00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
35741236
TransData s.r.o.
M.R. Štefánika 139, Žilina, 01001, SVK
Čipové karty
Čipové karty
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Čipové karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Bezkontaktná čipová karta. Čipová karta obsahuje bezkontaktný čip s celkovou pamäťovou kapacitou 4KB. Čip funguje ako flexibilný súborový systém. Požadovaný typ: Mifare standard 4K.Čipové karty musia byť pripravené na použitie v systéme SALTO.Karty musia byť potlačené čierno-bielym logom verejného obstarávateľa, vrátane uvedenia názvu verejného obstarávateľa, poradového čísla karty a SNR čísla (viď ilustračný obrázok č. 1). |
Poradové číslo Číslo karty/SNR Číslo čipu |
3100- 3599 |
Príklad: |
Poradové číslo Číslo karty/SNR Číslo čipu |
3100 1404283531 53B3AA8B |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čipové karty | ks | 1000 |
Názov |
1. Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy vlastný návrh na plnenie – t.j. predloží, aký typ, značku ponúka, pričom preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom. |
2. Do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží úspešný uchádzač elektronicky jednotkovú cenu bez DPH, DPH, jednotkovú cenu s DPH, cena celkom bez DPH a s DPH. |
3. Úspešný uchádzač zabezpečí dopravu na miesto určenia, ktoré bude spresnené po uzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom. |
4. Podkladom pre fakturáciu je čitateľný dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami s uvedením predmetu, množstva a dátumu dodania. |
5. Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (doprava, načítanie kariet...). |
6. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý. |
7. Verejný obstarávateľ nepripúšťa ekvivalent k danému predmetu zákazky. |
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie tejto zmluvy považuje verejný obstarávateľ najmä:• nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom• nesplnenie predmetu zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej verejným obstarávateľom• omeškanie úspešného uchádzača so splnením predmetu zmluvy o 2 pracovné dni• nedodanie predmetu plnenia z dôvodov na strane úspešného uchádzača |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom. |
Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list). |
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie nového, originálne zabaleného tovaru. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Univerzita Komenského v Bratislave, Vysokoškolské mesto Ľ. Štúra - Mlyny UK, Staré Grunty 36, 841 04 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
11.07.2016 09:00 — 22.07.2016 14:00
1,00 Kompletný predmet zákazky
2 240,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2016 10:35
06.07.2016 10:40
07.07.2016 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.07.2016 09:40 - Vstupná ponuka | 2 240,00 | € | Cena bez DPH |
06.07.2016 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 240,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: