00321796
Mesto Žilina
Námestie obetí komunizmu 1, Žilina, 01131, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných lístkov
stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných lístkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok (stravných lístkov) vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok minimálne v každom okresnom meste v rámci Slovenska. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,60 | ||
Predpokladané množstvo odobratia stravných poukážok - Spolu za všetky zložky | ks | 35 880 | ||
2.a) Predpokladané množstvo odobratia stravných poukážok za zložku Mestský úrad | ks | 21 500 | ||
2.b) Predpokladané množstvo odobratia stravných poukážok za zložku Odbor sociálny, zdravotný a bytový | ks | 5 355 | ||
2. c) Predpokladané množstvo odobratia stravných poukážok za zložku Mestská polícia | ks | 9 025 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky a nominálnu hodnotu stravnej poukážky. |
Stravná poukážka | Musí byť opatrená číselným alebo čiarovým kódom. |
Názov |
Dodanie objednaného množstva stravných lístkov dodávateľ doručí do sídla objednávateľa. |
Predpokladaný mesačný odber stravných lístkov je cca 7 176 ks pre všetky zložky. |
Zmluvné stravovacie zariadenia musia ponúkať v nominálnej hodnote stravného lístka kompletný obed a to: polievku, hlavné jedlo a vhodný nápoj podľa ponúkaného obedového menu alebo podľa vlastného výberu z jedálneho a nápojového lístka najmä v reštauráciách alebo samoobslužných zariadeniach, s celoročnou prevádzkou počas pracovného týždňa vo vymedzenom čase podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. |
V prípade zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka bude dodávateľom umožnené bezplatné vrátenie nepoškodených, stravných lístkov v hodnote 3,60 Eur a následne preplatenie vrátených stravných lístkov v plnej výške. |
Odber stravných lístkov je len orientačný, odberateľ nie je povinný zakúpiť celý objem stravných lístkov. |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. Závisí výlučne od rozpočtových a finančných možnostiach verejného obstarávateľa a platnej legislatívy. Jej konkrétna výška bude dohodnutá v jednotlivých objednávkach. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Termín dodania stravných lístkov je spravidla jeden krát mesačne, resp. jeden krát štvrťročne v lehote najneskôr do dvoch pracovných dní od doručenia záväznej objednávky zo strany odberateľa. Odberateľ môže podľa potreby objednať stravné lístky aj v iných intervaloch. |
Stravné lístky si budú objednávať tri zložky osobitne - Mestský úrad, Odbor sociálny, zdravotný a bytový a Mestská polícia, pričom pre každú zložku je samostatne dohodnuté miesto dodania lístkov a korešpondenčná adresa pre doručovanie faktúry, napriek tomu, že každá faktúra bude vystavená priamo na odberateľa. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa objednávky. |
Spôsob doručenia objednávky: elektronicky na emailovú adresu, resp. telefonicky alebo faxom. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Cenu stravného lístka uchádzač určí nasledovným spôsobom: CS=(NmH x % MP) + NmH. Vysvetlivky: CS - cena stravného lístka, NmH - nominálna hodnota stravného lístka (v súčasnosti 3,60), % MP - %-tuálny sprostredkovateľský (manipulačný) poplatok určený z nominálnej hodnoty stravného lístka. |
Maximálna hodnota sprostredkovateľského (manipulačného) poplatku je stanovená verejným obstarávateľom na hodnotu 0,5 % nominálnej hodnoty stravného lístka. Navrhovanú cenu stravného lístka je potrebné určiť na 2 desatinné miesta. Cena za celý predmet zákazky = CS x 35 880 kusov stravných lístkov. |
Do konečnej ceny stravných lístkov sú započítané všetky vynaložené náklady dodávateľa. Okrem konečnej ceny stravných lístkov nebude mať verejný obstarávateľ povinnosť zaplatiť dodávateľovi akékoľvek iné finančné (peňažné) alebo iné nároky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy, v ktorom bude uvedená cena stravného lístka (CS), nominálna hodnota stravného lístka (NmH, toho času 3,60 Eur) a %-tuálna výška sprostredkovateľského (manipulačného) poplatku. |
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú od 1.8.2016 do 31.12.2016. |
Uchádzač v lehote do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy doručí zoznam stravovacích zariadení, s ktorými má uzatvorené zmluvy. Stravovacie zariadenia musia poskytovať služby spojené s výrobou, prípravou a podávaním jedál (polievky, hlavné jedlo), na základe ktorých sa umožňuje platba za konzumovanie jedál a nápojov formou stravných lístkov. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.08.2016 14:01 — 31.12.2016 14:02
35 880,00 ks
133 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2016 14:08
15.07.2016 14:00
15.07.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.07.2016 14:11 - Vstupná ponuka | 133 600,00 | € | Cena s DPH |
08.07.2016 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 129 813,84 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: