00166537
Fyzikálny ústav SAV, v. v. i.
Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84511, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky pre zamestnancov
stravné poukážky, zabezpečenie služieb hromadného stravovania
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Stravné poukážky pre zamestnancov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Z dôvodu interných predpisov objednávateľ žiada plnenie predmetu zmluvy výlučne formou stravovacích poukážok, v žiadnom prípade nepristúpi k plneniu formou jedálnych kariet. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | Eur | 3,25 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 15 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Vrátane prepravy na miesto plnenia. |
Predmet plnenia bude dodaný po častiach na základe jednotlivých objednávok podľa potreby objednávateľa. Dodanie bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných poukážok do 3 pracovných dní od podania objednávky. |
Objednávky môže objednávateľ zadať poštou alebo elektronicky prostredníctvom internetu. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Celková cena za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok a bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. z ceny provízie za dodanie predmetu zákazky |
3. z DPH z ceny provízie, ak je dodávateľ platcom DPH |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním predmetu zákazky a všetky ostatné prípadné náklady spojené s plnením. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Lehota splatnosti faktúry 21 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ nebude faktúrovať žiadne iné sumy, provízie a poplatky ako sú uvedené v zmluve. |
Výmena nepoužitých stravných poukážok za stravné poukážky pre nový kalendárny rok je možná jednorázovo najneskôr do 31.1. nasledujúceho kalendárneho roka. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie uvedené na stravnej poukážke |
Interval objednávania stravných poukážok | podľa potrieb objednávateľa |
Doba účinnosti zmluvy | do vyčerpania zazmluvneného množstva |
Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
18.07.2016 00:00 — 17.07.2017 00:00
15 000,00 ks
50 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.07.2016 11:19
15.07.2016 13:00
15.07.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.07.2016 12:59 - Vstupná ponuka | 48 750,00 | € | Cena s DPH |
12.07.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 750,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: