17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Nové kancelárske počítače PC a LCD monitory 22"
kancelárske počítače, LCD monitory,klávesnice USB,myš USB
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nové kancelárske počítače PC a LCD monitory 22"
|
|
---|---|
Funkcia |
počítače potrebné pre prácu v informačnom systéme |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelárske počítače | ks | 224 | ||
LCD monitory 22" | ks | 224 | ||
klávesnice USB | ks | 224 | ||
myš USB | ks | 224 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelárske počítače: | |
procesor Intel Pentium Dual-Core G min. 3250, cache pamäť 3MB | |
základná doska s čipsetom min. Intel H81, 4x USB 2.0, VGA+DVI-D /alebo VGA+ DisplayPort/ mATX, LAN 1Gbit/s, 2xUSB 3.0, 1x PCIe x16, | |
pamäť DIMM DDR3, 1066 MHz ,4GB Non - ECC | |
disk HDD 500 GB SATA3.0, 7200 RPM, 64MB Cache | |
mechanika DVD RW | |
klávesnica Sk USB, optická myš USB NetScroll 120 | |
grafická karta Intel HD | |
operačný systém Windows 7 Profesionál 64-bit | |
skriňa ATX , zdroj ATX, 2x USB vstup | |
LCD monitor 22" : | |
technológia LCD, podsvietenie LED | |
rozlíšenie: full HD /1920x1080/, pomer strán 16:9 | |
veľkosť panela /uhlopriečka/ minimálne 21,5“ | |
vstup signálu: VGA / analóg / | |
jas: min 200 cd/m2 | |
kontrastný pomer minimálne : 5mil : 1 | |
doba odozvy: max. 5ms | |
uhol pohľadu: 170° x 160° |
Názov |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Dodávateľ do 7 prac. predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks, v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa nástup na servis do 2 pracovných dní od nahlásenia poruchy v rámci záručného servisu |
Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika u výrobcu do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 20 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvné ceny a platobné podmienky: |
Dohoda o splátkach : |
- Prvá splátka bude dodávateľovi zaplatená do 25 dní nasledujúceho mesiaca po dodaní tovaru |
-Kupujúci uhradí kúpnu cenu za tovar v 12 pravidelných rovnomerných mesačných splátkach vždy ku 25 - dňu príslušného mesiaca |
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 /b ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa |
- faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberaci protokol |
- kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
-Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
Sankcie: |
v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
záručné opravy v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov budú musieť byť vykonávané v určenom priestore odberateľa, v prípade záručnej poruchy disku HDD, disk bude nahradený novým diskom, nefunkčný disk sa stane majetkom odberateľa. |
Predmety zákazky musia byť dodané byť dodané nové,nepoužívané , nerepasované |
Objednávateľ si vyhradzuje práva odstúpiť od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov MZ SR, alebo v prípade, ak zdravotníckemu zariadeniu ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu celej zákazky zo strany ich poskytovateľa v plnej výške zmluvnej ceny |
Požaduje sa naklonovanie počítačov podľa požiadaviek Objednávateľa |
Požaduje sa, aby do 30 dní od momentu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Dodávateľ elektronicky zašle objednávateľovi značku, typ a parametre výrobku do 48 hod.od uzavretia zmluvy |
Názov | Upresnenie |
záruka a servis | Minimálne 24 mesiacov |
ul. Vojtecha Spanyola č. 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
22.07.2016 08:43 — 19.08.2016 08:43
896,00 ks
91 999,04
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2016 08:45
13.07.2016 08:39
13.07.2016 08:54
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2016 08:38 - Vstupná ponuka | 91 998,00 | € | Cena bez DPH |
13.07.2016 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 84 000,12 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: