35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
00602175
TIMED, s.r.o.
Trnavská cesta 112, Bratislava, 82101, SVK
Jednorázové defibrilačné elektródy
Defibrilácia, elektródy, jednorázové
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Jednorázové defibrilačné elektródy
|
|
---|---|
Funkcia |
defibrilácia |
synchronizovaná kardioverzia |
vonkajšia stimulácia srdca |
EKG |
pre rôzne modely defibrilátorov |
rádiokontrastné a rádiotransparentné |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
šírka lepiaceho prúžku | cm | 1,3 | ||
celková plocha elektródy | cm² | 148 | ||
aktívna plocha elektródy | cm² | 95 | ||
vodivý povrch elektródy | cm² | 81 | ||
dĺžka kábla | cm | 100 | 120 | |
hluk | μV | 20 | ||
pre pacientov s hmotnosťou | kg | 25 | ||
počet elektród v balení | pár | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
podporný materiál | lekárska pena, hrúbka 1mm |
balenie jedného páru | sterilné, uzavreté vrecko, označené dobou expirácie |
počet prijateľných defibrilačných výbojov | 50 výbojov pri 360J |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 24 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Požaduje sa dodanie tovaru: |
do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pričom objednávka objednávateľa nebude odoslaná skôr ako uplynie 7 pracovných dní od lehoty na predkladanie ponúk, |
na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj ŠUKL kód, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia. |
Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s: - aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva. |
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.). |
Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov a/alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v predchádzajúcich bodoch. |
Požaduje sa predložiť na adresu objednávateľa, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy: |
prospektový materiál ponúkaných tovarov (na CD/DVD nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, |
neoverenú kópiu Potvrdenia ŠÚKL k ponúkaným tovarom (výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok), resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie, |
podrobný Ponukový list - cenník (sortiment) objednávateľovi ponúkaných produktov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky a sú ponúkané v rovnakej jednotkovej cene. Pri každom produkte musí byť uvedené: a) katalógové číslo, b) názov produktu, c) ŠUKL kód, d) jednotková cena bez DPH, f) jednotková cena s DPH. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako nižšia cena ) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke, |
b) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka, |
c) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka, |
d) v prípade, že tovar dodaný z prvého zmluvného plnenia nebude spĺňať požadované technické a funkčné vlastnosti (Obchodné podmienky elektronického trhoviska z 01.12.2015,Čl. XVIII.2., písmeno t). |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
22.07.2016 08:23 — 22.07.2018 03:00
1 600,00 ks
39 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.07.2016 08:27
12.07.2016 08:23
12.07.2016 08:38
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.07.2016 21:13 - Vstupná ponuka | 39 200,00 | € | Cena bez DPH |
12.07.2016 08:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: