36277215
STEFE Trnava, s. r. o.
Františkánska 16, Trnava, 91732, SVK
36275310
DOMALL s.r.o.
Rovná 2, Trnava, 91701, SVK
Výmena svetlíkov na plochej streche meštianskeho domu
demontáž a likvidácia pôvodných strešných svetlíkov, dodávka a montáž nových strešných svetlíkov
Stavebná práca, Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Výmena svetlíkov na plochej streche meštianskeho domu
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena strešných svetlíkov |
3-vrstvový strešný svetlík, rozm. 700 x 700 mm, otvor rozm. 720 x 720 mm |
3-vrstvový strešný svetlík, rozm. 700 x 700 mm, otvor rozm. 720 x 720 mm s mechanickým otváraním kľukou (manuálne otváranie) |
strešný svetlík, vysprávky ostení, tmelenie |
strešný svetlík, napojenie na strešnú hydroizoláciu |
odvoz a likvidácia jestvujúcich strešných svetlíkov, odpratanie stavebného odpadu, vyčistenie priestorov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Svetlík 700 x 700 mm, otvor rozm. 720 x 720 mm | ks | 23 | ||
Svetlík 700 x 700 mm, otvor rozm. 720 x 720 mm s mechanickým otváraním kľukou (manuálne otváranie) | ks | 8 | ||
Demontáž, odvoz a likvidácia pôvodných strešných svetlíkov | ks | 31 | ||
Dodávka a montáž nových strešných svetlíkov vrátane prechodových rámov na jestvujúcu podstavu na strešnej konštrukcií, vrátane originálnych tesnení, spojovacích prvkov a tmelenia | ks | 31 | ||
Vysprávka ostení strešných svetlíkov – otvor 720 x 720 mm, výška stienky 820 mm – 1 svetlík 2,36 m2 (31 ks+6 ks už zrealizovaných - spolu 37 ks) | m2 | 87,32 | ||
Napojenie strešných svetlíkov na strešnú hydroizoláciu | ks | 31 | ||
Predmetom zákazky je demontáž, odvoz a likvidácia jestvujúcich strešných svetlíkov, výroba, dodávka a montáž nových strešných svetlíkov vrátane prechodových rámov, murárske práce – vysprávky stienok otvoru z interiéru, maliarske práce stienok otvoru svetlíka z interiéru, zakrývanie podláh | celok | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba rámu svetlíka | biela |
Farba kupoly svetlíka | číra |
Podstava | kolmá |
Prechodový rám svetlíka | výplň PUR izolácia + dvojité tesnenie a okapový nos |
Troj-vrstvová kopula z plexiskla PMMA | tvrdené PVC |
Rám svetlíka | zateplený z tvrdeného PVC s okapovým nosom, vrátane originálnych tesnení a kotviacich prvkov |
Súčiniteľ prestupu tepla svetlíka | Uw,max = 1,7 W/m2.k |
Súčiniteľ prestupu tepla výplne – 3-vrstvová kupola svetlíka | Ug = 1,75 W/m2.k |
Vzduchová nepriezvučnosť | Rw = 25 dB |
Trieda reakcie na oheň: | Trieda A a B |
Vodotesnosť a reakcia na oheň | svetlík musí vyhovovať normám STN |
Názov |
Predmetom zákazky je demontáž, odvoz a likvidácia jestvujúcich strešných svetlíkov, výroba, dodávka a montáž nových strešných svetlíkov vrátane prechodových rámov, murárske práce – vysprávky stienok otvoru z interiéru, maliarske práce stienok otvoru svetlíka z interiéru. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť pre objednávateľa kompletné dielo na kľúč podľa funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zákazky, schémy a fotiek - v zmysle platných technických noriem, v rozsahu a za podmienok dojednaných v tejto zmluve a riadne a včas zhotovené dielo odovzdať objednávateľovi. Pri použití tretích osôb k ukončeniu dohodnutého diela nesie zhotoviteľ plnú zodpovednosť, ako by plnenie uskutočňoval sám vrátane prípadných reklamácii. |
Zhotoviteľ pri realizácii prác dodrží všeobecne záväzné predpisy, technické normy, dojednania tejto zmluvy, vyjadrenia orgánov štátnej správy a poverených organizácií a iných dotknutých osôb, bezpečnostné predpisy a nariadenia nielen v dotknutej časti areálu staveniska. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že dokončené práce prevezme, keď budú zrealizované bez závad a nedorobkov, zaplatí za jeho zhotovenie dohodnutú cenu a poskytne zhotoviteľovi dojednané spolupôsobenie. |
V prípade nepriaznivého počasia, respektíve trvania následkov nepriaznivého počasia, pre ktoré nemôže zhotoviteľ plynulo pracovať na potrebe diela (zápis v stavebnom denníku), upraví sa termín ukončenia o príslušný počet dní bez uplatnenia sankcie zo strany objednávateľa. Tieto skutočnosti posúdi stavebný dohľad zápisom do stavebného denníka pre každý konkrétny deň. |
Zhotoviteľ je povinný bez omeškania písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu diela s dôsledkom omeškania plnenia dohodnutého termínu a všetky skutočnosti je povinný uviesť do stavebného denníka. |
Opodstatnenosť takto uvedenej skutočnosti a jej vplyv na sťaženie podmienok výstavby posúdi stavebný dohľad zápisom do stavebného denníka pre každú konkrétnu udalosť. |
Omeškanie subdodávateľov zhotoviteľa pre realizáciu diela nezakladajú dôvod na zmenu termínu realizácie diela. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje pre objednávateľa zhotoviť kompletné Dielo na kľúč, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
Práce, ktoré zhotoviteľ vykoná bez zadania alebo v dôsledku svojvoľného odchýlenia od zmluvy nebudú zhotoviteľovi uhradené. |
Cena diela je stanovená ako cena maximálna. Cena zohľadňuje akékoľvek naviac práce a prestoje, zvýšené náklady, či prenájom vybavenia, zariadení alebo pracovnej sily súvisiace s omeškaním dokončenia a odovzdania diela, ako aj súvisiace s nedostatočnou obhliadkou miesta vykonania diela, nedostatočným zameraním a vyhodnotením potrebných prác, najmä ak tieto nie sú súčasťou výkazu výmer alebo projektovej dokumentácie. Takéto naviac práce nie sú dôvodom na zvýšenie ceny diela. |
Súčasťou ceny sú aj také práce a iné výkony a dodávky materiálov, súčastí a technológií alebo iné náklady, ktoré sú nevyhnutné na riadne dokončenie diela, hoci by tieto neboli súčasťou technickej špecifikácie predmetu zákazky, ako aj práce v technickej špecifikácie predmetu zákazky nezahrnuté, ak takéto práce mohol objednávateľ ako spotrebiteľ v súvislosti s plnením povinností objednávateľa podľa tejto zmluvy legitímne očakávať. V prípade rozporu medzi touto zmluvou a Technickou špecifikácia predmetu zákazky má prednosť táto zmluva. |
Cenu za zhotovenie diela zaplatí objednávateľ na základe faktúry, ktorú zhotoviteľ doručí objednávateľovi v 2. vyhotoveniach a musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. Na faktúre, dodacích listoch, spisoch a iných podkladoch musí zhotoviteľ uvádzať aj názov zákazky. Faktúra a k nej prislúchajúca korešpondencia, ktorá sa u objednávateľa vyskytne bez udania názvu zákazky, nebude spracovaná a bude nezaznamenaná vrátené späť zhotoviteľovi. To platí aj v prípade, ak pri faktúre nebude priložený súpis vykonaných prác, ktorý musí byť podpísaný stavebným dohľadom a objednávateľom. |
Lehota pre splatnosť faktúry začína plynúť od doručenia riadnej faktúry so všetkými náležitosťami v zmysle tejto zmluvy a príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní. |
Faktúra bude doručená objednávateľovi po podpísaní preberacieho protokolu, ktorá bude obsahovať rozpis doteraz fakturovaných čiastok a celkovú sumu. |
Pri vyplatení faktúry bude objednávateľovi zadržaná 3 % záručná rezerva z ceny bez DPH – zádržné z ceny za zhotovenie diela na dobu 2 rokov od protokolárneho odovzdania diela pre prípady, že zhotoviteľ nezačne s odstraňovaním vád diela do 48 hodín počas pracovných dní od prijatia písomnej reklamácie a vady neodstráni v čase, na ktorom sa zmluvné strany písomne dohodnú. |
Zádržné sa môže zhotoviteľovi vyplatiť po predložení potvrdenia banky o vinkulácii tej istej sumy, t.j. 3 % z ceny bez DPH za zhotovenie diela – zhotoviteľ po vykonanom kompletnom splnení zmluvy vinkuluje v prospech objednávateľa na svojom účte číslo …....................................v …....................... finančné prostriedky v objeme 3 % z ceny za zhotovenie diela, ktoré prostriedky budú použité na účely odstraňovania prípadných reklamácií diela a to po celú dobu trvania záručnej doby. |
alebo zhotoviteľ predloží objednávateľovi bankovú záruku (Záručnú listinu) vo výške minimálne 3% z ceny za zhotovenie diela splatnú po vykonanom kompletnom splnení zmluvy (za predpokladu obdŕžania dokumentácie) prostredníctvom bezplatnej neodvolateľnej, všeobecnej bankovej záruky, s možnosťou prolongácie banky, ktorá je pre objednávateľa akceptovateľná v rovnakej miere s platnosťou po celú dobu trvania záručnej doby. |
V prípade, že dodávateľ predloží faktúru bez podpísaného preberacieho protokolu a zhotoviteľ nepredloží doklad o vinkulácií, resp. doklad o bankovej záruke pred uhradením poslednej faktúry, má objednávateľ právo zadržať z poslednej faktúry/ faktúr čiastku 3 % z ceny diela bez DPH |
Zhotoviteľ zabezpečí ohlásenie o začatí stavby na IBP a PO. |
Zhotoviteľ určí stavbyvedúceho, ktorý je zodpovedný za organizovanie, riadenie, vykonávanie a kontrolovanie výstavby diela. |
Objednávateľ oznámi zhotoviteľovi osobu odborného stavebného dohľadu a kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu diela. |
Termín realizácie diela: júl – august 2016. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že s prácami na diele nezačne skôr, ako mu bude výzva na prevzatie staveniska a začatie prác objednávateľom doručená. |
Zhotoviteľ uhradí energie (elektrina, voda) spotrebované pri realizácii diela pred vystavením konečnej faktúry. Zhotoviteľ na svoje náklady zabezpečí meranie spotreby energií. Doklad o úhrade musí byť predložený najneskôr s konečnou faktúrou inak nebude uhradená. |
Zhotoviteľ zabezpečí likvidáciu odpadu v zmysle platnej legislatívy. Takto zlikvidovaný odpad vydokladuje príslušnými dokladmi pri odovzdaní diela. |
Objednávateľ a jeho poverený zástupca je oprávnený kontrolovať dielo na každom stupni jeho zhotovovania. Ak pri kontrole zistí, že zhotoviteľ porušuje svoje povinnosti, má právo žiadať, aby zhotoviteľ bezodkladne odstránil vady a nedorobky vzniknuté počas realizácie diela a ďalej ho zhotovoval riadne. V prípade, že zhotoviteľ v primeranej dobe neakceptuje tieto požiadavky objednávateľa, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. Objednávateľ, dohľad má pre tieto prípady právo zastaviť práce prípadne sankcionovať finančne zhotoviteľa za každé nerešpektovanie. |
Zhotoviteľ zabezpečuje plnenie ustanovení zákona č. 314/2001 o požiarnej ochrane a č. 124/2006 Z. z. o BOZP v platnom znení. Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať technické normy, všeobecné záväzné predpisy, predpisy z oblasti požiarnej ochrany a bezpečnosti zdravia pri práci, vyplývajúce zo zákona č. 127/2006 Z.z. v platnom znení a z Vládneho nariadenia č. 396/2006 Z.z. Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestore staveniska, ktorých vstup na stavenisko a pohyb v priestore staveniska je oprávnený. |
Zhotoviteľ zabezpečí pracovníkom ochranné pracovné pomôcky. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri plnení zmluvných povinností zabezpečí poriadok a čistotu na stavenisku na svoje náklady, pričom bude denne odstraňovať všetky nečistoty a odpady, nebezpečné a kontaminované odpady nevynímajúc. |
Po ukončení prác na Diele, avšak najneskôr do 3 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí Diela je Zhotoviteľ povinný stavenisko úplne vypratať, vyčistiť, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
Zhotoviteľ zabezpečí stavenisko v zmysle §43 stavebného zákona. Odborné práce musia byť vykonané len pracovníkmi zhotoviteľa alebo jeho dodávateľov majúcich príslušnú kvalifikáciu na vykonanie týchto prác. Zhotoviteľ zodpovedá za bezpečnosť a majetok svoj, svojich pracovníkov a partnerov počas doby realizácie diela a zabezpečí, aby sa na stavenisku nepohybovali nepovolané osoby. |
Povinnosť zhotoviť dielo riadne a včas splní zhotoviteľ odovzdaním diela v termíne, ako je to uvedené v článku Čas / lehota plnenia zmluvy. |
O odovzdaní a prevzatí diela zmluvné strany spíšu Preberací protokol o odovzdaní a prevzatí diela, ktorý podpíše zástupca zhotoviteľa, zástupca objednávateľa a odborný stavebný dohľad stavby. |
Dielo sa považuje za vykonané a odovzdané (dodané) riadne a včas bez vád podľa tejto zmluvy aj v prípade, ak objednávateľ alebo odborný stavebný dohľad stavby bezdôvodne nepodpíšu Preberací protokol o odovzdaní a prevzatí diela v lehote 3 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy zhotoviteľa na podpísanie tohto protokolu, ak je dielo zhotovené bez závad a nedorobkov, môže sa dielo považovať za riadne dodané. |
Zhotoviteľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy je zhotovený podľa podmienok tejto zmluvy, platných STN a technickej špecifikácie predmetu zákazky, a že počas záručnej doby bude mať vlastnosti, dohodnuté v tejto zmluve. |
Zmluvné strany sa dohodli na nasledovných záručných dobách : - záručná doba na dodávku a montáž strešných svetlíkov 5 rokov, - záručná doba na ostatné stavebné práce a dodávky ( materiál, práca ) – 5 rokov, - záručná doba na maliarske a natieračské práce a dodávky (materiál, práca) – 5 rokov |
Záručná doba začína plynúť dňom podpísania preberacieho protokolu objednávateľom a stavebným dozorom. |
Zhotoviteľ preberá záruku za prípadné poškodenie strechy, najmä hydroizolácie po dobu 5 rokov od podpísania preberacieho protokolu objednávateľom a stavebným dozorom. |
Zhotoviteľ zodpovedá za vady, ktoré má dielo počas výstavby a počas záručnej doby. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných reklamácií diela do 48 hodín počas pracovných dní od prijatia písomnej reklamácie od objednávateľa a dôvody reklamácií odstrániť do termínu, na ktorom sa dohodnú zmluvné strany písomne. Dni potrebné na odstránenie reklamácií nie sú zo strany objednávateľa dôvodom na penalizáciu. Zhotoviteľ nemôže opodstatnenú reklamáciu vybaviť ako neopodstatnenú. Dielo má byť urobené podľa Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
Vady a nedorobky reklamované počas zhotovovania diela – ich odstránenie nie je dôvod na zmenu termínu. |
V prípade, ak zhotoviteľ nezačne s odstraňovaním reklamácií diela do 48 hodín počas pracovných dní od prijatia písomnej reklamácie, objednávateľ má právo fakturovať zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 Eur za každý deň omeškania so začatím prác na odstraňovaní reklamácií a dať reklamácie odstrániť tretej osobe na náklady zhotoviteľa. |
Za týmto účelom zhotoviteľ po vykonanom kompletnom splnení zmluvy vinkuluje v prospech objednávateľa na svojom účte číslo …...................................v …....................... finančné prostriedky v objeme 3 % z ceny za zhotovenie diela, ktoré prostriedky budú použité na účely odstraňovania reklamácií, a to po celú dobu trvania záručnej doby. |
Alebo zhotoviteľ predloží objednávateľovi bankovú záruku (Záručnú listinu) vo výške minimálne 3% z ceny za zhotovenie diela splatnú po vykonanom kompletnom splnení zmluvy (za predpokladu obdŕžania dokumentácie) prostredníctvom bezplatnej neodvolateľnej, všeobecnej bankovej záruky, s možnosťou prolongácie banky, ktorá je pre objednávateľa akceptovateľná v rovnakej miere s platnosťou po celú dobu trvania záručnej doby. |
Zmluvné strany sa zaväzujú, že v konaní vo veci vinkulácie finančných prostriedkov a poskytnutia bankovej záruky budú postupovať a riadiť sa podmienkami, ktoré určí príslušná banka. |
Ak zhotoviteľ nesplní svoj záväzok dodať dielo v dohodnutom termíne, zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny diela za každý deň omeškania. |
Ak zhotoviteľ neodstráni vady v termíne podľa tejto zmluvy, zaplatí zmluvnú pokutu 50 EUR za každý deň omeškania. |
Ak zhotoviteľ nezačne odstraňovať reklamácie do 48 hodín od ich písomného nahlásenia môže objednávateľ zhotoviteľovi fakturovať zmluvnú pokutu vo výške 50 Eur za každý deň omeškania so začatím odstraňovania reklamácií. |
Pri meškaní objednávateľa s úhradou faktúry objednávateľ zaplatí zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej sumy faktúry každý deň omeškania. |
Ak zhotoviteľ poruší niektoré ustanovenia tejto zmluvy a v príčinnej súvislosti s týmto porušením bude objednávateľovi uložená akákoľvek sankcia zo strany súdov, orgánov verejnej správy, resp. dozorných a kontrolných orgánov alebo iných inštitúcii, zhotoviteľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetky finančné náklady, ktoré mu vzniknú v dôsledku uloženia akýchkoľvek sankcii zo strany vyššie uvedených orgánov. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu Objednávateľa Zhotoviteľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu Diela neodstránil. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť Dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na Diele pred jeho dokončením. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak sa voči Zhotoviteľovi vedie konkurzné konanie, bol podaný návrh na začatie konkurzného konania, návrh na začatie konkurz. konania bol zamietnutý z dôvodu nedostatku majetku, ak bolo začaté vyrovnávacie konanie alebo ak Zhotoviteľ vstúpil do likvidácie. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak sa Zhotoviteľ dostane do omeškania s akoukoľvek lehotou vykonávania Diela uvedenou v podrobnom harmonograme realizácie Diela, o viac ako 10 (slovom: desať) kalendárnych dní. |
Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán zo zmluvy, okrem nárokov na náhradu spôsobenej škody a nárokov na zmluvné, resp. zákonné sankcie. Po zániku zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú vzťahy dohodou a zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi spolu s rozostavaným zmluvným dielom: dokumentáciu, ktorú obdržal od objednávateľa k vykonaniu diela, ostatnú dokumentáciu týkajúcu sa zrealizovanej časti a ostatné doklady. |
Nebezpečenstvo škody a úrazov na jednotlivých častiach diela, na stavenisku ako aj na veciach a materiáloch potrebných na zhotovenie diela znáša zhotoviteľ až do času protokolárneho prevzatia a odovzdania diela objednávateľom. |
Zhotoviteľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť certifikát ISO, preukaz zhody (pre montáž výplňových konštrukcií – svetlíkov); katalógový list resp. certifikát zhody výrobku – technické vlastnosti svetlíka. |
Zhotoviteľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť aktualizovaný rozpočet a vecný a časový harmonogram vykonania predmetu zmluvy. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje všetky obdŕžané informácie, údaje a podklady okrem tých, ktoré slúžia pre účely zmluvy použiť a inak udržiavať v tajnosti a nesprístupňovať ich tretím osobám. Zhotoviteľ sa zaväzuje svojim zamestnancom, ako tretím osobám, ktoré spolupracujú pri vykonávaní objednávky uložiť povinnosť udržiavať informácie v tajnosti. Tento záväzok platí naďalej aj po ukončení zmluvy. Po ukončení zmluvy budú všetky zmluvné podklady na požiadanie objednávateľa vrátené. |
Pri porušení záväzku mlčanlivosti je zhotoviteľ povinný objednávateľa odškodniť. |
Zhotoviteľ prehlasuje, že má uzatvorenú poistnú zmluvu o zodpovednosti za škody na majetku objednávateľa pri realizácii diela a v plnom rozsahu zodpovedá za škodu na majetku objednávateľa pri realizácii predmetu diela a to aj v prípade, ak si na časť diela objedná zhotoviteľ subdodávateľa. Zodpovednosť za škody a úrazy trvá až do dňa podpísania odovzdávajúceho a preberajúceho protokolu. |
Zhotoviteľ vykoná dielo podľa vysúťaženej ceny, ktorá je nedeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. |
Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník v zmysle zákona 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, ako aj vyhlášky č, 453/2000 Z.z., pričom je povinný stavebný denník starostlivo uchovať nepretržite na stavbe. |
Zhotoviteľ je povinný uviesť zástupcu zhotoviteľa počas plnenia zmluvne dohodnutých prác najneskôr do odovzdania staveniska. Zástupca zhotoviteľa: ........................................ |
Stavebný dohľad za objednávateľa bude uvedený najneskôr do odovzdania staveniska. Stavebný dohľad: ...................................... |
Zhotoviteľ je povinný uviesť zástupcu – koordinátora bezpečnosti počas plnenia zmluvne dohodnutých prác najneskôr do odovzdania staveniska. Koordinátor bezpečnosti zhotoviteľa: ................................... |
Táto zmluva sa spravuje ustanoveniami § 536 a nasl., ako aj ustanoveniami Obchodného zákonníka, Občianskeho zákonníka. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania oboma zmluvnými stranami, s účinnosťou po oficiálnom schválení a zabezpečení finančných prostriedkov. |
Zmluva je vypracovaná v štyroch rovnopisoch rovnakej právnej sily, z ktorých objednávateľ dostane tri exempláre a zhotoviteľ jeden exemplár. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že si túto zmluvu pred jej podpisom prečítali, jej obsahu porozumeli, že táto zmluva bola uzavretá dobrovoľne na základe slobodnej vôle, na znak čoho ju vlastnoručne podpisujú. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hlavná ul. č.5, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
08.08.2016 08:00 — 14.09.2016 14:00
1,00 celok
9 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2016 15:53
01.08.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.07.2016 16:37 - Vstupná ponuka | 9 600,00 | € | Cena s DPH |
27.07.2016 16:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: