00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
35810122
REPRE s.r.o.
Vlčie hrdlo 61, Bratislava, 82107, SVK
Propagačné materiály projektu
propagácia, reklama, materiál, potlač
Služba
13. Reklamné služby
1. Propagačné materiály projektu
|
|
---|---|
Funkcia |
Služba má zabezpečiť tlač materiálu na propagáciu a publicitu projektu. |
Služba pozostáva z dodania materiálu (na potlač), grafického návrhu a tlače buletínu, pier, značkovacích lepiacich lístkov a tašiek na dokumenty. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Buletín | ks | 50 | ||
2. Perá | ks | 200 | ||
3. Značkovacie lepiace lístky | ks | 150 | ||
3. Značkovacie lepiace lístky - rozmer | mm | 80x60x3 | 85x65x5 | |
4. Taška na dokumenty | ks | 100 | ||
4. Taška rozmer ŠxVxH | mm | 350x260x20 | 385x280x35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Buletín ku projektu vrátane grafického návrhu, spracovania, tlače. | |
1. Formát: | A5 (1 zložená A4 vytvorí otvárací formát A5, pričom na každej strane bude potlač) |
1. Počet strán: / Farebnosť: | 4 / plnofarebne |
1. Papier: | pevnejší papier vhodný pre buletín / lesklý alebo matný |
1. Obsah: / Náklad: | veľa fotografii, logá, minimum textu / 50 ks |
2. Perá s 2 logami 2 inštitúcii a textom | plastovo- kovové, farba strieborno - biela (transparentná) |
3. Značkovacie lepiace lístky s 2 logami 2 inštitúcii a textom | obal biely |
3. Značkovacie lepiace lístky - 1 ks = | = 100 ks lepiacich papierikov v 5 farebných odtieňoch v obale |
4. Taška na dokumenty s 2 logami 2 inštitúcii a textom | |
4. Materiál: | textília - farba čierna |
Názov |
1. Od dodávateľa sa požaduje, aby do ceny výrobkov započítal kvalitatívne a technologicky najvhodnejšiu potlač v závislosti od druhu (zloženia) propagačného materiálu. |
2. Logo, resp. grafický návrh na potlač s presným umiestnením na reklamný predmet budú dodané dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
3. Objednávateľ požaduje dodanie grafického návrhu potlače jednotlivých reklamných predmetov pred dodaním tovaru e-mailom kontaktnej osobe, ktorá bude objednávateľom bezodkladne určená a dodávateľovi oznámená po nadobudnutí platnosti a účinnosti zmluvy. Všetky grafické návrhy (veľkosť a umiestnenie loga) musia byť konzultované s objednávateľom, ktorý musí schváliť konečnú podobu predmetov. |
4. Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu jednotlivých položiek do 5 dní od nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy, v rozdelení jednotková cena pre danú položku vrátane potlače v EUR bez DPH a v EUR s DPH. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytnutie služieb o hodnotu DPH. |
5. Cena za predmet zákazky je konečná a musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia. |
6. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavky ani zálohu na realizáciu zákazky. |
7. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý spĺňa požiadavky na predmet zákazky, bez zjavných faktických a právnych vád, v najlepšej možnej akosti, novo vyrobený v lehote do 12.08.2016. |
8. Objednávateľ prevezme tovar na základe dodacieho listu v mieste plnenia, pričom písomne potvrdí prevzatie tovaru. Objednávateľ nadobúda vlastnícke právo k predmetu zmluvy prevzatím dodávky a následným podpisom dodacieho listu. |
9. Fakturácia nákladov bude vykonaná na základe skutočného počtu dodaných kusov tovarov a služieb. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. K faktúre je dodávateľ povinný priložiť potvrdený dodací list. |
10. Dodávateľ po odovzdaní tovaru bezodkladne vystaví faktúru a odošle ju na adresu objednávateľa v dvoch vyhotoveniach. |
11. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
12. V prípade, že dodávateľ nedodrží lehotu dodania tovaru, je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči jeho osobe zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu plnenia za každý deň omeškania a v prípade, že dodávateľ nevybaví uplatnenú oprávnenú reklamáciu v zákonom stanovenej dobe, je oprávnený objednávateľ uplatniť si voči jeho osobe zmluvnú pokutu vo výške 10,00 EUR za každý deň omeškania; Uvedené sa nevzťahuje na prípad vrátenia neúplnej alebo obsahovo nesprávnej faktúry. |
13. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento dodávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z neuhradenej sumy za každý deň omeškania. |
14. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Dodávateľ oznámi termín plnenia/odovzdania minimálne 1 deň vopred. |
15. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
15.07.2016 08:00 — 12.08.2016 14:00
1,00 súbor - podľa opisu
575,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2016 08:46
14.07.2016 13:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.07.2016 12:01 - Vstupná ponuka | 540,00 | € | Cena s DPH |
14.07.2016 12:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 519,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: