00310905
Mesto Partizánske
Nám. SNP 212/4, Partizánske, 95801, SVK
17682258
FEREX, s.r.o.
Vodná 23, Nitra, 94901, SVK
Dodanie minimálne 200 ks 110 l zberných nádob na komunálnych odpadov
zberné nádoby, komunálny odpad
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodanie minimálne 200 ks 110 l zberných nádob na komunálnych odpadov
|
|
---|---|
Funkcia |
Hlavnou funkciou komplexu udržiavania a ochrany životného prostredia je zabezpečovanie zberu komunálneho odpadu prostredníctvom kontajnerov. Určené na zhromažďovanie vyseparovaných zložiek komunálneho odpadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - zberná nádoba, objem 110 l | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1: | zberná nádoba o objeme 110 l na zhromažďovanie komunálneho odpadu |
Položka č. 1: | zberná nádoba vyrobená z pozinkovaného plechu o hrúbke 1,00 mm |
Položka č. 1: | rúčky, úchytky a ostatné časti budú vyrobené z pozinkovaného plechu o hrúbke 1,3 mm |
Položka č. 1: | zberné nádoby budú v spodnej časti vybavené gumovou obručou |
Položka č. 1: | závesy na vyklápanie zbernej nádoby zodpovedajú norme DIN 6629 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Doručenie nových nepoužitých kontajnerov. |
Podmienka dodania tovaru: počas pracovných dní pondelok - piatok v čase od 8:00 - 12:00 hod. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH, DPH, ceny s DPH a bez DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy pre každú položku jednotlivo, zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ požaduje dodanie originálov požadovaného tovaru. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, príp. EN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Oprava alebo výmena v mieste objednávateľa do 24 hodín od nahlásenia poruchy. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vráteného tovaru. |
Požaduje sa dodanie tovaru: |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Faktúra s dodacím listom bude súčasťou zásielky. |
Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti, objednávateľ má právo faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie alebo vyhotovenie novej faktúry, v tomto prípade nezačne objednávateľovi plynúť lehota splatnosti, táto začne plynúť až dňom doručenia doplnenej alebo novej správne vyhotovenej faktúry. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: |
- dopravné náklady, vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia |
- poistenie prepravy, poistenie pre prípad škody spôsobenej treťou osobou v priestoroch dodávateľa, clo a balenie. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky ani provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvy s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ požaduje splnenie tejto podmienky. V opačnom prípade verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoví negatívnu referenciu. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie. |
UL. Nemocničná 979/1, 958 01 Partizánske (Technické služby mesta Partizánske, spol. s r.o.), Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika
26.07.2016 10:00 — 29.07.2016 10:00
200,00 ks
5 496,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2016 14:19
14.07.2016 14:30
14.07.2016 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2016 14:28 - Vstupná ponuka | 5 496,00 | € | Cena s DPH |
14.07.2016 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 489,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: