36077534
Výskumné centrum Slovenskej spoločnosti pre zahraničnú politiku, n.o.
Staromestská 6/D, Bratislava, 81103, SVK
31380123
GO travel Slovakia, s.r.o.
Moskovská 15, Bratislava, 81108, SVK
Spiatočné - obojsmerné letenky pre projektový tím a expertov
letenky, spiatočné letenky, obojsmerné letenky, letecké dopravné služby, služby cestovných kancelárií, cestovných dopravcov, predaj cestovných lístkov, cestovný ruch
Služba
27. Ostatné služby
1. Spiatočné - obojsmerné letenky pre projektový tím a expertov
|
|
---|---|
Funkcia |
Spiatočné - obojsmerné letenky pre projektový tím a expertov |
Spiatočné - obojsmerné lety na trasách Nórsko-Slovensko, Ukrajina-Slovensko a Nórsko-Ukrajina |
Ekonomická trieda |
Vystaviť letenku elektronicky |
Poistenie storna letenky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Spiatočná - obojsmerná letenka | ks | 32 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predpokladané odletové a príletové letiská: | |
Bratislava/Viedeň - Kyjev | spiatočná - obojsmerná |
Bratislava/Viedeň - Ľvov | spiatočná - obojsmerná |
Budapešť/Košice - Kyjev | spiatočná - obojsmerná |
Bratislava/Viedeň - Oslo | spiatočná - obojsmerná |
Budapešť/Košice - Oslo | spiatočná - obojsmerná |
Kyjev - Oslo | spiatočná - obojsmerná |
Bratislava/Viedeň - Oslo - Kirkenes | spiatočná - obojsmerná |
Budapešť/Košice - Oslo - Kirkenes | spiatočná - obojsmerná |
Kyjev - Oslo - Kirkenes | spiatočná - obojsmerná |
Letenky sú prevažne viazané na organizované podujatia, ktoré sa uskutočnia hlavne v októbri-decembri 2016 v Bratislave a Kyjeve. | (približne 70 % z celkového počtu) |
Najväčší počet letov je predpokladaný na linkách Bratislava/Viedeň/Košice - Kyjev, alternatívne Budapešť - Kyjev. | |
Lety z/do Nórska budú predstavovať maximálne 20 % z celkového počtu. |
Názov |
Rámcová dohoda - zabezpečenie poskytovania služieb počas realizácie projektu od augusta 2016 do marca 2017. |
Rámcová dohoda - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy (Objednávky) na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní. |
Presný dátum odletu a miesto bude vždy upresnené minimálne 7 kalendárnych dní pred odletom cestujúceho. |
Nahlásenie údajov o cestujúcich až zazmluvnenému dodávateľovi. |
Požadujeme elektronicky do 3 dní od doručenia Objednávky predložiť rozpočet, ktorý bude obsahovať jednotkovú a celkovú cenu za letenky. Konečná cena letenky musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia (letiskové poplatky, taxy, palivové poplatky, batožinu, poplatky za check-in, atď.) vrátane poistenia storna leteniek zo zdravotných dôvodov cestujúceho. V cene musí byť zahrnuté aj storno poplatkov a poistenie batožiny. Súčasťou konečnej ceny letenky je batožina - 1 ks príručnej batožiny a 1 ks podpalubnej batožiny pre každého cestujúceho. |
Požadujeme priame lety, alebo lety maximálne s jedným (1) prestupom avšak s povinnosťou minimalizácie čakacej doby pri prestupovaní. |
Dodávateľovi nevzniká nárok voči objednávateľovi, aby Objednávateľ zrealizoval Objednávky v celkovom zazmluvnenom finančnom objeme. |
Dodávateľ sa zaväzuje akceptovať, že právo požadovať uzatvorenie Objednávky má len Objednávateľ. |
Dodávateľ berie na vedomie, že úhrada predmetu plnenia zmluvy bude realizovaná z finančných prostriedkov Nórskeho finančného mechanizmu a štátneho rozpočtu SR. |
Dodávateľ - poskytovateľ služby je povinný strpieť výkon kontroly (auditu) overovania súvisiaceho s poskytnutými službami a umožní všetkým kontrolným subjektom oprávneným na výkon kontroly vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením dohody a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Rámcovej dohody a po celú dobu povinnej archivácie dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR oprávnenými osobami a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
Dodávateľ je povinný pri fakturácii a v každej komunikácii s Objednávateľom používať identifikáciu názvu projektu "Zdieľanie know-how pre lepší manažment Schengenskej hranice medzi Slovenskom/Ukrajinou a Nórskom/Ruskom“, kód CBC01018 a zdroja financovania, t.j. Nórske granty a štátny rozpočet SR. Pri fakturácii požadujeme predložiť aj zisťovací protokol o poskytnutých službách v súvislosti s celkovým zazmluvneným finančným objemom. |
Splatnosť faktúry vystavenej Dodávateľom je 30 dní. |
Dodávateľ sa zaväzuje akceptovať právo Objednávateľa odstúpiť od tejto dohody, ak nastanú podstatné zmeny okolností, za ktorých bola uzavretá, pričom za podstatné zmeny okolností sa považuje: 1. pozastavenie poskytnutia grantu na realizáciu predmetu zmluvy Správcom programu; 2. neschválenie postupu verejného obstarávania Správcom programu. |
Pre Rámcovú dohodu platia okrem vyššie uvedených Osobitných požiadaviek na plnenie aj aktuálne účinné Obchodné podmienky elektronického trhoviska (OPET) uvedené v Čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode. |
Hlavná 11, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
32,00 ks
16 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2016 11:43
15.07.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.07.2016 10:59 - Vstupná ponuka | 15 950,00 | € | Cena s DPH |
15.07.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 940,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: