerešňa, alebo buk. Látka čalúnenia Vento 35 |
1. Skrinka nízka zatvorená - rozmer | 80x44x80 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody: |
a) rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH, zaokrúhlené na 2 desatinné miesta, |
b) špecifikáciu jednotlivých druhov nábytku, |
c) vyobrazenie jednotlivých druhov nábytku. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
a) preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
b) nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy a umiestnenia do priestorov objednávateľa. |
5. Cena je stanovené v súlade so zákonom č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č.87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
6. Cena za dodávku tovaru v jednotlivých objednávkach bude stanovená ako súčin množstva tovaru a jednotkových cien za požadovaný tovar. V cene je zahrnutá aj preprava tovaru. |
7. Dodávateľ odsúhlasí s odberateľom pred dodaním farebný odtieň nábytku, rozmery a umiestnenie nábytku osobne na obhliadke, ak je potrebná. |
8. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín a konkrétne miesta dodania a umiestnenia predmetu zmluvy. |
9. Lehota dodania zákazky je 7 kalendárnych dní od doručenia objednávky. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
13. Nábytok požadujeme dodať v zmontovanom stave už od dodávateľa v požadovanom množstve a následne s umiestnením podľa individuálnych potrieb odberateľa. |
14. Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
15. Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
16. Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie. |
17. Predávajúci sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
18. Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku tovaru vzniká predávajúcemu riadnym doručením tovaru a jeho odovzdaním kupujúcemu. Podkladom pre úhradu ceny za dodanie tovaru bude faktúra vystavená predávajúcim, doložená súpisom dodaného tovaru a protokolom o jeho odovzdaní. |
19. Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 14 dní po doručení odsúhlasenej faktúry |
20. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi |
21. Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa protokolárneho odovzdania a prevzatia predmetu tejto rámcovej dohody. |
22. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi. |
23. Predávajúci sa zaväzuje zaplatiť pokutu v prípade oneskoreného odovzdania dodávky kupujúcemu vo výške 0,05 % z ceny dodávky za každý deň omeškania. |
24. Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Mestská časť Bratislava-Petržalka, Kutlíkova 17, 852 12 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
67,00 ks
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.07.2016 15:42
25.07.2016 15:37
25.07.2016 15:52
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.07.2016 00:24 - Vstupná ponuka | 9 600,00 | € | Cena s DPH |
25.07.2016 15:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 691,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: