30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
576 GB RAM pre servery HP alebo ekvivalent
RAM pre servery HP, operačná pamäť
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. 576 GB RAM pre servery HP alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
576 GB operačnej pamäte pre servery HP Proliant DL380 G7 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
16GB modul "HP 16GB (1x16GB) Dual Rank x4 PC3L-10600 (DDR3-1333) Registered CAS-9 LP Memory Kit " pre HP Proliant DL380 G7 alebo ekvivalent | ks | 36 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť štatutárnym zástupcom podpísaný podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien. |
3. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný tri dni pred plánovaným dňom dodania predmetu zákazky oznámiť túto skutočnosť (termín dodania) objednávateľovi z dôvodu potreby potvrdenia termínu pre overenie funkčnosti dodaného tovaru v sídle objednávateľa. Objednávateľ umožní dodávateľovi sa fyzicky zúčastniť overenia funkčnosti dodaného tovaru. |
6. Overenie funkčnosti dodaných RAM prebehne do 8 hodín od fyzického doručenia tovaru do sídla objednávateľa. |
7. Preberací protokol bude podpísaný po overení funkčnosti dodaných RAM na vzorke serverov umiestnených v sídle objednávateľa. |
8. Platba za dodaný tovar prebehne na základe faktúry, podpísaného preberacieho protokolu objednávateľom a dodacieho listu s vyznačenou dobou záruky. |
9. Splatnosť faktúry musí byť minimálne 14 dní. |
10. Záruka na dodaný tovar musí byť minimálne dva (2) roky. Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom, tzn. dňom protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy. Všetky náklady spojené so záručnou opravou (tzn. oprava, náhradné diely, doprava, servisné práce) budú zahrnuté v cene za predmet zákazky. |
11. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dane z pridanej hodnoty. |
12. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1 až 12 Osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
13. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
14. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
15. Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
16. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške o/o do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
17. V prípade realizácie verejného obstarávania prostredníctvom Elektronického kontraktačného systému (EKS), ak sa zadávania zákazky zúčastní iba jeden Dodávateľ EKS označí zadávanie zákazky za nedokonané. |
18. V prípade, že verejné obstarávanie realizované prostredníctvom EKS podľa bodu 17 tejto časti formulára nebude dokonané, je objednávateľ oprávnený realizovať opakované verejné obstarávanie prostredníctvom EKS, pričom postup podľa bodu 17 tejto časti formulára sav takomto prípade nepoužije. |
19. V prípade, že ide o rámcovú dohodu, resp. o zmluvu, ktorých predmetom je záväzok dodávateľa na opakované plnenie, ktoré sú výsledkom verejného obstarávania, platí: „V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny |
Pokračovanie bodu 19.: podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou". |
ĎUmbierska 3/L, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2016 13:19 — 05.08.2016 13:19
36,00 ks
9 936,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.07.2016 09:25
25.07.2016 13:15
25.07.2016 13:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.07.2016 09:27 - Vstupná ponuka | 9 936,00 | € | Cena s DPH |
25.07.2016 13:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 499,34 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: