00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Reklamné predmety
reklamné predmety, propagačné výrobky, potlač, reklamné tričká
Tovar
1. Reklamné predmety
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Reklamné tričká na propagáciu objednávateľa. |
2. Dodávka reklamných tričiek nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám verejného obstarávateľa. |
3. Dodávka reklamných tričiek vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Tričko pánske khaki- 100% bavlna, min. 180 g/m2, krátky rukáv, farba trička khaki | ks | 80 | ||
2. Tričko dámske tmavo modré - 100% bavlna, krátky rukáv, farba trička tmavo modrá | ks | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Potlač na reklamných predmetoch: | |
1. Tričko pánske khaki- 100% bavlna, min. 180 g/m2, krátky rukáv, farba trička khaki | potlač loga vpredu uprostred (na hrudi), veľkosť loga 15x15cm, farba potlače biela |
2. Tričko dámske tmavo modré - 100% bavlna, krátky rukáv, farba trička tmavo modrá | potlač loga vpredu uprostred (na hrudi), veľkosť loga 15x15cm, farba potlače strieborná |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy obchodné mená, resp. obchodné značky ponúkaných tovarov, ich špecifikáciu, vyobrazenie a rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1 preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy a vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke. |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č.87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej jednej objednávky pracoviska objednávateľa. Objednávka bude vystavená po odsúhlasení vizualizácie jednotlivých reklamných predmetov, rozmerov loga a jeho umiestnenia. V objednávke bude uvedený požadovaný tovar, množstvo, termín a miesto dodania. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku na jedno miesto dodania. Požadované množstvo bude dodané najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
7. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. |
8. Fakturácia sa bude realizovať v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska a splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Podklady na potlač (logo a názov objednávateľa) v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom po uzatvorení zmluvy. |
10. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Rákoš 26, 960 01 Zvolen, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
18.07.2016 08:00 — 05.08.2016 15:00
1,00 súbor
900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2016 10:56
13.07.2016 11:00
13.07.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.07.2016 11:19 - Vstupná ponuka | 900,00 | € | Cena s DPH |
13.07.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 546,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: