17336007
Fakultná nemocnica Nitra
Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK
34099514
MIK, s.r.o.
Hollého č. 1999/13, Šaľa, 92701, SVK
Mäso a mäsové výrobky
bravčové mäso, čerstvé, chladené, mäsové výrobky
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Mäso a mäsové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
príprava obedov, jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bravčové stehno BK | kg | 27 400 | ||
Bravčové plece BK | kg | 7 000 | ||
Bravčové karé BK | kg | 3 400 | ||
Bravčová krkovička SK | kg | 1 800 | ||
Bravčová krkovička BK | kg | 800 | ||
Bravčový bôčik BK | kg | 300 | ||
Bravčové kosti | kg | 5 000 | ||
Hovädzie zadné BK | kg | 3 000 | ||
Kabanos | kg | 200 | ||
Oravská slanina | kg | 600 | ||
Saláma Liptov | kg | 2 400 | ||
Klobása | kg | 300 | ||
Šunka | kg | 300 | ||
Šunková saláma porciovaná 0,10 kg | kg | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pre položky 1 - 8: čerstvé, chladené medzi +3 až +5°C, bledoružovej farby | |
minimálna doba spotreby pre položky 1 - 8 | 48 hodín od dodania objednávateľovi |
Názov |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák.č. 152/1995 Z.z., v platnom znení. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení vyhlášky č. 423/2012 MPRV SR. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce vyhl.č.83/2016 Z.z. o mäsových výrobkoch. |
Dodanie čerstvé , chladené v prepravkách, svalstvo - bez trhlín, mäso musí byť bez krvných podliatín a zbavené prebytočného tuku, bez výskytu viditeľných zlomenín a bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, na chladenom mäse na nesmú vyskytovať známky po zamrznutí. |
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia predmetu zmluvy |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, kvalite triedy A v opakovaných dodávkach. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok telefonicky alebo elektronickou poštou. Objednávanie bude uskutočňované od 8:00 hod do 14:00 hod. V čiastkových objednávkach bude upresnený rozsah a množstvo plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok do 24 hodín od objednania. |
V prípade mimoriadnej potreby sa požaduje dodanie do 1 hodiny od objednania. |
Dodanie predmetu obstarávania sa bude realizovať počas pracovných dní v čase od 6:00 hod do 9:00 hod. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania a to rozpis ceny bez DPH sadzbu DPH a cenu s DPH. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad |
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Miesto dodania predmetu obstarávania je sídlo objednávateľa OLVaS |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. |
Uznané reklamované kvalitatívne vady predávajúci odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do jedného dňa od uznania reklamácie a kvantitatívne vady do dvoch hodín od uznania reklamácie |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 5 a viac dní. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú (lehota plnenia) 24 mesiacov. |
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne. |
Špitálska 6, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.08.2016 06:00 — 31.07.2018 15:00
1,00 súbor
129 434,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.07.2016 12:12
18.07.2016 09:00
18.07.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.07.2016 08:54 - Vstupná ponuka | 129 430,00 | € | Cena bez DPH |
18.07.2016 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 129 429,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: