42141443
Stredná odborná škola, Ul. slovenských partizánov
Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, 01701, SVK
47480271
ATLANTA Žilina 1992, s.r.o
M. Rázusa 9, Žilina, 01001, SVK
Bravčové mäso
čerstvé, chladené
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Bravčové mäso
|
|
---|---|
Funkcia |
Príprava jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
bravčová krkovička, kuchynská úprava, bez kostí, čerstvé, chladené medzi +3 až +5 C, bledoružovej farby | kg | 400 | ||
bravčová panenka, kuchynská úprava, bez kostí, bez mastných šliach, čerstvé, chladené medzi +3 až +5 C, bledoružovej farby | kg | 1450 | ||
bravčové pliecko, kuchynská úprava, bez kostí, čerstvé, chladené, medzi +3 až +5 C bledoružovej farby | kg | 1800 | ||
bravčové stehno - kuchynská úprava, bez kosti, bez mastných ,šliach, čerstvé, chladené medzi +3 až +5 C, bledoružovej farby | kg | 600 | ||
bravčové karé - kuchynská úprava, bez kostí, bez mastných šliach, čerstvé, chladené medzi +3 až +5 C, bledoružovej farby | kg | 3200 | ||
bravčová pečeň čerstvá - kuchynská úprava, chladené medzi +3 až +5 C | kg | 550 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálna doba spotreby | 48 hodín od dodania objednávateľovi |
Názov |
dodanie čerstvé, chladené v prepravkách, svalstvo bez trhlín, mäso musí byť bez krvných podliatín a zbavené prebytočného tuku, bez výskytu viditeľných zlomenín a bez cudzieho zápachu a cudzej príchute. Na chladenom a čerstvom mäse sa nesmú vyskytovať známky po zamrznutí. |
vrátane dopravy na miesto plnenia |
vrátane vyloženia tovaru na miesto plnenia |
cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, kvality triedy A. |
predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednúzaplnenie predmetu zákazky. |
požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových výziev (objednávok) telefonicky alebo elektronickou poštou. Objednávanie bude uskutočňované od 6:00 do 14:00 hodiny. V čiastkových výzvach (objednávkach) bude upresnený rozsah a množstvo tovaru. |
Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky na základe čiastkových výziev (objednávok) do 24 hodín od objednania. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 6:00 do 10.00 hod.. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov |
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskrorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Splatnosť faktúry je do 14 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Miesto dodania predmetu obstarávania určí obstarávateľ v objednávke. |
Zmluva, ktorá bude uzatvorená automatickým spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systémua v zmysle OPET 2.0 má povahu Rámcovej dohody a vzťahujú sa na ňu VZP Čl. XVI. |
Doba trvania Rámcovej dohody je do 30.06.2017 |
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov atoformoudodatkuodsúhlasenéhooboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvýmdňom účinnosti zmien DPH,daňových odvodov. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
požaduje sa, aby bol dodávateľ v deň uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri konečných užívateľov výhod na UVO. |
slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
12
8 000,00 kg
27 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2016 13:33
18.07.2016 13:34
18.07.2016 13:49
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2016 13:51 - Vstupná ponuka | 26 800,00 | € | Cena bez DPH |
18.07.2016 13:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 866,35 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: