Z201616811
OF-92485
zrušená
36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
NTP časový server
Server, časový server, GPS, NTP, SNTP, RS-232
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. NTP časový server
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. NTP časový server - Meinberg LANTIME M200 alebo ekvivalent | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Minimálna technická špecifikácia požadovaného NTP časového servra | 1 ks |
Referenčný zdroj | GPS |
Synchronizácia | NTP a SNTP kompatibilný klienti |
Ovládanie | tlačidlami na prístroji, alebo vzdialene cez LAN sieť |
Podporované sieťové protokoly | IPv4, IPv6, DAYTIME, TIME, HTTPS, HTTP, SSH, TELNET, SCP, SFTP, FTP, SYSLOG a SNMP |
Verzia SNMP | 1,2,3 |
Sieťový konektor: | RJ-45 |
USB konektor | na zadnom paneli umožňujúci inštaláciu aktualizácií, zálohovanie a obnovenie konfigurácie, kopírovanie bezpečnostných kľúčov |
Terminálový port | RS-232 |
Prevedenie | Rack (montáž kit musí byť súčasťou dodávky) |
Pri výpadku GPS signálu je využívaný TCXO oscilátor | |
Pripojenie externej GPS antény do vzdialenosti 300 m | (anténa, kábel a montážna sada na stenu musia byť súčasťou dodávky!) |
Softvérové aktualizácie musia byť dodávané bezplatne počas celej doby životnosti zariadenia | |
Zariadenia nové so zárukou v originálnom nepoškodenom balení ! | |
Renovované, ReNew, repasované, atď.. Rozbalené zariadenia , poškodené balenia | Neakceptujeme ! |
Názov |
Vrátane dodania na miesto plnenia. |
Dodávateľ je povinný dodať nové, nerepasované zariadenie v originálnom balení. Nesplnenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Záruka musí byť minimálne 36 mesiacov. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry (aj s dodacím listom) s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkovej ceny s DPH zaokrúhlenej max. na dve desatinné miesta. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať v sídle Objednávateľa na vlastné náklady. |
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ zaslať tovar aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Dodávateľ neodkladne, najneskôr nasledujúci pracovný deň odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie jednotlivých zariadení a uvedie ich značku a číslo. Objednávateľ najneskôr do 3 dní odo dňa obdržania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od kúpnej zmluvy. |
Za ekvivalent sa považuje len server s totožnými technickými vlastnosťami alebo vyššími tj. ktorý bude kompatibilný s už vybudovanou infraštruktúrou. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 2 dni vopred kontaktnej osobe. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
25.07.2016 13:34 — 05.08.2016 13:34
1,00 ks
2 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.07.2016 15:10
13.07.2016 10:00
13.07.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: