Z201617198
OF-91530
zrušená
00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
Kožená sedacia rohová súprava
sedacia súprava, sedačka, koža, kožená
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kožená sedacia rohová súprava
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup interiérového vybavenia - rohovej sedacej súpravy, pre potreby dozariaďovania kancelárie verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rohová kožená sedacia súprava 3PP+roh+3PĽ: | 1 ks |
Nosná kostra masív, výška sedačky od zeme 95 cm, výška sedu s nožičkami 40 cm, hĺbka sedu 55 cm (rozmedzie rozmerov +/- 10 cm). | |
Sedenie: | vysoko elastická pur pena a vlnité bonelové pružiny sedáku |
Nohy: | drevo |
Prevedenie: | koža – CITI EG 100 CREME ( alebo podobná kvalita kože) |
Farba: | slonová kosť |
Trojsed z rohovej sedačky pevný nerozkladací s opierkou-podrúčkou pod ruky pravý: | 305 cm (rozmedzie rozmerov +/- 10 cm) |
Tupý-roh: | 100x100 cm |
Trojsed z rohovej sedačky pevný nerozkladací s opierkou-podrúčkou pod ruky ľavý: | 305 cm (rozmedzie rozmerov +/- 10 cm) |
Názov |
Cenová ponuka vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cenová ponuka vrátane montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vynosenie tovaru do určenej miestnosti na mieste dodania. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať (emailom) fotografie (obrázky) design položiek za účelom overenia požadovaných vlastnosti. |
Dodanie tovaru a uskutočnenie montáže sa bude realizované do 4-6 týždňov. |
Tovar bude objednaný formou objednávky. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s objednávkou. Predávajúci súčasne s dodávkou tovaru zašle kupujúcemu preberací protokol a kupujúci sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť na preberacom protokole. Súčasťou protokolu budú doklady vzťahujúce sa na tovar. |
Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim. |
V prípade porušenia povinnosti dodať náhradný tovar, má sa za to, že predávajúci neplní včas a riadne a je v omeškaní s riadnym dodaním predmetu zmluvy. |
Dĺžka splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
V prípade, že predávajúci nedodrží termín dodávky, kupujúci je oprávnený uplatniť si voči predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania. |
Omeškanie predávajúceho s riadnym dodaním tovaru, resp. omeškanie kupujúceho so zaplatením kúpnej ceny trvajúce dlhšie ako 60 dní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je pre druhú zmluvnú stranu dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia § 344 a nasl. Obchodného zákonníka. |
Predávajúci zodpovedá za to, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania a na dodaný tovar poskytuje záruku v dĺžke 24 mesiacov. |
Predávajúci sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou vadného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa dohody v každom jednotlivom prípade. |
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej nebol predmet zmluvy schopný riadneho užívania. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári, verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
25.07.2016 08:00 — 31.08.2016 18:00
1,00 ks
2 640,14
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2016 08:15
13.07.2016 09:00
13.07.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: