00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
36394556
Liptovské pekárne a cukrárne VČELA - Lippek k.s.
1.mája 1919, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK
Chlieb a pekárenské výrobky
chlieb, rožok, závin, strúhanka
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Chlieb a pekárenské výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka chleba, pečiva a pekárenských výrobkov pre stravovacie zariadenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb konzumný tmavý nekrájaný nebalený 1200 g | ks | 30000 | ||
Chlieb multicereálny krájaný balený 600g | ks | 1000 | ||
Rožok štandard 40g | ks | 125000 | ||
Rožok grahamový 60g | ks | 10000 | ||
Strúhanka | kg | 1000 | ||
Závin makový nekrájaný balený min. 200g | ks | 2800 | ||
Závin kakaový nekrájaný balený min. 200g | ks | 2800 | ||
Závin orechový nekrájaný balený min. 200g | ks | 2800 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať denne s výnimkou nedele v čase do 05,00 hod. |
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda platí na obdobie od 1.8.2016 do 31.01.2017. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy v opakovaných dodávkach v termíne od 01.08.2016 - do 31.01.2017. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude potvrdená telefonicky najneskôr do 12,00 hod. dňa pred dňom požadovanej doby dodania. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru alebo ukončenie Rámcovej dohody. |
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Preprava predmetu zákazky musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín. |
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si obstarávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 kpl - ks, kg - v zmysle bodu III. obj. formulára
38 923,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2016 14:52
18.07.2016 13:00
18.07.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.07.2016 12:45 - Vstupná ponuka | 38 544,00 | € | Cena s DPH |
18.07.2016 12:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 544,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: