00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
25550250
PANEP s.r.o.
Brněnská 1246, Rosice u Brna, 665 01, CZE
Sterilizačné rolky
sterilizačná rolka, sterilizačný obalový materiál
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Sterilizačné rolky
|
|
---|---|
Funkcia |
Sterilizačné rolky - sterilizačný obalový materiál na ochranu predmetov a nástrojov pred baktériami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Sterilizačná plochá rolka - šírka | mm | 50 | ||
1. dĺžka | m | 200 | ||
1. množstvo | ks | 22 | ||
2. Sterilizačná plochá rolka - šírka | mm | 75 | ||
2. dĺžka | m | 200 | ||
2. množstvo | ks | 55 | ||
3. Sterilizačná plochá rolka - šírka | mm | 100 | ||
3. dĺžka | m | 200 | ||
3. množstvo | ks | 22 | ||
4. Sterilizačná plochá rolka - šírka | mm | 150 | ||
4. dĺžka | m | 200 | ||
4. množstvo | ks | 34 | ||
5. Sterilizačná plochá rolka - šírka | mm | 200 | ||
5. dĺžka | m | 200 | ||
5. množstvo | ks | 8 | ||
6. Sterilizačná plochá rolka - šírka | mm | 250 | 300 | |
6. dĺžka | m | 200 | ||
6. množstvo | ks | 9 | ||
7. Sterilizačná skladaná rolka - šírka | mm | 75 | ||
7. záhyb | mm | 25 | 38 | |
7. dĺžka | m | 100 | ||
7. množstvo | ks | 26 | ||
8. Sterilizačná skladaná rolka - šírka | mm | 100 | ||
8. záhyb | mm | 50 | ||
8. dĺžka | m | 100 | ||
8. množstvo | ks | 55 | ||
9. Sterilizačná skladaná rolka - šírka | mm | 150 | ||
9. záhyb | mm | 50 | ||
9. dĺžka | m | 100 | ||
9. množstvo | ks | 20 | ||
10. Sterilizačná skladaná rolka - šírka | mm | 200 | ||
10. záhyb | mm | 50 | ||
10. dĺžka | m | 100 | ||
10. množstvo | ks | 9 | ||
11. Sterilizačná skladaná rolka - šírka | mm | 250 | ||
11. záhyb | mm | 50 | 85 | |
11. dĺžka | m | 100 | ||
11. množstvo | ks | 10 | ||
12. Sterilizačná skladaná rolka - šírka | mm | 300 | ||
12. záhyb | mm | 50 | 85 | |
12. dĺžka | m | 100 | ||
12. množstvo | ks | 2 | ||
váha papiera pre všetky rolky | g/m2 | 60 | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sterilizačná metóda | Para, Etylenoxid, Formaldehyd |
súvisiace normy | EN 868-5, ISO 11140-1, ISO 11607, CE, TDS |
materiál | papier/fólia |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
3. Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Rámcovej dohody Dodávateľom Objednávateľovi dodané, je uvedené v Technickej špecifikácii predmetu Zmluvy, v stĺpci "Presná hodnota". |
4. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Tovaru, ktorý má byť Dodávateľom dodaný Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo Tovaru uvedené pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii, pri dodržaní jednotkových cien a celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi na základe písomných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo faxom alebo poštou. |
7. Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. |
8. Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - minimálne 1x mesačne. |
9. Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa - 1 jednotka zmluvného plnenia. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar v lehote do 4 pracovných dní odo dňa doručenia predmetnej Čiastkovej výzvy (objednávky) Dodávateľovi, v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod. |
11. Miestom plnenia Rámcovej dohody je Oddelenie zdravotníckych pomôcok Objednávateľa. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania Tovaru s blížiacou sa dobou exspirácie bude Objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom Objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
13. Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi Tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti nasledovne: |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 3-5 rokov, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 2 roky, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 2 roky, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
14. Na prieskum trhu za účelom zisťovania ceny porovnateľného tovaru na relevantnom trhu v zmysle 16.1.9 VOP je oprávnený Objednávateľ a môže ho vykonať ktorýmkoľvek z nasledovných spôsobov: |
- zaslaním výzvy na predloženie cenovej ponuky poštou, faxom, alebo e-mailom, |
- elektronickou aukciou, |
- na základe cenníkov, katalógov, informačných materiálov, informácii z webových stránok, |
- iným preukázateľným spôsobom. |
15. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, mernú jednotku, katalógové číslo, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH. |
16. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme podrobný technický opis ponúkaného Tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
17. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy minimálne 1 ks bezplatnej skúšobnej vzorky pre každú požadovanú položku predmetu Zmluvy. |
18. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail). |
19. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné Plnenie ako je obsiahnuté v tejto Rámcovej dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu Plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto Rámcovej dohody, |
zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto Plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Rámcovej dohody a nižšou cenou. |
20. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
272,00 ks
4 340,97
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2016 12:37
19.07.2016 11:00
19.07.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.07.2016 10:55 - Vstupná ponuka | 4 340,97 | € | Cena s DPH |
19.07.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 340,94 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: