30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
31365698
WINGS, s.r.o.
Františkánske nám. 3 , Bratislava, 81101, SVK
Zabezpečenie leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb.
letenky, spiatočné letenky, obojsmerné letenky, letecké dopravné služby, služby cestovných kancelárií, cestovných dopravcov,
Služba
27. Ostatné služby
1. Zabezpečenie leteckej prepravy osôb a súvisiacich služieb.
|
|
---|---|
Funkcia |
Spiatočné (obojsmerné) letenky pre projektový tím a expertov |
Spiatočné - obojsmerné lety na trasách z Viedne do vybraných destinácií (Brusel, Riga, Priština, Luxemburg) |
Ekonomická trieda |
Vystaviť letenku elektronicky |
Poistenie storna letenky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Spiatočná - obojsmerná letenka Wien - Brusel | ks | 21 | ||
Spiatočná - obojsmerná letenka Wien - Priština | ks | 3 | ||
Spiatočná - obojsmerná letenka Wien - Riga | ks | 2 | ||
Spiatočná - obojsmerná letenka Wien - Luxemburg | ks | 2 | ||
Iná spiatočná - obojsmerná letenka Wien - Eu mesto (nie je predmetom nacenenia) | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predpokladané odletové a príletové letiská: | |
Wien - Brusel (Zaventem) | spiatočná - obojsmerná |
Wien - Priština | spiatočná - obojsmerná |
Wien - Riga | spiatočná - obojsmerná |
Wien - Luxemburg | spiatočná - obojsmerná |
Wien - iné mesto v EU (nie je predmetom nacenenia) | spiatočná - obojsmerná |
Názov |
Objednávateľ zašle Poskytovateľovi požiadavku na zabezpečenie letenky s dátumom, časom a miestom odletu a príletu minimálne 2 kalendárne dni pred odletom cestujúceho. |
Poskytovateľ do 3 hodín vystaví rezerváciu letenky podľa požiadaviek Objednávateľa do dohodnutého termínu a to v elektronickej podobe e-mailom. |
Poskytovateľ pri požiadavke na zabezpečenie spiatočnej letenky z Viedne do destinácie uvedenej v Prílohe č. 1 tejto Zmluvy predloží Objednávateľovi ponuku obsahujúcu všetky varianty letenky v rámci kritérií požiadavky Objednávateľa. |
Poskytovateľ pri požiadavke na zabezpečenie letenky do/z destinácie neuvedenej v Prílohe č. 1 tejto Zmluvy predloží Objednávateľovi ponuku obsahujúcu najvýhodnejšiu variantu letenky v rámci kritérií požiadavky Objednávateľa podľa tejto Zmluvy s minimálnymi prestupmi a s uvedením informácií týkajúcich sa letu. O výške ceny letenky budú Poskytovateľ a Objednávateľ rokovať. |
Objednávateľ je oprávnený zmeniť/stornovať potvrdenú rezerváciu (zmena cestujúceho, termínu, alebo trasy letu) na základe telefonickej požiadavky, zaslanej aj v elektronickej podobe e-mailom Poskytovateľovi, bez obmedzenia až do dňa vystavenia letenky. Zmenu/stornovanie rezervácie potvrdí Poskytovateľ Objednávateľovi pri telefonickej požiadavke obratom, pri elektronickej komunikácii do 30 minút od doručenia požiadavky na zmenu. |
Lehota na vystavenie letenky Poskytovateľom spolu s potvrdením o cene v ekonomickej triede je maximálne 3 hodiny od doručenia záväznej objednávky. |
Požadujeme lety maximálne bez prestupovania, (mimoriadne so súhlasom objednávateľa s jedným (1) prestupom). |
Nahlásenie údajov o cestujúcich už zazmluvnenému Poskytovateľovi. |
V prípade, že Poskytovateľom bude doručená letenka (napr. nesprávna, neúplná, letenka s inými špecifikáciami než určil Objednávateľ v objednávke), Objednávateľ je oprávnený ju odmietnuť a Poskytovateľ je povinný doručiť náhradnú letenku v dodatočnej lehote tak, aby nebol ohrozený prílet/odlet v zmysle objednávky. |
Poskytovateľ poštou doručí Objednávateľovi originál faktúry na zabezpečenie letenky, ktorý musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Splatnosť faktúry vystavenej Poskytovateľom je 30 dní. |
Pokiaľ faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, príp. po obsahovej stránke nebude úplná, Objednávateľ si vyhradzuje právo takúto faktúru vrátiť Poskytovateľovi na prepracovanie. Splatnosť faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry Objednávateľovi. |
Poskytovateľ berie na vedomie, že úhrada predmetu plnenia zmluvy bude realizovaná z finančných prostriedkov EÚ a štátneho rozpočtu SR. |
Požadujeme predložiť elektronicky do 3 dní po uzavretí zmluvy o poskytnutí služby aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať jednotkovú a celkovú cenu za letenky. Konečná cena letenky musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia (letiskové poplatky, taxy, palivové poplatky, batožinu, poplatky za check-in, atď.) vrátane poistenia storna leteniek zo zdravotných dôvodov cestujúceho. V cene musí byť zahrnuté aj storno poplatkov a poistenie batožiny. Súčasťou konečnej ceny letenky je batožina - 1 ks príručnej batožiny a 1 ks podpalubnej batožiny pre každého cestujúceho. |
Poskytovateľovi nevzniká nárok voči Objednávateľovi, aby Objednávateľ zrealizoval objednávky v celkovom zazmluvnenom finančnom objeme. |
Poskytovateľ sa zaväzuje akceptovať, že právo požadovať uzatvorenie Objednávky má len Objednávateľ. |
Poskytovateľ - poskytovateľ služby je povinný strpieť výkon kontroly (auditu) overovania súvisiaceho s poskytnutými službami a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej zmluvy o poskytovaní služieb oprávnenými osobami a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
Poskytovateľ sa zaväzuje akceptovať právo Objednávateľa odstúpiť od tejto zmluvy, ak nastanú podstatné zmeny okolností, za ktorých bola uzavretá, pričom za podstatné zmeny okolností sa považuje: ( Pozastavenie financovania... ) |
Prílohou č.1 tejto zmluvy o poskytovaní služieb bude cenník leteniek do určených destinácii. |
Prílohou č. 2 tejto zmluvy je Kontaktný formulár. Poskytovateľ je povinný predložiť Objednávateľovi v deň uzavretia zmluvy Kontaktný formulár za dodávateľa s údajmi: Názov spoločnosti, adresa, IČO, poverený zamestnanec na konanie vo veciach zmluvy zodpovedný za jej plnenie, meno a priezvisko kontaktnej osoby, tel. č. kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby, cez ktorú sa budú rezervovať a objednávať letenky. Poskytovateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Objednávateľovi všetky zmeny údajov uvedených v kontaktnom formulári. |
Pre zmluvu o poskytnutí služby platia okrem vyššie uvedených Osobitných požiadaviek na plnenie aj aktuálne účinné Obchodné podmienky elektronického trhoviska (OPET). |
V prípade stornovania/zmeny vystavenej letenky neskôr ako 3 hodiny pred plánovaným odletom má Poskytovateľ nárok na náhradu účtovaného storno poplatku, pričom je však povinný konať tak, aby bola minimalizovaná jeho výška. |
Poskytovateľ poskytne náhradné riešenie v prípade „preknihovania letu“/zrušenia letu, vybavuje reklamácie spojené s leteckou prepravou, rieši urgentné požiadavky Objednávateľa (zmeny pri vystavených letenkách, mimoriadne situácie počas pracovných ciest). |
Dobrovičova č.12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
18.07.2016 00:00 — 31.12.2016 00:00
1,00 komplet
22 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.07.2016 08:05
11.07.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2016 11:59 - Vstupná ponuka | 19 980,00 | € | Cena s DPH |
11.07.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 980,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: