00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Údržba a podpora HW a SW súčastí dátového centra na platforme Dell, HP, NetApp, Vmware, Microsoft a Veeam Backup & Replication.
dátová podpora, opravy, servis a údržba v oblasti informačných technológií
Služba
7. Počítačové a súvisiace služby
1. Údržba a podpora HW a SW súčastí dátového centra na platforme Dell, HP, NetApp, Vmware, Microsoft a Veeam Backup & Replication.
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb podpory na platforme Dell, HP, NetApp, Vmware, Microsoft a Veeam Backup & Replication. |
Podpora na území Slovenska v miestach inštalácie uvedených nižšie a v určenom rozsahu pre Oblasť č. 1 – kritické zariadenia a Oblasť č. 2 – ostatné systémy. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Reaktívna podpora pre OBLASŤ č. 1 | SLA 24x7, non-stop pohotovosť servisného technika, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 15 min., nástup na riešenie do 4 hodín od nahlásenia incidentu. |
Reaktívna podpora pre OBLASŤ č. 1 | musí byť súčasťou ponuky a zahrnutá v mesačných paušálnych platbách. |
Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1 | Podpora virtuálnej infraštruktúry: 2 x vCenter server, 16 x vSphere host server v členení do datacentier, klastrov a skupín s vymedzenými zdrojmi, 36 x HyperV host serverov |
Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1 | Podpora SAN infraštruktúry: pre 2 x SAN switche |
Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1 | Podpora pre nasledovné typy diskových polí: 3x Netapp FAS series, 2x HP storage, 18 x Netapp E-series storage |
Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1 | Podpora pre nasledovné typy serverov: 32 x HP DL Series, 16 x HP blade servre inštalované v chassis c7000. |
Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1 | Podpora sieťovej bezpečnosti: pre 51 x Dell SonicWall a pre 1 x Dell SonicWall GMS. |
Reaktívna podpora pre OBLASŤ č. 2 | SLA 8x5 v prac. dňoch v čase 8:00-16:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie do 4 h od nahlásenia incidentu. |
Reaktívna podpora pre OBLASŤ č. 2 | musí byť súčasťou ponuky a zahrnutá v mesačných paušálnych platbách. |
Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 2 | Podpora operačných systémov OS Windows (Server 2008 a novšie); podpora zálohovania pre Veeam Backup and Replication (min. verzia 8 a novšia). |
Požadovaná reaktívna podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 2 | Podpora vybraných aplikácií: MS AD (verzie min. 2012 a novšie) a MS Exchange (verzie min. 2013 a novšie). |
Proaktívna podpora pre HW a SW s nasledovnými parametrami: | kontrola logov jednotlivých zariadení (viď nižšie) a proaktívne riešenie vznikajúcich problémov, min. 2 MD mesačne, musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych platbách. |
Zmenové požiadavky: | SLA 8x5, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min., nástup na riešenie najneskôr nasl. prac. deň, min. 2 MD mesačne, musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných pauš. platbách. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpané MD presúvať a kumulovať v rámci aktuálneho kalendárneho roka. | |
Iné odporúčania pre optimalizáciu infraštruktúry: | Objednávateľ očakáva proaktívne návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry podľa požiadaviek objednávateľa; musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych platbách. |
Podrobnosti požadovanej proaktívnej podpory pre virtuálnu infraštruktúru, operačné systémy, vybrané aplikácie a zálohovanie uvedené v Oblasti č. 1 a Oblasti č. 2: | Elektronická a technická pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie, sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií. |
Podrobnosti požadovanej proaktívnej podpory pre virtuálnu infraštruktúru, operačné systémy, vybrané aplikácie a zálohovanie uvedené v Oblasti č. 1 a Oblasti č. 2: | Podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému, konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch. |
Podrobnosti požadovanej proaktívnej podpory pri prístupe a získavaní informácií: | Technické pokyny, návrhy riešení, informácie o vývoji a dostupnosti produktov, oznamy o ukončení podpory; podobnosti o známych problémoch vrátane náhradných riešení; sprostredkovanie odborných článkov |
Požaduje sa projektový manažment minimálne v rozsahu 1 MD mesačne a to najmä: | riadenie a koordinácia projektového tímu vo fáze preberania podpory ako aj vo fáze poskytovania podpory, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne. |
Požaduje sa evidencia zásahov na on-line portáli HelpDesku dodávateľa s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov objednávateľa (minimálne ssl a overovaním menom a heslom), so sledovaním statusu, časov otvorenia, prijatia a vyriešenia incidentu, s reportingom vykonaných činností a automatickou emailovou notifikáciou na definovaných riešiteľov; | incidenty s najvyššou prioritou musia byť nahlasované telefonicky na centrálne číslo podpory dodávateľa; evidujú sa aj eskalačné procedúry pri nedodržaní časov reakcie a vyriešenia incidentu. |
Maintenance výrobcov HW a SW (Support and Subscription) zabezpečí Objednávateľ. |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátu ISO 9001 a ISO 27000. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení výrobcu na VMware v nasl. rozsahu: minimálne 4 pracovníkov pre úroveň min. VCP5, pre VTSP VBCA – min. 1 pracovník, pre VTSP SV – min. 1 pracovník a pre VTSP BC – min. 1 pracovník. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení výrobcu na NetApp v rozsahu min. 2 pracovníci pre NCDA a min. 2 pracovníci pre NCIE cluster mode. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení výrobcu na Veeam v rozsahu min. 1 pracovník pre VMTSP min. ver. 7, min. 1 pracovník pre VMSP min. ver. 7 a min. 1 pracovník pre VMCE min. ver. 9. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení Microsoftu a to Certified Technology Specialist – min. Microsoft Exchange Server 2010, Configuration, Certified Technology Specialist - Windows Server 2008 Active Directory, Configuration, MCITP - Enterprise Messaging Administrator min. pre Exchange 2010, MCSA - Windows Server pre min. 2008, MCTS - Certified Technology Specialist, Windows Server min. 2008 Applications Infrastructure, Configuration, Windows Server min. 2008 Network Infrastructure. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je registrovaným servisným a obchodným partnerom spoločnosti DELL a je oprávnený na vykonávanie inštalácií, záručného a pozáručného servisu na produkty značky Dell SonicWall, a tiež predloží Certifikát pracovníka potvrdzujúci, že je akreditovaný špecialista pre integráciu Dell riešení a je oprávnený vykonávať inštaláciu a konfiguráciu, záručný a pozáručný servis security riešení značky DELL SonicWall – min. 2 pracovníci. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že v oblasti projektového manažmentu je držiteľom certifikátu min. ITIL Foundation – certifikácia pre riadenie IT služieb a procesov prevádzky v rozsahu min. 1 pracovník. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy zaslať verejnému obstarávateľovi minimálne 3 referencie na poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru v technologických oblastiach podľa opisu predmetu zákazky. |
Nepredloženie požadovaných certifikátov, osvedčení a referencií sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Zmluvná cena bude fakturovaná v pravidelných mesačných platbách počas doby trvania zákazky na základe faktúr zasielaných dodávateľom prostredníctvom poštového podniku. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť si cenu o žiadne položky (doprava a pod.). |
Súčasťou dodávky je vykonávanie požadovaných služieb v uvedenom rozsahu v týchto okresoch: Bratislava, Banská Bystrica, Dubnica nad Váhom, Trnava, Košice, Hlohovec, Levoča, Nitra, Prešov, Ružomberok, Martin, Trenčín, Levice, Žilina, Rimavská Sobota. Konkrétne adresy miest inštalácie budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po uzavretí zmluvy. |
Slovenská republika
01.08.2016 08:00 — 31.07.2018 16:00
1,00 celý rozsah
62 840,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2016 08:49
19.07.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.07.2016 09:24 - Vstupná ponuka | 62 839,20 | € | Cena s DPH |
19.07.2016 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 62 640,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: