00691135
Mesto Košice
Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK
36412678
DOSA Slovakia, s. r. o.
Dostojevského 12, Bytča, 01401, SVK
Vodorovné značenie krytov pozemných komunikácií
vodorovné dopravné značenie
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Vodorovné značenie krytov pozemných komunikácií
|
|
---|---|
Funkcia |
práce na vodorovnom značení krytov pozemných komunikácií – predznačenie, obnova a zhotovenie vodorovných dopravných značiek: pozdĺžnych čiar, vodiacich čiar, priečnych čiar - priečna súvislá čiara, priechod pre chodcov a priechod pre cyklistov, šikmých rovnobežných čiar, šípok a nápisov vrátane dodávok súvisiacich stavebných výrobkov s dopravou na miesto použitia, odstránenie jestvujúcich vodorovných dopravných značiek a to na základe písomnej čiastkovej výzvy (objednávky) vystavenej objednávateľom počas platnosti rámcovej dohody |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Vodorovné značenie krytu z náterových hmôt s reflexnou úpravou balotinou: farba biela | m2 | 150 | ||
2. Vodorovné značenie krytu z náterových hmôt s reflexnou úpravou balotinou: plast biely - vodiaci pás pre nevidiacich | m | 250 | ||
3. Vodorovné značenie krytu striekané farbou bez reflexnej úpravy, farba: žltá, zelená, oranžová, červená, modrá - pozdĺžne čiary š. 100 mm | m | 9000 | ||
4. Vodorovné značenie krytu striekané farbou bez reflexnej úpravy, farba: žltá, zelená, oranžová, červená, modrá - priečne čiary, šikmé rovnobežné čiary, šípky, nápisy | m2 | 200 | ||
5. Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: biela - pozdĺžne čiary š. 125 mm | m | 280000 | ||
6. Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: biela - vodiace čiary š. 150 mm | m | 85000 | ||
7. Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: biela - vodiace čiary š. 250 mm | m | 20000 | ||
8. Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: biela - priečne čiary, šikmé rovnobežné čiary, šípky, nápisy | m2 | 35000 | ||
9. Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: žltá, zelená, oranžová, červená, modrá - pozdĺžne čiary š. 125 mm | m | 800 | ||
10. Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: žltá, zelená, oranžová, červená, modrá - vodiace čiary š. 250 mm | m | 100 | ||
11. Vodorovné značenie krytu striekané farbou s reflexnou úpravou balotinou, farba: žltá, zelená, oranžová, červená, modrá - priečne čiary, šikmé rovnobežné čiary, šípky, nápisy | m2 | 9000 | ||
12. Predznačenie pre vodorovné značenie krytu: pozdĺžne a vodiace čiary | m | 6300 | ||
13. Predznačenie pre vodorovné značenie krytu: priečne čiary, šikmé rovnobežné čiary, šípky, nápisy | m2 | 2000 | ||
14. Odstránenie vodorovných dopravných značiek frézovaním: pozdĺžne čiary š. 125 mm | m | 150 | ||
15. Odstránenie vodorovných dopravných značiek frézovaním: vodiace čiary š. 150 mm | m | 100 | ||
16. Odstránenie vodorovných dopravných značiek frézovaním: vodiace čiary š. 250 mm | m | 500 | ||
17. Odstránenie vodorovných dopravných značiek frézovaním: priečne čiary, šikmé rovnobežné čiary, šípky, nápisy | m2 | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Vodorovné dopravné značky: | pozdĺžne, vodiace, priečne čiary (priečna súvislá čiara, priechod pre chodcov a pre cyklistov), šikmé rovnobežné čiary, šípky, nápisy - tvary, geometrická presnosť, hodnoty hrúbky, optické vlastnosti, |
1. Vodorovné dopravné značky: | protišmyková odolnosť a trvanlivosť podľa STN 01 8020 a STN EN 1436 v platnom znení a podľa vyhl. MV SR č. 9/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov a jej prílohy II. Vodorovné dopravné značky (vzory) |
2. Vodorovné značenie krytu z náterových hmôt s reflexnou úpravou balotinou - cena zahŕňa: | vodorovné dopravné značky zhotovené z náterových hmôt hr. 2,5 až 3 mm vrátane očistenia krytu a dodávky náterovej hmoty a balotiny;STN EN 1436+A1; STN EN 1423; STN EN 1424; STN EN 1824 v platnom znení |
3. Vodorovné značenie krytu striekané farbou bez/s reflexnou úpravou balotinou - cena zahŕňa: | vodorovné dopravné značky striekané farbou vrátane očistenia krytu a dodávky farby resp. dodávky farby a balotiny pri pol. "s reflexnou úpravou balotinou"; |
3. Vodorovné značenie krytu striekané farbou bez/s reflexnou úpravou balotinou - cena zahŕňa: | STN EN 1436+A1, STN EN 1423, STN EN 1424, STN EN 1824 v platnom znení |
4. Predznačenie pre vodorovné značenie krytu - cena zahŕňa: | predznačenie pre vodorovné dopravné značky striekané farbou alebo zhotovené z náterových hmôt vrátane dodávky farby |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Písomné čiastkové výzvy (objednávky) počas platnosti rámcovej dohody bude objednávateľ vystavovať podľa svojich potrieb a finančných možností, pričom v nich uvedie konkrétnu špecifikáciu plnenia, jeho rozsah, miesto, termíny plnenia (požadovaný dátum začatia a ukončenia plnenia) a príp. ďalšie podmienky potrebné pre vykonanie plnenia. Množstvá uvedené v technickej špecifikácii sú predpokladané množstvá plnenia počas platnosti rámcovej dohody. |
3. Cena plnenia čiastkovej výzvy (objednávky) bude stanovená na základe prílohy „Súpis prác a dodávok“, ktorý bude obsahovať konkrétny popis položiek a jednotkové ceny za položky z podrobného rozpočtu, tvoriaceho prílohu rámcovej dohody, a požadované množstvá. Cena plnenia čiastkovej výzvy bude určená ako súčet súčinov jednotkovej ceny príslušnej položky a množstva. |
4. Dodávateľ do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody písomne oznámi objednávateľovi nasledovné údaje: kontaktné údaje pre zasielanie čiastkovej výzvy (objednávky) v listinnej podobe vrátane e-mailovej adresy pre zasielanie čiastkovej výzvy v elektronickej podobe a e-mailovej adresy a kontaktných údajov osoby s telefónnym číslom, na ktoré bude objednávateľom zasielaná/nahlasovaná čiastková výzva na vykonanie plnenia v havarijnom prípade. Zmeny v oznámených údajoch je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi bezodkladne. |
5. Objednávateľ do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody písomne oznámi dodávateľovi mená zamestnancov objednávateľa vrátane ich kontaktných údajov poverených zadávaním, kontrolou a preberaním plnenia. |
6. Objednávateľ doručí dodávateľovi čiastkovú výzvu (objednávku) prostredníctvom e-mailu minimálne 2 pracovné dni pred požadovaným termínom začiatku plnenia, okrem havarijných prípadov (najmä ohrozenie bezpečnosti účastníkov cestnej premávky), a následne aj v listinnej podobe na adresu poskytnutú dodávateľom. |
7. Pre plnenie v havarijných prípadoch sa dodávateľ zaväzuje vykonať požadované plnenie, okamžite, najneskôr však do 24 hod. od prijatia požiadavky objednávateľa na jeho vykonanie, ak sa nedohodne s objednávateľom inak. V takýchto prípadoch bude čiastková výzva (objednávka) doručená dodávateľovi dodatočne. |
8. Na základe požiadavky objednávateľa, najmä v prípadoch súvisiacich so zaistením bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky, sa dodávateľ zaväzuje vykonávať plnenie aj mimo pravidelný pracovný čas vrátane dní pracovného voľna, pokoja a sviatkov. |
9. Ak sa pre vykonanie plnenia vyšpecifikovaného objednávateľom v čiastkovej výzve (objednávke) vyskytne potreba vykonania plnenia väčšieho rozsahu resp. nešpecifikovaného v čiastkovej výzve (ďalej len „naviac plnenie“), dodávateľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť objednávateľovi (telefonicky/e-mailom). Dodávateľ bude pokračovať v plnení po odsúhlasení naviac plnenia objednávateľom (telefonicky s následným potvrdením písomnou formou/e-mailom) a čiastková výzva na naviac plnenie bude dodávateľovi doručená dodatočne. |
9. Ak toto naviac plnenie bude mať vplyv aj na zmenu termínu ukončenia plnenia podľa pôvodnej čiastkovej výzvy, nový termín ukončenia plnenia sa dohodne po vzájomnej dohode zmluvných strán písomným záznamom. Cena za naviac plnenie, ktoré dodávateľ vykoná bez súhlasu objednávateľa, nebude dodávateľovi uhradená. |
10. Fakturácia bude uskutočňovaná po odovzdaní a prevzatí plnenia vykonaného dodávateľom na základe čiastkovej výzvy (objednávky). Faktúra bude vystavená na adresu objednávateľa. Dodávateľ uvedie vo faktúre kód klasifikácie CPA. |
11. Dodávateľom fakturovaná cena za plnenie vykonané na základe čiastkovej výzvy (objednávky) bude vypočítaná na základe skutočne vykonaného rozsahu plnenia, ktoré bude odsúhlasené objednávateľom v súpise vykonaných prác a dodávok. Daň z pridanej hodnoty sa bude fakturovať v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. |
12. Dodávateľ preukáže úroveň kvality použitých výrobkov v zmysle zákona NR SR č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona NR SR č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
12. Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi v rámci odovzdania a prevzatia vykonaného plnenia aj certifikát/vyhlásenie o parametroch použitého súvisiaceho výrobku. Ak sa predmetný výrobok použije viackrát, dodávateľ nie je povinný peukázať úroveň kvality tých istých použitých výrobkov opakovane. |
13. Dodávateľ pri vykonávaní plnenia bude dodržiavať platné technické normy, záväzné právne predpisy, nariadenia a technické predpisy v platnom znení, najmä ust.: STN EN 1436+A1 Materiály na dopravné značenie pozemných komunikácií. Požiadavky na vodorovné dopravné značky (Konsolidovaný text): 2009, STN EN 1423 Materiály na vodorovné dopravné značenie pozemných komunikácií. Posypové materiály. Balotina, protišmykové prísady a ich zmesi: 2012/AC: 2013, STN EN 1424 Materiály na dopravné značenie pozemných komunikácií. Premixová sklená balotina: 2000/A1: 2004, |
13. STN EN 1824 Materiály na dopravné značenie pozemných komunikácií. Skúšky na skúšobnom úseku: 2011, STN EN 1871 Materiály na vodorovné dopravné značenie pozemných komunikácií. Fyzikálne vlastnosti: 2001, STN 01 8020 Dopravné značky na pozemných komunikáciách: 2000/Z1: 2003/Z2: 2005, STN 73 6110 Projektovanie miestnych komunikácií: 2004/O1: 2006/Z1: 2011/Z1/O1: 2014/Z2: 2015, STN 73 6102 Projektovanie križovatiek na pozemných komunikáciách: 2004/O1: 2004, STN 73 6101 Projektovanie ciest a diaľnic: 2008/O1: 2009; |
13. primerane k vykonávanému plneniu technicko-kvalitatívne podmienky (ďalej TKP), najmä: TKP časť 0 Všeobecne; MDVRR SR: 2012, TKP časť 11 Dopravné značenie; MDVRR SR: 2010, a technické predpisy/podmienky (ďalej TP), najmä: TP 04/2005 Použitie zvislých a vodorovných dopravných značiek na pozemných komunikáciách; MDPT SR: 2005, TP 05/2005 Systém hodnotenia zvislých dopravných značiek a vodorovných dopravných značiek; MDPT SR, SDI: 2005, TP 06/2013 Použitie dopravných značiek a dopravných zariadení na označovanie pracovných miest; MDVRR SR, SCDPK: 2013; |
13. TKP a TP sú dostupné na webovej stránke SSC: www.ssc.sk (Technické predpisy rezortu – Zoznam TKP a KL resp. Zoznam TP) a na stránke www.telecom.gov.sk (Doprava - Cestná doprava a cestná infraštruktúra - Cestná infraštruktúra – Technické predpisy), zákony a predpisy o cestnej premávke - zákon NR SR č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vyhláška MV SR č. 9/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a. i. súvisiace. |
14. Záručná doba na vodorovné dopravné značky striekané farbou je 12 mesiacov a na vodorovné dopravné značky zhotovené z náterových hmôt je 30 mesiacov. Záručná doba začne plynúť odo dňa odovzdania a prevzatia plnenia objednávateľom. |
15. Objednávateľ má právo požadovať a dodávateľ povinnosť bezplatne odstrániť vady a nedorobky plnenia zistené pri jeho odovzdaní a prevzatí a vady vzniknuté počas plynutia záručnej doby a to v termíne dohodnutom medzi objednávateľom a dodávateľom písomnou formou. |
16. Dodávateľ bude vykonávať plnenie bez vylúčenia cestnej premávky na dotknutej pozemnej komunikácii, len s jej čiastočným obmedzením. Dočasné dopravné značenie (ďalej len DDZ) potrebné pre označenie miesta plnenia obstará a dopraví na miesto použitia dodávateľ, ktorý zabezpečí jeho osadenie v súlade so zákonom NR SR č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke v znení neskorších predpisov a vyhláškou MV SR č. 9/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zodpovedá aj za udržiavanie DDZ a jeho odstránenie po ukončení plnenia. |
17. Dodávateľ je povinný vykonávať plnenie tak, aby bol zaistený bezpečný prístup/vjazd k jestvujúcim nehnuteľnostiam, aby svojou činnosťou nezasahoval do práv a právom chránených záujmov vlastníkov týchto nehnuteľností hlavne nadmerným hlukom, prachom a zbytočnou prevádzkou strojov a mechanizmov, nespôsobil škodu na cudzích nehnuteľnostiach a majetku, neohrozoval zdravie alebo život ľudí, životné prostredie a bezpečnosť účastníkov cestnej premávky. |
18. Dodávateľ je povinný uhradiť všetky škody spôsobené na cudzích nehnuteľnostiach, zariadeniach, majetku, zdraví alebo živote osôb spôsobené pri vykonávaní plnenia alebo ako jeho dôsledok. Uvedené sa netýka prípadov, keď ku škode došlo na základe nevhodne vydaného príkazu zo strany objednávateľa, pričom na jeho nevhodnosť bol objednávateľ zo strany dodávateľa upozornený, ale tento i napriek tomu na jeho vykonaní trval. |
19. Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov a pracovníkov svojich subdodávateľov, za dodržiavanie bezpečnostných predpisov platných pre stavebnú činnosť, pre prácu so strojmi a na nich, za zabezpečenie a udržiavanie miesta plnenia v zmysle platných právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, za bezpečnosť používaných technických a strojových zariadení, za ochranu životného prostredia a za zaistenie bezpečnosti účastníkov cestnej premávky v súvislosti s vykonávaním plnenia. |
20. Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste vykonávania plnenia, okamžite odstráni odpady vznikajúce v súvislosti s vykonávaním plnenia alebo ako jeho dôsledok, akékoľvek znečistenie dotknutej pozemnej komunikácie spôsobené vykonávaním plnenia a po ukončení plnenia uvedie všetky dotknuté plochy do pôvodného stavu. Dodávateľ bude nakladať s odpadmi v súlade s platnou legislatívou. Na verejnom priestranstve je zakázané skladovanie materiálu/odpadu. |
21. Dodávateľ zabezpečí komplexnú ochranu okolitej prírody a krajiny pred poškodením, bude rešpektovať okolité dreviny a krovité porasty tak, aby nedošlo k bezprostrednému alebo následnému zníženiu ekologických a estetických funkcií ich podzemných a nadzemných častí, resp. k ich odumretiu. |
22. Dodávateľ je povinný mať uzavreté poistenie pre obdobie odo dňa začatia vykonávania plnenia až do termínu jeho ukončenia alebo posledného termínu pre odstránenie vád (podľa toho, ktorý z nich je neskorší) proti poškodeniu alebo zničeniu majetku iných osôb spôsobeným činmi alebo nedbalosťou dodávateľa a poistenie proti usmrteniu alebo zraneniu spôsobeným činmi dodávateľa alebo jeho nedbalosťou. Kópiu dokladu o poistení je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do termínu začatia vykonávania plnenia na základe prvej čiastkovej výzvy (objednávky). |
23. Objednávateľ požaduje predloženie podrobného aktualizovaného rozpočtu a to v lehote do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody. V rozpočte dodávateľ uvedie jednotkové ceny v € bez DPH, celkovú cenu v € bez DPH, výšku DPH a celkovú cenu v € s DPH (pokiaľ je dodávateľ platcom DPH). V jednotkových cenách sú zahrnuté všetky náklady spojené s úplným, vecným a odborným plnením záväzkov dodávateľa vyplývajúcich z rámcovej dohody a osobitných požiadaviek objednávateľa vrátane nákladov na všetky vedľajšie, pomocné a iné činnosti nevyhnutné pre plnenie ako sú: colné poplatky, dopravné náklady, |
23. náklady na použitie potrebných strojov/mechanizmov a zariadení, náklady na potrebný spotrebný materiál, náklady súvisiace s odstránením odpadov (naloženie, odvoz, zloženie) vrátane poplatkov za ich uskladnenie v zmysle platnej legislatívy, náklady na dočasné dopravné značenie potrebné na označenie pracoviska vrátane jeho osadenia, premiestňovania, údržby a odstránenia po ukončení plnenia, náklady vyplývajúce z rámcovej dohody, uvedených osobitných požiadaviek na plnenie a. i. súvisiace s riadnym a plynulým vykonávaním plnenia. |
pozemné komunikácie (miestne komunikácie a cesty II. a III. triedy) vo vlastníctve/správe objednávateľa, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 komplet
572 788,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2016 14:40
15.07.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.07.2016 11:29 - Vstupná ponuka | 572 767,20 | € | Cena s DPH |
15.07.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 365 059,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: