• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2016 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2016 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2016 09:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2016 09:45

Detail zákazky Z201618185

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2016 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2016 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2016 09:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2016 09:45

Základné údaje

Z201618185

OF-94228

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2534585

Objednávateľ

42001315

Národné lesnícke centrum

T.G.Masaryka 22, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

36804754

DAAX spol. s r.o.

Dedinská 30/87, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rekonštrukcia v budove verejného obstarávateľa - maľovanie

maľovanie

  • 45442100-8 - Maliarske a natieračské práce
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Stavebná práca, Služba

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rekonštrukcia v budove verejného obstarávateľa - maľovanie
Funkcia
Maľovanie kancelárií a chodieb vrátane opravy omietok (cca 25%) po rekonštrukcii elektroinštalácií, vodovodu a kanalizácie v ucelenej časti 1. a 2. NP, náter zárubní a rúrok k radiátorom.
Odstránenie starej maľovky a dva nátery bielej maľovky stien a stropu, opravy omietok, zamurovanie nepotrebných výklenkov/otvorov v stenách, osekanie obkladu pri umývadlách a nové obloženie, osadenie sadrokartónovej steny a zárubne dva nátery umývateľnej sivej farby na kovové zárubne a 2 nátery bielej farby na kovové rúrky k radiátorom vrátane dodania materiálu a nákladov na odstránenie a likvidáciu odpadu v rozsahu uvedenom nižšie. Upratanie kancelárií a chodieb po ukončení prác.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Maľovanie kancelárií a chodieb m2 1045 1100
Odstránenie starej maľovky m2 1045 1100
Sadrokartónovvá stena + zárubňa m2 5,00 5,5
Opravy omietok m2 50 60
Zamurovanie nepotrebných výklenkov/otvorov m2 1,8 2,0
Počet kovových zárubní ks 20
Náter kovových rúrok k radiátorom 3/8 bm 50 55
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet náterov stropu, stien, sokla, zárubní, rúrok k radiátorom 2
Vlastnosti náteru stropov a stien oteruvzdorná, nehorľavá, netoxická, paropriepustná
Farba náteru stropov a stien biela
Vlastnosti náteru kovových zárubní oteruvzdorná, nehorľavá, netoxická, umývateľná, lesklá
Farba náteru kovových zárubní sivá
Vlastnosti náteru kovových rúrok k radiátorom oteruvzdorná, nehorľavá, netoxická, umývateľná, matná
Farba náteru kovových rúrok k radiátorom biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dodania materiálu
Vrátane vyspravenia poškodených miest – opravy omietok a zamurovanie nepotrebných výklenkov/otvorov
Práca vo výške nad 2 m
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ počas realizácie predmetu zákazky zabezpečí čistotu a poriadok na pracovisku. V prípade nesplnenia tejto požiadavky môže objednávateľ na náklady objednávateľa zabezpečiť poriadok a vzniknuté náklady odúčtovať z konečnej fakturácie.
Nakladanie s odpadmi bude uchádzač povinný realizovať v zmysle príslušných právnych predpisov upravujúcich nakladanie s odpadmi, t.j. vrátane dokladovania o naložení s odpadom.
Dodávateľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho činnosti pri realizácii predmetu zákazky. V prípade nesplnenia týchto požiadaviek môže verejný obstarávateľ na náklady dodávateľa zabezpečiť poriadok a vzniknuté náklady odúčtovať z konečnej fakturácie.
Záverečné upratovanie: po maľovaní musia byť všetky priestory vrátane parapetov, okien, podláh, vypínačov, svietidiel, radiátorov upratané, vyčistené, umyté. V prípade nesplnenia tejto požiadavky môže objednávateľ na náklady objednávateľa zabezpečiť poriadok a vzniknuté náklady odúčtovať z konečnej fakturácie.
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 (troch) pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy EKS doručiť podrobný rozpis prác, vrátane ich nacenenia a doručenia možností farebných vzoriek, ktoré dodávateľ mieni použiť na zárubne na ich odsúhlasenie.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak víťazný uchádzač sa bude nachádzať na black - liste, odstúpi od zmluvy v súlade s platnými OPET (čl. XVIII., 18.2, písm. e) .
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) ZVO č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov na č. XVIII. 18.2, písm. v) OPET - povinnosti súvisiace so zápisom do registra konečných užívateľov výhod v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka 22, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

01.08.2016 09:00 — 15.08.2016 13:00

1,00 celok

2 960,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.07.2016 09:05

22.07.2016 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 1161
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2016 17:44 - Vstupná ponuka 2 960,00 € Cena bez DPH
22.07.2016 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 2 889,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS