17336007
Fakultná nemocnica Nitra
Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK
36034762
DUG s.r.o.
Cukrovarská 83/32, Rimavská sobota, 97901, SVK
Strážna služba
Strážna služba, bezpečnosť, stráženie
Služba
23. Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov
1. Strážna služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Stráženie a komplexné zabezpečenie nepretržitej strážnej služby na zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa formou stráženia, informovania a obchôdzok, obsluha závorového a kontrolu kamerového systému, kontrola elektronického signalizačného zabezpečenia priestorov pokladne a časti objektu, v ktorom je umiestnený lineárny urýchľovač, výjazdy zásahového vozidla v priestoroch objednávateľa, ochrany zamestnancov objednávateľa a tretích osôb oprávnene sa nachádzajúcich v priestoroch objednávateľa. Priestory objednávateľa tvoria samostatné budovy (21) a parkoviská. |
Stráženie a ochrana sa vykonáva nepretržitou službou - 24 hodín denne, 7 dní v týždni 3 zamestnancami dodávateľa (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok) a to v čase od 6,00 do 18,00 - 1 zamestnanec strážnej služby na 12 hodín, v čase od 18,00 do 6,00 - 2 zamestnanci strážnej služby na 24 hodín.. |
Objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu statickou formou na vrátnici v kombinácii s pravidelnými obchôdzkami po priestoroch objednávateľa v dvojhodinových intervaloch, ktorá bude zameraná na kontrolu neporušenosti objektov a pohybu nepovolených osôb v priestoroch objednávateľa. |
Zabezpečenie režimu nakladania s kľúčmi podľa internej smernice objednávateľa. Vydávanie kľúčov od určených objektov, ktoré si zodpovední zamestnanci objednávateľa preberajú na podpis v príslušnej evidencii v zmysle internej smernice objednávateľa. V pracovných dňoch vydávanie kľúčov od zadnej brány areálu objednávateľa určenému zamestnancovi technického odboru a to v prípade nahláseného vjazdu motorového vozidla s nadrozmerným nákladom. |
Usmerňovanie vstupu motorových vozidiel do areálu objednávateľa, t.j. otváranie závory v prípade poruchy parkovacieho systému, podávanie informácií, kde sa v rámci areálu objednávateľa nachádzajú príslušné jednotlivé objekty a usmerňovanie návštevníkov objednávateľa. |
Obchádzková, kontrolná služba zabezpečí uzamknutie objektov v súlade s usmernením objednávateľa, kontrolu objektov s dôrazom na ich neporušenosť, kontrolu pohybu nepovolaných osôb. |
Zamestnanec strážnej služby po vykonaní každej obhliadky areálu vykoná zápis v príslušnej evidencii, ktorá bude objednávateľovi kedykoľvek k dispozícii na nahliadnutie. Za účelom kontroly vykonanej obhliadky zamestnancom dodávateľa sa vyžaduje zabezpečenie čipového systému kontroly na vybraných objektoch objednávateľa ( objekty budú špecifikované po uzavretí zmluvy na základe dohody zmluvných strán). |
Od dodávateľa sa vyžaduje aby mal k dispozícii vozidlo k výjazdu zásahovej jednotky a aby v prípade potreby na základe výzvy vlastného zamestnanca bola zásahová jednotka v areáli objednávateľa do 15 minút od nahlásenia, pričom o každom zásahu vykoná zamestnanec strážnej služby zápis v príslušnej evidencii. |
Riešenie krízových situácií a realizácia zásahu vlastnou, resp. zabezpečenou, zásahovou jednotkou, v súčinnosti s políciou SR, v prípade narušenia priestorov objednávateľa alebo v prípade vzniku nepredvídaných situácií. |
Zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2 strážnici nepretržite | hodina | 24 hodín | ||
1 strážnik | hodina | 12 hodín |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávateľ sa preukáže povolením na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) najneskôr 1 deň pred nástupom na plnenie zmluvy. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči strážnikom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä zákonníkom práce, zákonom o sociálnom poistení, zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno-právne vzťahy. | Nedodržanie všeobecne záväzných predpisov sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Strážnici dodávateľa (alebo iného licencovaného právneho subjektu) budú oblečení v uniforme s jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný vybaviť strážnikov vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone služby. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ a strážnici sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pre výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ predloží pred začatím poskytovania služby zoznam odborne spôsobilých zamestnancov (strážnikov) vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade zmeny osôb spôsobilých na vykonávanie predmetu plnenia je dodávateľ povinný predložiť zmeny na odsúhlasenie objednávateľovi aspoň 3 dni pred termínom zmeny. Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Mesačná výška úhrady za predchádzajúci mesiac bude 1/24 dohodnutej celkovej platby. | |
Objednávateľ poskytne pre výkon služby priestor vrátnice s dodávkami príslušných médií (el.energia, voda) a upratovanie bezodplatne. |
Názov |
Požaduje sa predložiť mailom rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Úspešný uchádzač je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpočet cenovej ponuky, ktorá musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi, v opačnom prípade objednávateľ odstúpi od zmluvy a vystaví negatívnu referenciu. |
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Špitálska 6, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.08.2016 00:00 — 31.07.2018 00:00
24,00 mesiac
149 101,27
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.07.2016 09:53
19.07.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.07.2016 10:18 - Vstupná ponuka | 149 101,00 | € | Cena bez DPH |
19.07.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 109 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: