• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2016 11:52
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2016 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2016 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2016 13:15

Detail zákazky Z201617869

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2016 11:52
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2016 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2016 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2016 13:15

Základné údaje

Z201617869

OF-93953

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2532002

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

44783892

Trend Hygiena, s.r.o.

Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Papierové utierky 07/2016

Papierové utierky, obrúsky

  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierové utierky 07/2016
Funkcia
osobná hygiena rúk - utieranie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Papierové utierky rolky. Dvojvrstvové, biele, savé, výška 22 cm, 2 ks/bal. bal 9000
2. Papierová utierka rolka. Dvojvrstvová, biela, savá, výška 20 cm, cca 30 m ks 3000
3. Obrúsky. Jednovrstvové, biele, savé, rozmer: 32x32 cm, skladané, 100 listov/bal. bal 2000
4. Papierové utierky skladané ZZ. Jednovrstvové, šedé, recyklované, savé, mäkké, rozmer: 23x23 cm, skladané ZZ, 250 ks/bal, 550g/balenie bal 10000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v elektronických objednávkach ( 4 miesta v Bratislave).
Dodávateľ predloží elektronicky do 24 hod od uzavretia Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Záruka 24 mesiacov.
Dodacia lehota do 14 dní odo dňa doručenia elektronickej objednávky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo, zmeniť typ a množstvo tovaru, v rozsahu max. 2% z celkovej ceny predmetu Zmluvy, pri neprekročení celkovej ceny predmetu Zmluvy.

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Limbová 5, Antolská 11, Mickiewiczova 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.08.2016 08:00 — 15.08.2016 14:00

1,00 skupina produktov

11 880,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2016 11:52

20.07.2016 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2016 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 367
 29
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2016 15:30 - Vstupná ponuka 11 868,00 € Cena s DPH
20.07.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka 10 957,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS