42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Osobný počítač s príslušenstvom
počítač, procesor, operačná pamäť, Hard disk, kancelársky balík, klávesnica, myš, monitor,
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Osobný počítač s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nového osobného počítača |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Osobný počítač | ks | 1 | ||
2. Monitor kompatibilný k osobnému počítaču (položka č.1) | ks | 1 | ||
3. Klávesnica kompatibilná k osobnému počítaču (položka č.1) | ks | 1 | ||
4. Myš kompatibilná k osobnému počítaču (položka č.1) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Osobný počítač: | |
- Procesor | min. 4 vlákna (Thread), PC mark min. 5100 bodov |
- Operačná pamäť RAM | min. 8 GB |
- Hard disk HDD | min. 500 GB |
- Grafický výstup | min. HDMI |
- Operačný systém | kompatibilný k firemnej infraštruktúre min. MS Windows 64 bit |
- Kancelársky balík | kompatibilný k firemnej infraštruktúre MS Office 2013 alebo vyššia verzia |
2. Monitor: | |
- Veľkosť | min. 24 " |
- Pripojenie | min. HDMI + HDMI kábel s dĺžkou min. 1,5 m |
- Vstavané reproduktory | áno |
3. Klávesnica | SK, USB - káblové pripojenie |
4. Myš | USB - káblové pripojenie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Pre všetky tovary požadujeme záruku 24 mesiacov |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov. Ak daná špecifikácie nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Tovar požadujeme dodať ako nový, nepoužívaný a plne funkčný. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00-15.00 hod. Tovar doručený v inom čase, objednávateľ z organizačných dôvodov nepreberie |
Ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Dodávateľ má možnosť túto povinnosť splniť v lehote 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. V takom prípade, lehota dodania, ktorá predstavuje 14 dní, začína plynúť odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
V prípade dodávateľa, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápis považovaný za zápis do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutoční a dodávateľ je povinný v lehote do 7 dní od uzavretia zmluvy nezapísané skutočnosti preukázať v zmysle § 32 ods.2 resp. 4 až 5 zákona. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej kópii originálu. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácií a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópií originálu v lehote do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov/hospodárskych subjektov ÚVO. |
Požaduje sa nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od telefonického nahlásenia poruchy dodávateľovi. Objednávateľ nahlasuje vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 15:00 hod. |
Požaduje sa v záručnej dobe odstránenie vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 1 pracovného dňa od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky |
Požaduje sa v záručnej dobe odstránenie vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 2 pracovných dní od nástupu technika na servisnú opravu pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky. |
Všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy (napr. dopravné náklady) v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky, Lužianky, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
27.07.2016 08:30 — 09.08.2016 15:00
4,00 ks
735,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2016 12:41
18.07.2016 08:30
18.07.2016 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2016 16:09 - Vstupná ponuka | 735,00 | € | Cena bez DPH |
18.07.2016 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 484,65 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: