35540605
Základná škola Hroncova 23, Košice
Hroncova 23, Košice - mestská časť Sever, 04001, SVK
36213977
OBLOK s.r.o.
Starosaská 11, Spišská Nová Ves, 05201, SVK
Výmena plastových okien a dverí
Výmena okien, výmena dverí, plastové okná, plastové dvere, stavebné práce, murárske práce, maliarske práce
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Výmena plastových okien a dverí
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmenu výplňových konštrukcií žiadame zrealizovať v zmysle technologického postupu a v zmysle Výkazu výmer a Fotoprílohy prvkov. |
Pred začatím prác sa zabezpečí ochrana jestvujúcich konštrukcií a plôch pred poškodením a znečistením stavebnou činnosťou dodávateľa. Demontáž pôvodných výplní stavebných otvorov vrátane mreží okien a ich vodorovný presun po stavenisku sa vykoná čo najšetrnejším spôsobom, aby nedošlo k poškodeniu ostatných stavebných konštrukcií . V prípade poškodenia konštrukcií (stien, stropov, podláh, dverí...) je Dodávateľ povinný vykonať opravu na svoje vlastné náklady. |
Následne sa vykoná odvoz a likvidácia vybúraných konštrukcií a stavebnej sute na skládku k tomuto účelu určenú. |
Pred samotnou výrobou okien je Dodávateľ povinný zamerať si skutkový stav stavebného otvoru a na základe zamerania vyrobiť rám okna, pričom rešpektuje jestvujúce stavebné otvory (rozmery ostení) a členenie jestvujúcich okien. Odchýlky výrobných rozmerov od rozmerov vo výkaze výmer vyvolané zameraním stavebných otvorov v rozsahu + - 5% nie sú považované za zmenu rozsahu a predmetu diela. |
Pred zahájením montáže okenných konštrukcií a zostáv je nutné očistiť stavebný otvor od omietky. Po uložení rámu bez výplní do otvoru sa tento pomocou vodováhy vyrovná a po zaistení klinmi bude zaistený kotvami do ostenia. Následne sa osadia všetky neotvárané a otvárané časti a následne sa skontroluje ich funkčnosť. |
Styčná plocha muriva a rámu okna sa navlhčí vodou, medzera medzi rámom okna a murivom sa vyplní nízko expanznou PUR, bez jej orezávania a v jednom pracovnom kroku, pričom je následne nutné dodržať 24 hodinovú technologickú prestávku. |
Na upevnenie okna k obvodovej stene slúžia určené kotviace elementy a spojovacie prostriedky. Uchytenie rámu okna do ostenia a parapetu nepodlieha ľubovôli montážnika, montážnik sa riadi montážnou smernicou výrobcu okien, ktorá stanovuje druh, počet, rozmiestnenie kotevných elementov, závisí od typu okna a spôsobu jeho otvárania. |
Uchytenia tiež musia rešpektovať rozmiestnenia stĺpikov a priečnikov, teda vodorovných a zvislých deliacich prvkov a dodržať minimálne odstupy od nich. Je zakázané montovať okná vŕtaním skrutky cez rám okien. Montážny návod okien výrobcu Dodávateľ doloží Objednávateľovi pred realizáciou na schválenie stavebnému dozoru stavby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výkaz výmer | kpl | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zasklenie plastových okien | Izolačné dvoj sklo s hliníkovým dištančným rámikom max. Ug=1,1 W/m2K |
Plastový profil okna | 5 komorový, so stredovým tesnením, stavebná hĺbka 70mm s celoobvodovým kovaním a troma vymeniteľnými tesneniami, Uf=1,2 W/m2K, farba biela |
Plastový profil dverí | Systém profilov bez tepelného mosta, farba biela, zavesenie dverí na troch pántoch |
Kovanie | Celoobvodové bezpečnostné kovanie s mikroventiláciou |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom Elektronického kontraktačného systému |
Dodávateľ je povinný spracovať vecný a časový harmonogram s termínom dokončenia prác najneskôr do 30.09.2016 a predložiť ho Objednávateľovi do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť zoznam min. 3 referencií podobného charakteru, tak aby minimálne dve z nich boli v hodnote nad 70 000,- € bez DPH (do 5 dní od uzavretia zmluvy) |
Dodávateľ sa zaväzuje pre Objednávateľa zhotoviť kompletné dielo, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
Dodávateľ je povinný odovzdať do 5 dní od uzavretia zmluvy Objednávateľovi certifikáty na použité materiály v zmysle platných právnych predpisov. Ide o nasledovné doklady: |
Certifikáty pre plastové profily a zasklenie, ktoré budú použité na výplňové konštrukcie okien a dverí. Certifikát kvality vydaným nezávislou inštitúciou, ktorá potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality v zmysle STN EN ISO 9001 alebo iný platný ekvivalent. za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov. |
Ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch alebo výbave |
- ekvivalentný výrobok vrátane popisu parametrov, ktorý spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu na ktorý je požadovaný výrobok určený |
Platné osvedčenie odbornej spôsobilosti výkon činnosti stavbyvedúceho - pozemné stavby, uvedený stavbyvedúci bude riadiť a koordinovať stavbu. |
Požaduje sa predložiť kópiu poistnej zmluvy na stanovenú výšku poistnej udalosti, kópiu dokladu uhradenia príslušného poistného za dohodnuté obdobie |
Nepredložením požadovaných dokumentov v stanovenom termíne uchádzač súhlasí so zmluvnou pokutou 5 000 EUR bez DPH z dôvodu marenia verejného obstarávania. Pokuta je splatná na základe osobitnej faktúry do 14 dní od termínu jej vystavenia |
Objednávateľ odovzdá Dodávateľovi stavenisko do 7 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. O odovzdaní staveniska bude spísaný zápis v stavebnom denníku podpísaný zástupcami zmluvných strán. Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať Dodávateľovi stavenisko tak, aby Dodávateľ mohol začať s realizáciou Diela a aby mohol Dielo ukončiť v požadovanom termíne. |
Dielo bude zhotovené podľa: špecifikácie a opisu, sprievodnej dokumentácie-platných STN, EN a technických predpisov, podkladov a požiadaviek Objednávateľa, podľa cenovej ponuky/rozpočtu/výkazu výmer, požiadaviek Objednávateľa zapísaných v stavebnom denníku. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky ním dodané zariadenia budú homologované a akceptované na podmienky a normy platné v SR/EU. Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi, že pri realizovaní Diela bude plniť a dodržiavať všetky príslušné ustanovenia právnych a technických predpisov v SR/EU, a že po dokončení bude Dielo všetky takéto ustanovenia spĺňať. |
Dodávateľ nie je oprávnený pri vykonávaní diela použiť hmoty a výrobky nižšej kvality a akosti ako sú zadefinované v zadaní diela a vo výkaze výmer. Rovnako nie je oprávnený odchýliť sa od podmienok zmluvy, ktoré zadal Objednávateľ, a ktoré sú pre Dodávateľa záväzné. |
Dodávateľ diela bude vykonávať dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť v súlade s príslušnými právnymi predpismi, zaväzuje sa vykonávať práce na svoje vlastné nebezpečenstvo a náklady, vlastnými prostriedkami a materiálom, pri dodržaní zadaných parametrov, platných STN, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Vykonaním diela môže poveriť Dodávateľ aj inú osobu. Pri vykonaní diela inou osobou má Dodávateľ zodpovednosť, akoby dielo vykonával sám. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že vykoná Dielo riadne a včas v termíne: prevzatie staveniska – do 7 dní od uzavretia zmluvy s tým, že zmluvné strany sa zaväzujú vykonať písomný zápis z odovzdania staveniska samostatne (osobitne). Začatie prác : dňom prevzatia staveniska ukončenie prác a odovzdanie diela: do 30.09.2016 |
Dodávateľ sa zaväzuje, že ocení súpis položiek v súlade s výkazom výmer, pričom jednotkovú cenu na dve desatinné miesta uvedie v eurách vo všetkých položkách . V programe MS Excel sa pre takýto spôsob musí použiť funkcia „round“ (matematické zaokrúhlenie). Jednotkové ceny budú počas trvania zmluvy pevné, nemenné a cena bude maximálna. Dielo sa považuje za riadne ukončené a odovzdané po písomnom protokolárnom prevzatí Diela Objednávateľom podľa ustanovení tejto zmluvy. |
- Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa článku XVIII. OPET časť VZP, Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 1 000,00 EUR |
Dodávateľ je povinný pred zahájením samotných prác na stavbe predložiť na schválenie stavebnému dozoru: Menný zoznam pracovníkov a z ich zaškolenie a spôsobilosť pracovníkov na práce vo výškach. Po montáži resp. demontáži lešenia do užívania sa vykoná zápis do stavebného denníka osobou oprávnenou na stavbu lešenia |
Menný zoznam zamestnancov / živnostníkov s potvrdením o ich zamestnaní. V prípade zmeny u svojich zamestnancov a zamestnancov svojich subdodávateľov ( zvýšenie počtu, výmena zamestnancov a pod.) je Dodávateľ povinný písomne predložiť stavebnému dozoru túto zmenu. Technické listy a certifikáty k stavebným materiálom, ktoré budú na stavbe používané, Montážne návody k jednotlivým stavebným celkom, najmä však montážny návod okien výrobcu, zatepľovacieho systému, Harmonogram postupu prác v súčinnosti zo zástupcom školy |
Všetky práce a dodávky, ktoré bude Dodávateľ realizovať musia byť schválené stavebným dozorom Objednávateľa. |
V technických veciach bude Objednávateľa zastupovať stavebný dozor, ktorý bude vykonávať stavebný dozor Objednávateľa v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov. Stavebný dozor bude určený Objednávateľom dodatočne. |
Dodávateľ vykoná a odovzdá dielo najneskôr do 30.09.2016. Predpokladané začatie plnenia zmluvy je júl 2016. |
Dodávateľ je povinný chrániť Dielo počas jeho vykonávania a znáša nebezpečenstvo škody na ním zhotovovanom diele ( strata, odcudzenie, poškodenie, zničenie) od prevzatia staveniska do odovzdania vykonaného diela alebo jeho ucelenej časti zo strany Objednávateľa. |
Dodávateľ je zodpovedný za to, že pred výrobou diela zameria skutočné rozmery potrebné pre zhotovenie diela. Dodávateľ zodpovedá za to, že všetky rozdiely a vopred odsúhlasené zmeny zaznamená v stavebnom denníku a tieto zmeny budú zapísané v protokole o prevzatí diela, alebo jeho dokončenej časti. |
Dodávateľ je povinný denne udržiavať na prevzatom stavenisku a príjazdových komunikáciách a na prenechaných inžinierskych sieťach poriadok a čistotu a odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho prác. Zároveň sa dohodli, že pri porušení tohto bodu je Objednávateľ oprávnený požadovať pokutu vo výške 50 € za každý jednotlivý prípad porušenia. Dodávateľ sa takto uplatnenú zmluvnú pokutu zaväzuje uhradiť najneskôr do 14 dní odo dňa jej uplatnenia Objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný si zabezpečiť na vlastné náklady skladovacie priestory na stavenisku, zabezpečiť si na vlastné náklady určené meradlo s platnou revíziou na meranie spotrebovaných médií. Zápis s počiatočnou hodnotou meradla sa vykoná pri odovzdaní staveniska v stavebnom denníku a zároveň sa zhotoví a priloží fotodokumentácia. |
Po ukončení diela sa zapíše koncový stav meradiel a vyhodnotí sa spotrebované množstvo médií a vypočíta sa cena za spotrebované množstvo médií. Cenu za spotrebované množstvo je Dodávateľ povinný zaplatiť Objednávateľovi, a to na základe vystavenej faktúry, alebo znížením výslednej ceny diela, alebo na základe inej písomnej dohody. |
Dodávateľ je povinný nahlásiť zaujatie verejného priestranstva – zariadenie staveniska, veľkokapacitné kontajnery, lešenie atď. žiadosťou príslušnému úradu. Vzniknuté náklady znáša Dodávateľ stavby |
Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok na stavenisku a odstráni na vlastné náklady všetky odpady vzniknuté pri realizácii diela (najmä odstráni na vlastné náklady staré pôvodné okná). Dodávateľ bude nakladať s odpadmi v zmysle platnej legislatívy. Pri odovzdávaní a prevzatí diela predloží Objednávateľovi doklad o nakladaní s odpadmi od osoby oprávnenej nakladať s odpadmi. |
V prípade, že dielo má drobné nedorobky, ktoré sami o sebe a ani spolu nebránia jeho bezpečnému užívaniu, tieto musia byť v celom rozsahu odstránené Dodávateľom do termínu stanovenom v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela. |
Dodávateľ je povinný pri vykonávaní diela rešpektovať pokyny stavebného dozoru a Objednávateľa. |
Stavebný dozor Objednávateľa je oprávnený: a) odovzdať stavenisko, b) vykonávať kvalitatívno – technickú kontrolu realizovaných stavebných prác, c) v spolupráci so stavebným dozorom a Dodávateľom navrhovať a robiť opatrenia na odstránenie závad d) kontrolovať či Dodávateľ vykonáva predpísané skúšky materiálov, konštrukcií a prác, kontrolovať ich výsledky a požadovať doklady, ktoré preukazujú kvalitu uskutočnených prác a dodávok (atesty, protokoly), e) kontrolovať postup prác, |
f) kontrolovať a potvrdzovať odstránenie vád, dohodnúť termíny ich odstránenia, vyjadrovať sa k zmene termínov, g) v prípade nutnosti, t.j. hroziaci vznik škôd, nedodržanie bezpečnosti s ohrozením života alebo zdravia pracovníkov alebo samostatnej stavby prerušiť alebo zastaviť práce Dodávateľa. h) kontrolovať súpisy vykonaných prác a zisťovacie protokoly. |
Dodávateľ zabezpečí účasť svojich zamestnancov na preverovaní svojich dodávok a prác, ktoré vykonáva stavebný dozor Objednávateľa a bez meškania urobí opatrenia na odstránenie vyčítaných závad a odchýlok od technickej špecifikácie. |
Dodávateľ umožní zástupcovi Objednávateľa kontrolovať vykonávanie dohodnutých prác. |
Zmluvné strany sa dohodli na pravidelných kontrolných dňoch, ktoré sa budú konať 1 krát za týždeň v priebehu dohodnutej doby realizácie diela. Na týchto kontrolných dňoch sa bude uskutočňovať hodnotenie kvality a postupu prác podľa dohodnutého časového harmonogramu plnenia. |
Dodávateľ je povinný písomne oznámiť Objednávateľovi najneskôr do 7 dní vopred, kedy bude dielo pripravené na odovzdanie. Na základe tohto oznámenia sú zmluvné strany povinné dohodnúť časový pracovný program preberania. Vykonanie diela sa považuje za splnené odovzdaním diela Dodávateľom a prevzatím diela Objednávateľom. O odovzdaní a prevzatí diela, resp. jeho časti vyhotovia zmluvné strany zápis o odovzdaní diela. |
V prípade, že Dodávateľ vykoná Dielo pred lehotou uvedenou v zmluve je oprávnený upovedomiť Objednávateľa o tejto skutočnosti a o pripravenosti na prevzatie Diela a Objednávateľ je oprávnený Dielo prevziať aj pred touto lehotou. |
K odovzdaniu a prevzatiu diela pripraví Dodávateľ tieto doklady: a) jedenkrát realizačnú dokumentáciu potvrdenú Dodávateľom, t.j. súpis prác skutočného vyhotovenia diela b) zoznam zariadení, ktoré sú súčasťou odovzdávanej stavby, ich pasporty a návody na obsluhu, c) zápisnice a osvedčenia o vykonaných skúškach použitých materiálov, d) zápisnice o prevzatí prác a konštrukcií v priebehu prác zakrytých, |
e) zápisnice o vyskúšaní zmontovaného zariadenia s vyhodnotením kvality podľa noriem a zadania, zápisnice o komplexných skúškach v trvaní 48 hodín, f) stavebné denníky, g) revízne správy u vyhradených technických zariadeniach a skúšobné protokoly a atesty. h) iné , podľa potreby a požiadaviek k odovzdaniu diela |
Ak sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú na niečom inom, spisuje sa zápisnica o prevzatí diela alebo jeho prevádzkyschopných častí, ktorá obsahuje najmä: zhodnotenie akosti vykonaných prác, súpis zistených vád a nedorobkov, dohoda o opatreniach a lehotách na ich odstránenie, prípadne zľavy z odplaty alebo o iných právach zo zodpovednosti za vady a ak nedošlo k dohode, stanoviská Dodávateľa a Objednávateľa a stavebného dozora, ako aj vyhlásenia Objednávateľa, že odovzdanú dodávku alebo jej časť preberá. |
Ak Objednávateľ odmieta dodávku prevziať, spíšu obe strany zápisnicu, v ktorej uvedú svoje stanoviská a ich odôvodnenie. |
V prípade, že dôjde k zrušeniu alebo k odstúpeniu od tejto zmluvy z dôvodov na strane Objednávateľa, bude Dodávateľ práce rozpracované ku dňu zrušenia alebo odstúpenia fakturovať vo výške, ktorá bude vzájomne zápisnične potvrdená. |
V prípade omeškania Dodávateľa s odovzdaním diela je Objednávateľ oprávnený uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 100,00 eur za každý aj začatý deň omeškania. |
Vadou sa rozumie nedorobok, odchýlka v kvalite, rozsahu a parametroch diela stanovených touto zmluvou a jej prílohami, ako aj všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými špecifikáciami. Ak si Dodávateľ nesplní povinnosti pri nakladaní s odpadmi, je Objednávateľ oprávnený odstrániť takéto odpady a nečistoty sám alebo zabezpečiť ich odstránenie treťou osobou, to všetko na náklady Dodávateľa. Objednávateľ má popri zmluvných pokutách podľa tejto zmluvy nárok aj na náhradu škodu spôsobenej porušením právnej povinnosti, na ktorú sa táto zmluvná pokuta vzťahuje. |
Po ukončení prác sa Dodávateľ zaväzuje odstrániť stavenisko vrátane všetkých zariadení, dočasných budov a konštrukcií použitých pri výstavbe a prebytočných materiálov, a to najneskôr do siedmich (7) dní od protokolárneho prevzatia diela Objednávateľom v zmysle tejto zmluvy. |
V prípade, že tak Dodávateľ neurobí, je Objednávateľ oprávnený na náklady Dodávateľa odstrániť stavenisko sám alebo zabezpečiť jeho odstránenie treťou osobou, pričom nenesie žiadnu zodpovednosť za škodu na odstránených veciach. Objednávateľ vystaví a zašle faktúru Dodávateľovi, na základe faktúry vystavenej treťou osobou za odstránenie staveniska a danie staveniska do pôvodného stavu, v akom bolo pred odovzdaním Dodávateľovi. Faktúru sa zaväzuje uhradiť najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný zabezpečovať všetky činnosti v súlade so zákonom č. 124/2006 o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov, dodržiavať Nariadenie vlády 387/2006 o požiadavkách na zaistenie bezpečnostného a zdravotného označenia pri práci a požiadavky vyhlášky Slovenského úradu bezpečnosti práce a Slovenského banského úradu číslo 374/1990 o bezpečnosti práce a technických zariadení pri stavebných prácach. |
Dodávateľ je povinný vypracovať projekt BOZP pre splnenie § 18 ods. 4 Zákona NR SR č.124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, ktorý predpisuje stavebníkovi dodržiavať podmienky na zaistenie BOZP pri príprave projektu stavby a uskutočňovaní stavby v rozsahu ustanovenom v osobitnom predpise. Dodávateľ je povinný zabezpečiť a zodpovedá za to, že ním prebraté stavenisko spĺňa podmienky nariadenia vlády č. 395/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko. |
Stavebné práce, na ktoré je potrebná odborná spôsobilosť sa môžu vykonávať len po jej získaní. Dodávateľ stavebných prác, nesmie poveriť pracovníkov vykonávaním stavebných prác, ak nespĺňajú požiadavky odbornej a zdravotnej spôsobilosti. Dodávateľ zodpovedá za to, že práce budú vykonávať len zamestnanci zdravotne spôsobilí na výkon diela s platným potvrdením od lekára. Dodávateľ je povinný oboznámiť všetkých svojich zamestnancov a ním poverených subdodávateľov s Plánom BOZP a Bezpečnostnými pokynmi vydanými Objednávateľom, a túto skutočnosť zaznamenať na prezenčnej listine |
V prípade zmeny u svojich zamestnancov a zamestnancov svojich subdodávateľov ( zvýšenie počtu, výmena zamestnancov a pod.) je Dodávateľ povinný oboznámiť týchto zamestnancov a túto povinnosť je povinný vykonať aj u svojich subdodávateľov. Za dodržiavanie BOZP a ochranu pred požiarmi pri činnosti týchto zamestnancov taktiež v plnom rozsahu zodpovedá Dodávateľ. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zákona č. č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a vyhlášky č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať opatrenia proti požiarom na stavenisku pred začatím realizácie diela, preškoliť v oblasti ochrany pred požiarmi svojich zamestnancov a iné osoby, ktoré sa jeho prostredníctvom budú podieľať na jeho realizácií. |
Pri vykonávaní činností so zvýšeným požiarnym nebezpečenstvom je Dodávateľ zodpovedný za protipožiarne zabezpečenie, hlavne za zamedzenie vzniku výbuchu, nebezpečenstva požiaru, odstránenie horľavých látok, vybavenie staveniska hasiacimi prostriedkami, zabezpečenie dostatočných únikových ciest, zabezpečenie monitoringu zodpovednou osobou atď. |
Dodávateľ je povinný dbať na to, aby sa únikové cesty, prístupy k núdzovým východom, k priestorom pred elektrickými rozvodmi, k uzáverom vody a plynu, k prostriedkom a zariadeniam zabezpečujúcim ochranu pred požiarmi na stavenisku udržiavali nezaložené, voľné a čisté. Dodávateľ je povinný zaistiť následný dozor po skončení prác s otvoreným ohňom alebo po skončení prác pri činnostiach so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru. |
Dodávateľ si zabezpečí na vlastné náklady všetky opatrenia a povinnosti z hľadiska dodržiavania predpisov BOZP a PO, havarijnú prevenciu a ochranu pracovného prostredia, vyplývajúce z povahy vykonávaných prác |
Dodávateľ je povinný zaistiť, aby jeho zamestnanci na stavenisku nepožívali alkoholické nápoje, návykové, omamné a psychotropné látky a nevstupovali na stavenisko pod ich vplyvom. Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ má právo vykonať dychovú skúšku k zisteniu prítomnosti alkoholu v dychu zamestnanca Dodávateľa. Zároveň sa dohodli, že pri porušení tohto bodu je Objednávateľ oprávnený požadovať pokutu vo výške 600 € za každý jednotlivý prípad porušenia a vykázať zamestnanca zo staveniska. |
Dodávateľ sa takto uplatnenú zmluvnú pokutu zaväzuje uhradiť najneskôr do 14 dní odo dňa jej uplatnenia Objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť kompletné vybavenie, trvalé a správne používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov svojimi zamestnancami ako aj zamestnancami svojich subdodávateľov počas realizácie diela v zmysle Nariadenia vlády Slovenskej republiky č.395/2006 z. z. o minimálnych požiadavkách na poskytovanie a používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov. |
Zároveň sa Dodávateľ a Objednávateľ dohodli, že pri porušení tejto povinnosti je Objednávateľ oprávnený požadovať pokutu vo výške 600 € za každý jednotlivý prípad porušenia a vykázať zamestnanca zo staveniska. Dodávateľ sa takto uplatnenú zmluvnú pokutu zaväzuje uhradiť najneskôr do 14 dní odo dňa jej uplatnenia Objednávateľom. |
Zamestnanci Dodávateľa, ktorí vykonávajú práce vo výškach alebo nad voľnou hĺbkou z časti v priestore s kolektívnym zabezpečením a z časti mimo neho, sú povinní mať počas realizácie diela na trupe upevnený bezpečnostný postroj s pripájacím lanom a tlmičom pádu. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude v prípade nehody alebo pracovného úrazu postupovať v súlade s platnou legislatívou Slovenskej republiky. Zároveň okamžite upovedomí zodpovedného zamestnanca Objednávateľa na stavbe o pracovných úrazoch, škodách na vybavení a strojoch, na stavbe a stavenisku, o škodách na životnom prostredí. |
Dodávateľ je povinný v prípade vzniku pracovného úrazu poskytnúť predlekársku prvú pomoc použitím všetkých dostupných lekárskych prostriedkov, a to až do odovzdania postihnutého lekárovi. Dodávateľ je povinný vykonať opatrenia smerujúce k zabezpečeniu ochrany povrchových vôd, spodných vôd, podzemných tokov, drenáži alebo iných zdrojov vody na stavenisku a na priľahlých pozemkoch pred znečistením. |
Dodávateľ je povinný pri realizovaní diela dodržiavať právne predpisy o ochrane prírody a krajiny a nepoškodzovať dreviny, iné porasty alebo ďalšiu zákonom chránenú faunu a flóru. Dodávateľ je povinný spolupracovať so všetkými zúčastnenými subjektmi pri prevencii, príprave a zaistení bezpečného, zdravie neohrozujúceho pracovného prostredia pre všetky osoby na stavenisku, ak na tomto stavenisku vykonávajú pracovnú činnosť zamestnanci viacerých zamestnávateľov. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho pracovná činnosť na stavenisku bola organizovaná a vykonávaná tak, aby súčasne boli chránené všetky osoby, ktoré sa na stavenisku pohybujú. Dodávateľ je povinný vykonávať práce v súlade s ustanoveniami všeobecne platných právnych predpisov a technických noriem, dodržiavať pri svojej práci stanovené technologické a pracovné postupy, ktoré súvisia s jeho vykonávanou pracovnou činnosťou, dodržiavať návody na bezpečnú obsluhu strojov a zariadení, ktoré bude pri svojej práci používať. |
Dodávateľ je povinný oboznámiť s rizikami možného ohrozenia života a zdravia všetkých osôb pohybujúcich sa na príslušnom stavenisku , dodržiavať stanovené opatrenia na ich minimalizáciu, oboznámiť sa so všetkými povinnosťami, ktoré vyplývajú zo zmluvného vzťahu a dodržiavať ich plnenie. |
Dodávateľ je povinný písomne poskytnúť Objednávateľovi informácie o nebezpečenstvách a ohrozeniach, ktoré sa pri jeho práci a v súvislosti s ňou môžu vyskytnúť a o výsledkoch posúdenia rizík vyplývajúcich z charakteru jeho vykonávanej činnosti, ktoré môžu ohroziť bezpečnosť a zdravie zamestnancov danej spoločnosti, prípadne ďalších osôb, ktoré sa s vedomím spoločnosti pohybujú na stavenisku . |
Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi karty bezpečnostných údajov nebezpečných chemických látok alebo prípravkov v prípade, ak pri vykonávaní jeho pracovnej činnosti používa nebezpečné chemické látky alebo prípravky. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať zákaz fajčenia na stavenisku mimo vyhradených fajčiarskych priestorov, rešpektovať bezpečnostné značenie a bezpečnostné signalizačné zariadenia (akustické, optické) na stavenisku ako aj dopravné značenie na stavenisku ( resp. v areáli prevádzky), udržiavať poriadok a čistotu na stavenisku , po skončení pracovnej činnosti uviesť stavenisko do pôvodného stavu. |
Dodávateľ je povinný ohlásiť bez odkladu vznik každej mimoriadnej udalosti (požiar, výbuch a pod.), ktorá vznikne na stavenisku , kde Dodávateľ prác vykonáva svoju pracovnú činnosť a to vedúcemu daného staveniska, príp. túto udalosť ohlásiť podľa požiarno-poplachovej smernice a riadiť sa pokynmi vedúcich zamestnancov daného staveniska. |
Dodávateľ je povinný oboznámiť sa s postupom záchranných prác, evakuácie a postupom pri vzniku poškodenia zdravia vrátane umiestnenia lekárničiek prvej pomoci, čísel prvej pomoci a systémom privolávania lekárskej služby prvej pomoci a riadiť sa podľa toho. Ak konanie Dodávateľa má za následok porušenie predpisov BOZP , PO a životného prostredia a odpadového hospodárstva a tieto porušenia budú mať za následok uloženie pokuty Objednávateľovi zo strany orgánov verejnej alebo štátnej podľa príslušných právnych predpisov, odškodní Dodávateľ Objednávateľa v celej výške uplatnenej pokuty |
Objednávateľ je oprávnený vykonať kontrolu dodržiavania uvedených povinností a ďalších povinností vyplývajúcich z predpisov o ochrane BOZP a PO. Za porušenie povinností je Objednávateľ oprávnený od Dodávateľa požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100 € za každý prípad porušenia. Dodávateľ sa takto uplatnenú zmluvnú pokutu zaväzuje uhradiť najneskôr do 14 dní odo dňa jej uplatnenia Objednávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje niesť plnú zodpovednosť za bezpečný postup vykonávaných pracovných činností a za dodržiavanie predpisov na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi na stavenisku. Dodržiavanie ustanovení nezbavuje Dodávateľa zodpovednosti za BOZP a PO. |
Stavebný dozor Objednávateľa upozorní Dodávateľa na porušenie povinností vyplývajúcich z predchádzajúcich ustanovení prípadnou kontrolnou činnosťou počas doby výstavby diela záznamom do stavebného denníka, prípadne protokolárnym záznamom z vykonanej kontroly zabezpečovania úloh v oblasti BOZP na príslušnej stavbe. |
Zodpovedný zamestnanec Dodávateľa - stavbyvedúci je povinný zistené nedostatky neodkladne odstrániť do stanoveného termínu. V prípade, že tak neurobí, je stavebný dozor oprávnený nariadiť prerušenie stavebných prác. Dôsledky a škody vyplývajúce z prerušenia stavebných prác znáša v plnej miere Dodávateľ. |
Dodávateľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela. Stavebný denník sa bude nachádzať vždy na stavenisku, na mieste vopred dohodnutom pri odovzdaní staveniska aby bol k dispozícii pre kontrolu denných záznamov a možnosť zápisu zo strany investora, stavebného dozoru, prípadne ďalším účastníkom stavby. |
Dodávateľ je povinný počas realizácie diela viesť stavebný denník, určí osobu oprávnenú na záznamy do stavebného denníka. V prípade, že niektorá zo zmluvných strán zapíše určitú skutočnosť do stavebného denníka a druhá zmluvná strana s obsahom zápisu nebude súhlasiť, je povinná vyjadriť to formou písomného záznamu do stavebného denníka s uvedením dôvodov, pre ktoré s pôvodným zápisom nesúhlasí. |
O skutočnostiach ku ktorým sa týmto spôsobom treba druhej strane k zapísaným skutočnostiam vyjadriť, je potrebné informovať písomne druhú stranu na určený email uvedený v Stavebnom denníku - Objednávateľ a Dodávateľ. |
Stavebný denník bude viesť Dodávateľ odo dňa prevzatia staveniska. Do denníka sa budú zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre plnenie zmlúv, najmä údaje o časovom postupe prác a ich akosti, zdôvodnenie odchýlok vykonávaných prác od technickej špecifikácie predmetu zákazky. V priebehu pracovného času musí byť denník na stavbe trvalo prístupný. Vedenie denníka sa končí odovzdávaním a prevzatím prác, nie však skôr ako bude odstránená posledná vada alebo nedorobok zistený pri preberacom konaní stavby diela. |
Stavebný denník sa skladá z úvodných listov, z denných záznamov a príloh. Úvodné listy v denníku budú obsahovať: základný list, v ktorom je uvedený názov a sídlo Objednávateľa (investora), stavebný dozor, Dodávateľa a zmeny týchto údajov, identifikačné údaje stavby podľa zadania zákazky, zoznam dokumentácie stavby, jej zmien a doplnkov, prehľad skúšok každého druhu. |
Denné záznamy sa budú písať do knihy s očíslovanými listami na 2 oddeliteľné prepisy. Denné záznamy čitateľne zapisuje a podpisuje stavbyvedúci Dodávateľa zásadne v ten deň, keď sa práce vykonali alebo keď nastali okolnosti, ktoré sú predmetom zápisu. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 48 hodín vopred záznamom v stavebnom denníku a zároveň písomne na určený email uvedený v Stavebnom denníku – investor a stavebný dozor, príp. v dohodnutých termínoch vyzvať Objednávateľa na preverenie prác, ktoré budú v ďalšom pracovnom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými. |
Súčasťou stavebného denníka bude aj fotodokumentácia rozhodujúcich skutočností zachytených v priebehu vykonania prác s identifikačným označením miesta, s dátumom a časom zhotovenia na každej snímke v elektronickej forme na CD, s tým, že CD s fotodokumentáciou bude odovzdané na požiadanie príslušným zodpovedným zástupcom Objednávateľa, najneskôr však pri odovzdávaní a preberaní ukončeného diela. Pôjde spravidla o dennú fotodokumentáciu rozhodujúcich časti diela, podľa dohody stavebného dozoru Objednávateľa a hlavného stavbyvedúceho Dodávateľa. |
Za Objednávateľa vykonáva zápisy v stavebnom denníku odborný stavebný dozor Objednávateľa. Okrem hlavného stavbyvedúceho Dodávateľa a stavebného dozoru Objednávateľa môže do stavebného denníka vykonávať potrebné záznamy iba koordinátor bezpečnosti prác, autorský dozor, alebo iný zodpovedný zástupca Objednávateľa alebo zástupcovia dotknutých orgánov, prípadne ďalšie osoby podľa dohody zmluvných strán. |
Objednávateľ neposkytne a Dodávateľ nebude požadovať zálohu z ceny za vykonanie diela. |
Cena za vykonanie Diela je maximálna, ktorú nemožno zvýšiť a je pre Dodávateľa záväzná. V prípade, ak dôjde k zmene sadzby DPH (zníženiu alebo zvýšeniu) je Dodávateľ povinný fakturovať za práce, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, aktuálne platnú sadzbu DPH. O zmene sadzby DPH uzatvoria zmluvné strany písomný dodatok k tejto zmluve. |
Cena za Dielo zahŕňa okrem stavebných prác a dodávok aj všetky poplatky za odborné skúšky, merania, poplatky za energie pri realizácii Diela, telefón, poplatky za odvoz a uskladnenie odpadov, cenu za zariadenie staveniska a ostatné náklady Dodávateľa. Zriadenie, prevádzkovanie, likvidácia, vypratanie zariadenia staveniska a staveniska samotného sú súčasťou ceny za Dielo. Cenu za dielo uhradí Objednávateľ bankovým prevodom na účet Dodávateľa, a to na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu do 30 dní odo dňa jej doručenia. |
Cena za Dielo bude uhradená po predložení faktúry Objednávateľovi vystavenej Dodávateľom a to na základe Objednávateľom a stavebným dozorom odsúhlasených súpisov skutočne vykonaných prác a dodávok. Faktúra (vyhotovená v min. 4 origináloch) sa považuje za doklad, ktorým bude vykonané celkové finančné vysporiadanie diela. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru len v rozsahu skutočne realizovaného diela, písomne potvrdenej stavebným dozorom Objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa platných právnych predpisov a súčasne musí obsahovať aj názov diela podľa inštrukcií Objednávateľa. |
Prílohou faktúry musí byť: Protokol o odovzdaní a prevzatí Diela. Položkovitý rozpočet. Krycí list rozpočtu. Fotodokumentácia o postupe realizácie prác a zrealizovaných prácach na elektronickom nosiči dát. Atesty a certifikáty zabudovaných materiálov, doklady o likvidácii odpadov, záznamy a protokoly o vykonaných skúškach, ak mali byť vykonané. Ďalšie dokumenty, ktoré bude vyžadovať implementácia technickej špecifikáciacie predmetu zákazky, o ktorých potrebe získania a/alebo vystavenia bude Objednávateľ Dodávateľa včas informovať. |
Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti stanovené právnymi predpismi a požiadavky Objednávateľa, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi bez zaplatenia. Doručením opravenej faktúry Objednávateľovi začne plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiadny preddavok alebo zálohu na plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ vystaví Objednávateľovi faktúru najneskôr do 3 dní odo dňa potvrdenia súpisu vykonaných prác stavebným dozorom Objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. V prípade, ak Dodávateľ doručí Objednávateľovi faktúru skôr, než mal Objednávateľ možnosť vykonať obhliadku Diela alebo skôr, než došlo k odovzdaniu a prevzatiu Diela, plynie 30 dňová lehota splatnosti takto doručenej faktúry odo dňa skončenia obhliadky, ktorou Objednávateľ zistí riadne vykonanie Diela |
Objednávateľ na základe fakturácie môže uhradiť maximálne 90% z ceny Diela. Objednávateľ si vyhradzuje právo zadržať čiastku 10 % z ceny Diela ako zádržné, ktoré Objednávateľ uhradí Dodávateľovi najneskôr do 30-tich dní po odstránení všetkých vád a nedorobkov zistených na preberacom konaní. Vady a nedorobky odstráni Dodávateľ na vlastné náklady. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadné vady diela uplatní bezodkladne po ich zistení písomnou formou |
Pokiaľ sa písomne zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť závady do 5 dní od doručenia písomnej reklamácie. O odstránení vád sú zmluvné strany povinné, bez zbytočného odkladu, vyhotoviť protokol, ktorý bude podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán. Za každý deň omeškania s odstránením vady zaplatí Dodávateľ zmluvnú pokutu 100,00 Eur na účet Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný odstrániť vady na diele na vlastné náklady. Dodávateľ nemá nárok na úhradu nákladov za vykonané práce, použitý materiál a ani na úhradu akýchkoľvek iných nákladov, ktoré mu z titulu odstránenia vád vzniknú. |
Ak Dodávateľ neodstráni vady diela v dohodnutom termíne, má Objednávateľ právo zabezpečiť odstránenie vád diela prostredníctvom tretej osoby na náklady Dodávateľa. O vzniknuté náklady spojené s odstránením vád diela treťou osobou sa znižuje výsledná cena za dielo ktorú má Objednávateľ zaplatiť Dodávateľovi. |
Dodávateľ zodpovedá za škody spôsobené na majetku Objednávateľa spôsobené činnosťou Dodávateľa alebo zanedbaním jeho povinností. |
Zmluvné strany sa dohodli na záručnej dobe 84 mesiacov na plastové, okná a dvere – hlavne na ich funkčnosť a 24 mesiacov na ostatné stavebné práce, odo dňa podpisu zápisu o odovzdaní a prevzatí diela oboma zmluvnými stranami. |
Nároky z vád diela sa nedotýkajú nároku na náhradu škody a nároku na zmluvnú pokutu. Dodávateľ má povinnosť mať po dobu platnosti zmluvy o dielo dohodnuté poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám na zdraví a majetku, poistenie preukázať predložením poistnej zmluvy, alebo potvrdením o uzavretí poistnej zmluvy. Ich kópie sú neoddeliteľnou súčasťou dokumentácie. |
Ak nastane akákoľvek strata alebo poškodenie diela, alebo akejkoľvek jej časti, materiálov alebo zariadení počas obdobia, v ktorom je Dodávateľ povinný sa o nich starať o to z akýchkoľvek dôvodov, je Dodávateľ povinný na vlastné náklady napraviť škodu, resp. stratu tak, aby dielo vyhovovalo v každom ohľade ustanoveniam tejto zmluvy o dielo. Prípadnú škodu môže Objednávateľ započítať z neuhradenej dlžnej sumy za predmet diela. |
Zmluvné strany sa dohodli, že všetky písomnosti si budú doručovať na adresu sídla zmluvnej strany. V prípade, že nebude možné písomnosť doručiť na adresu sídla zmluvnej strany uvedenú v tejto zmluve, písomnosť sa po troch dňoch od vrátenia nedoručenej zásielky odosielateľovi považuje za doručenú, a to aj vtedy, ak ten, kto je oprávnený za zmluvnú stranu konať, sa o tom nedozvie. |
Zmluvné strany sa zaväzujú všetky zmeny identifikačných údajov (napr. zmenu sídla, oprávnených osôb atď.) a iných skutočností potrebných pre riadne a bezproblémové plnenie zmluvy, bezodkladne písomne oznámiť druhej zmluvnej strane. |
Dodávateľ nezodpovedá za omeškanie spôsobené vyššou mocou. Začiatok, koniec pôsobenia ako aj charakter vyššej moci musí byť písomne zdokumentovaný. Tento dokument musí byť podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Za vyššiu moc sa považujú prípady: vyhlásenia vojny prezidentom Slovenskej republiky; výkonu opatrení na predchádzanie ochoreniam vyhlásených Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, resp. príslušným Regionálnym úradom verejného zdravotníctva, znemožňujúce realizáciu diela; živelnej pohromy vyhlásenej obcou, pričom za živelnú pohromu sa považuje mimoriadna udalosť, pri ktorej dôjde k nežiaducemu uvoľneniu kumulovaných energií alebo hmôt v dôsledku nepriaznivého pôsobenia prírodných síl, |
pri ktorej môžu pôsobiť nebezpečné látky alebo pôsobia ničivé faktory, ktoré majú negatívny vplyv na život, zdravie alebo na majetok. |
Ak plnenie tejto zmluvy bude nemožné pre pôsobenie vyššej moci po dobu troch mesiacov, ktorákoľvek zmluvná strana môže požiadať o úpravu zmluvných podmienok. Ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc právo odstúpiť od zmluvy. |
Zmluvné strany sú oprávnené odstúpiť od zmluvy z dôvodov podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka v platnom znení, resp. v prípadoch upravených v tejto zmluve. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade opakovaného porušenia podmienok realizácie diela vyplývajúcich z tejto zmluvy Dodávateľom. |
V prípade, že Dodávateľ sa omešká oproti pôvodne dohodnutému termínu na vykonanie Diela o viac ako 5 dní, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy z jeho strany s právom Objednávateľa odstúpiť od tejto zmluvy. Súčasťou predmetu tejto zmluvy je i záväzok Dodávateľa zúčastniť sa kolaudačného konania a poskytnúť Objednávateľovi všetku súčinnosť, ktorú možno od neho požadovať pre skolaudovanie stavby, ak sa uplatnia. |
Účinky odstúpenia od zmluvy nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. Ak Dodávateľ nezaháji dielo do 30 dní odo dňa účinnosti zmluvy, Objednávateľ má právo na jednostranné odstúpenie od tejto zmluvy. Dodávateľ sa v tom prípade zaväzuje uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% zo zmluvnej ceny s DPH. |
Zmluvná strana, ktorá sa dostane do omeškania s úhradou peňažných plnení podľa tejto zmluvy, je povinná uhradiť druhej zmluvnej strane úrok z omeškania vo výške 0,01 % z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný bez požiadania Objednávateľa, bezodkladne po nástupe na plnenie predmetu zákazky v zmysle §7b časť 6 zákona č. 82/2005 Z.z. v nevyhnutnom rozsahu predložiť doklady a osobné údaje fyzických (právnických) osôb, prostredníctvom ktorých dodáva prácu alebo poskytuje službu. Predložené doklady musia preukazovať, že uvedené fyzické osoby majú s ním uzatvorený pracovnoprávny vzťah, prípadne, že vykonávajú pre neho práce (dodávajú služby) v subdodávke (SZČO, právnické osoby). |
Uvedená povinnosť je platná počas celého obdobia plnenia predmetu zákazky, teda vždy, keď dôjde k nástupu novej fyzickej alebo právnickej osoby. Za dodržiavanie Zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní v znení účinnom od 18.6.2016 pri plnení predmetu zákazky je v plnom rozsahu zodpovedá Dodávateľ. Nedodržanie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hroncova 23, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
02.08.2016 10:00 — 30.09.2016 14:00
1,00 dielo
96 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2016 14:11
22.07.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.07.2016 18:53 - Vstupná ponuka | 95 899,99 | € | Cena s DPH |
22.07.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 73 590,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: