Z201617190
OF-88248
zrušená
00156884
Slovenský hydrometeorologický ústav
Jeséniova 17, Bratislava, 833 15, SVK
Dodanie a montáž klimatizačného zariadenia do priestorov Objednávateľa.
Klimatizácia, inštalácia klimatizácie, stavebno-inštalačné práce,
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodanie a montáž klimatizačného zariadenia do priestorov Objednávateľa.
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Uskutočnenie inštalačných prác s dôrazom na čo najnižšiu prašnosť |
2. Úprava prostredia v priestoroch Objednávateľa. |
3. Dodanie a montáž nástennej podstropnej jednotky do miestnosti A 114, vrátane montážneho a spojovacieho materiálu. |
4. Dodanie a montáž vonkajšej jednotky - umiestnenie pod okno. |
5. Výškové práce pri montáži vonkajších jednotiek 1. poschodie vo výške cca 4 m nad zemou. |
6. Montážny a spojovací materiál. |
7. Realizáciu napojenia jednotiek podľa platných STN vrátane vykonania revízie elektrických zariadení a predloženia revíznej správy. |
8. Práce a dodanie HSV – vybúranie potrebných otvorov a ich vyspravenie vrátane náteru vyspravených častí stien. |
9. Práce a dodanie HSV – vybúranie potrebných otvorov a ich vyspravenie vrátane náteru vyspravených častí stien. Pevný predel otvoru v stene chladenej miestnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Klimatizačné zariadenie vrátane montážneho a spojovacieho materiálu | ks | 1 | ||
2. Rozmery nástennej jednotky Výška | cm | 50 | ||
3. Rozmery nástennej jednotky Šírka | cm | 200 | ||
4. Rozmery nástennej jednotky Hĺbka | cm | 120 | ||
5. Chladiaci výkon | kW | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Záruka | 3 roky |
1.2. Automatický reštart po výpadku elektrickej energie | nie |
1.3. Minimálna energetická trieda jednotky | A+ |
1.4. Napájacie napätie oboch jednotiek | 230V 50Hz |
1.5. Vyvedenie kondenzovanej vody do odtoku | áno |
1.5. a) Vyvedenie kondenzovanej vody | do stúpačky (umývadlo v danej miestnosti) |
1.6. Inštalácia klimatizačného zariadenia | zabezpečiť pri vykonávaní prác protiprašné opatrenia ohľadne negatívneho vplyvu na technologické |
pokračovanie 1.6. : | zariadenia, ktoré sa nachádzajú v miestnosti realizovaných prác. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. Zariadenie musí byť nové, nepoužívané. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy. |
3.1. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy. |
4. Dodanie a montáž chladiacich jednotiek zahŕňa aj náklady na dopravu, odvoz stavebného odpadu na skládku a poplatok za uloženie stavebného odpadu. |
5. Do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie predmetu zákazky: pasporty, popis technických parametrov, záručné listy a návody na obsluhu v slovenskom jazyku, certifikáty a atesty, |
Pokračovanie 5. : správy o vykonaných odborných skúškach a odborných prehliadkach, ostatné doklady súvisiace so zákazkou. |
6. Dodanie predmetu zákazky musí byť vyhotovené podľa platných STN, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek na stavbu, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. |
7. Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
8. Do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou požaduje sa predložiť Osvedčenie o odborných zručnostiach a znalostiach podľa zákonov č.76/1998 Z.z a č. 286/2009 Z.z. a nariadenia Komisie (ES) č.303/2008; Kategória 1; činnosti: Všetky činnosti na zariadení |
pokračovanie 8. : s halogenovým chladivom. |
9. Do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou požaduje sa predložiť Certifikát o odbornej spôsobilosti na nakladanie s fluórovanými skleníkovýmy plynmi č. 286/2009 Z.z §6(3),č.321/2012 Z.z. §5 (1) a,c,d,e, udelený právnickej, fyzickej osobe Kategórie 1. |
10. Náklady na odstránenie odpadu vrátane spojovacieho a montážného materialu musia byť Dodávateľom zohľadnené v ponukovej cene. Prípadné škody - postihy, ktoré by vznikli objednávateľovi zanedbaním povinnosti Dodávateľa v tejto súvislosti, bude hradiť Dodávateľ. |
11. V prípade, že zo strany správneho orgánu dôjde k udeleniu pokuty alebo inej sankcie voči Objednávateľovi z dôvodu pochybenia na strane Dodávateľa, túto znáša a uhradní v určenej lehote Dodávateľ. |
12. Dodávateľ bude povinný rešpektovať požiadavku Objednávateľa realizovať práce môže pracovať aj v pracovnej dobe, ale s výnimkou hlučných prác (búracie práce, dlhotrvajúce vŕtanie), ktoré môžu byť vykonávané až po 14:00 v bežný pracovný deň. |
12.1. Pracovná doba : Pondelok, Utorok, Streda, Štvrtok, Piatok od 06:00 hod - do 20:00 hod. |
13. Dodávateľ je povinný akceptovať aj požiadavku Objednávateľa na dôsledné denné upratanie pracoviska po ukončení prác v interiéri budovy. |
14. Počas záručnej doby sa Dodávateľ zaväzuje nastúpiť na odstránenie vád do 24 hodín od ich oznámenia objednávateľom, ak pôjde o vadu, ktorá by mohla spôsobiť alebo spôsobila na predmete zákazky vznik havarijného stavu. |
15. Záručná doba je min. 36 mesiacov a začína plynúť odo dňa zápisničného odovzdania a prevzatia klimatizačného zariadenia po vykonaní skúšky a revízií (odovzdanie revíznej správy) objednávateľom. |
16. Presný termín ukončenia záručnej doby bude uvedený v zápise z odovzdania a prevzatia nainštalovaného Klimatizačného zariadenia. |
17. Do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou sa požaduje aby Dodávateľ predložil, že má platné oprávnenie na druh činnosti : |
pokračovanie 17. : (i) O Oprava vyhradených technických zariadení tlakových v rozsahu, (ii) OU oprava a údržba, (iii) M montáž do funkčného celku na mieste budúcej prevádzky. |
18. Do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou sa požaduje aby Dodávateľ predložil Certifikát ISO 9001 Systém manažérstva kvality v oblasti predmetu zákazky, alebo ekvivalent. |
19. Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesto, adresu plnenia predmetu zakázky. |
20. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku |
Pokračovanie 20. : cez príslušný daňový úrad. |
21. Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní od 29. 4. 2015 o podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. |
Pokračovanie 21. : Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace aj ako aktualizačný údaj Zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. |
22. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
23. Dodávateľ prevezme Priestory od Objednávateľa najneskôr do troch (3) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Výzvy na prevzatie Priestorov", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom elektronickou poštou. Výzva na prevzatie Priestorov bude |
pokračovanie 23. : Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch 3, 3.1., 5, 8, 9, 17, 18, 30, 31, 32 po kontrole predložených dokladov Dodávateľom. Po splnení podmienok Objednávateľa |
pokračovanie 23. : túto skutočnosť zmluvné strany potvrdia zápisnicou o odovzdaní a prevzatí Priestorov podpísanou zástupcami oboch zmluvných strán. V priestore sa nachádza pracovisko nepretržitej prevádzky 24/7, Objednávateľ do priestorov musí mať prístup aj v čase montáže klimatizačného zariadenia. |
24. Dodávateľ začne s výkonom prác na inštalácii klimatizačného zariadenia najneskôr do dvoch (2) kalendárnych dní odo dňa podpísania Protokolu o odovzdaní a prevzatí priestorov. |
25. Dodávateľ riadne vykoná práce a odovzdá nainštalované klimatizačné zariadenie Objednávateľovi najneskôr do siedmich (7) dní odo dňa odovzdania a prevzatia Priestorov, pričom túto skutočnosť zmluvné strany potvrdia zápisnicou o odovzdaní a prevzatí |
pokračovanie 25. : Priestorov podpísanou zástupcami oboch zmluvných strán. |
26. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania zo strany Dodávateľa po termíne Plnenia dodania Predmetu zákazky (Dodanie systému, vrátane montáže, odovzdania a zaškolenia), Objednávateľovi vzniká voči Dodávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500,- EUR (slovom: päťsto eur). |
pokračovanie 26. : Zmluvná pokuta je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
27. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
28. Neoddeliteľnú prílohu faktúry budú tvoriť vážne lístky - potvrdenie o uložení odpadu na skládku. |
29. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. |
Názov | Upresnenie |
30. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť časový harmonogram prác. | Porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
31. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť oprávnenie na prácu na elektrických zariadeniach v zmysle platných predpisov SR. (Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z.) | Porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
32. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť Vyhlásenie zhody a doplňujúce podklady k nemu, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s | Porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
pokračovanie 32. : technickými špecifikáciami ponúkaného klimatizačného zariadenia. | |
33. Nedodržanie Osobitých podmienok plnenia predmetu zákazky v bodoch 1. až 36. | Porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
34. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. | |
35. Požadujeme dodanie predmetu zákazky v minimálne uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa. | |
36. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 300,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie v bodoch 1. až 36. | |
37. Zmluvná pokuta v bodoch 1. a 32. v Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
Jeséniova 17, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
26.07.2016 12:00 — 27.07.2016 15:50
1,00 ks
1 750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.07.2016 14:47
19.07.2016 15:00
20.07.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: