• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2016 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2016 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2016 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2016 11:55

Detail zákazky Z201617852

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2016 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2016 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2016 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2016 11:55

Základné údaje

Z201617852

OF-93380

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2531984

Objednávateľ

00227811

Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie Vyšné Hágy

1, Vyšné Hágy, 05984, SVK

Dodávateľ

31560806

M I K R O H U K O , spol. s r.o.

Kollárova 11, Banská Bystrica, 974 00, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Digitálna telefónna ústredňa

Digitálna, telefónna, ústredňa, protokol SIP

  • 32551200-2 - Telefónne ústredne
  • 32552310-3 - Digitálne telefónne ústredne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Digitálna telefónna ústredňa
Funkcia
Moderná IP telefónna ústredňa s protokolom SIP, nová, nepoužitá, nerepasovaná.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet analógových účastníkov ks 240 300
počet účastníkov (licencií) IP s protokolom SIP ks 60 70
SIP trunk/15 kanálov pre spojenie do verejnej siete ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Možnosť inštalácie samotného softvéru "riadenie IP telefónnej ústredne" na virtuálne servery odberateľa požaduje sa
Administratívne i užívateľské prostredie ako i prostredie webového manažmentu v slovenskom alebo českom jazyku požaduje sa
Možnosť pripojenia IP telefónov so slovenskou alebo českou lokalizáciou displeja a webového manažmentu požaduje sa
Centrálny telefónny zoznam pre užívateľov IP telefónnych prístrojov požaduje sa
Vyhľadávanie účastníkov v centrálnom telefónnom zozname podľa mena požaduje sa
Nahrávanie telefónnych hovorov a následne ich posielanie prostredníctvom e-mailu na vopred určenú e-mailovú adresu požaduje sa
Automatické posielanie mesačných tarifných zostáv jednotlivých účastníkov vo vopred určený deň v mesiaci na určenú e-mailovú adresu požaduje sa
Vytváranie konferenčných skupín v neobmedzenom množstve podľa potreby požaduje sa
Možnosť automatického prepínania režimov ústredne v konkrétne dni v týždni na hodinu až minútu - smerovanie prichádzajúcich hovorov z verejnej siete na jednotlivé ambulancie alebo informačné centrum požaduje sa
Podpora funkcie CLIP na analógových linkách požaduje sa
Detailné archivovanie všetkých telefónnych hovorov po dobu minimálne 6 mesiacov požaduje sa
Systém automatickej spojovateľky a automatická distribúcia telefónnych hovorov požaduje sa
Napojenie novej telefónnej ústredne na jestvujúce telekomunikačné rozvody - viď existujúci stav ( v prílohe ) požaduje sa
Server telefónnej ústredne (riadenie ústredne) bude umiestnený v serverovni odberateľa požaduje sa
Diaľkový dohľad cez web rozhranie požaduje sa
Zdroj náhradnej prevádzky - UPS po dobu minimálne 30 minút požaduje sa
Pracovisko spojovateľky-ovládanie na báze PC požaduje sa
Inštalácia v 19" racku - vrátane dodávky racku požaduje sa
Naprogramovanie systému podľa požiadaviek odberateľa požaduje sa
Kategorizácia prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov, resp. blokovanie len niektorých účastníkov ústredne požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane zaškolenia operátora, informátora alebo spojovateľky
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane oživenia nainštalovaného systému a uvedenia do prevádzky
Uchádzač predloží dokument s podrobným opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality predmetu zákazky
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet obsahujúci ceny jednotlivých položiek do 7 dní od uzavretia zmluvy
Názov Upresnenie
Záručná doba 36 mesiacov - počas doby splácania
Záručný servis Doba odstránenia poruchy do jednej hodiny od nahlásenia poruchy na adresu dodávateľa
Platobné podmienky Nákup na splátky po dobu záručnej doby, t.j. 36 mesiacov. Prvá splátka max. 30% ceny zariadenia, splatná 30 dní po dodaní zariadenia a vystavení faktúry.
Platobné podmienky Zvyšok ceny sa uhradí v pravidelných mesačných splátkach, ktorých výška sa vypočíta ako 1/35 zvyšku ceny.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vyšné Hágy, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

29.07.2016 11:30 — 07.09.2016 10:27

1,00 ks

19 990,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2016 10:29

20.07.2016 10:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2016 10:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 313
 30
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2016 14:20 - Vstupná ponuka 19 900,00 € Cena bez DPH
20.07.2016 10:34 - Najvýhodnejšia ponuka 13 771,18 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS