518140
Národné rehabilitačné centrum
Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK
36244848
Lavaton s.r.o.
Bulharská 44, Trnava, 91700, SVK
Práčovnícke služby
pranie, chemické čistenie
Služba
27. Ostatné služby
1. Práčovnícke služby
|
|
---|---|
Funkcia |
- pranie stálofarebnej rovnej bielizne (plachty, obliečky, utierky, uteráky...), bielej a farebnej tvarovanej bielizne (pracovné odevy), prispôsobiť pokynom od výrobcu uvedeným na etikete; |
- detašovanie; |
- škrobenie rovnej bielizne (plachty, obliečky na paplón a vankúš, ľanové utierky a uteráky, obrusy, dečky...) |
- sušenie, žehlenie; |
- chemické čistenie (paplón výplň, vankúš výplň, deky, prehozy, bundy, vetrovky, kabátiky, monterkové súpravy, podľa etikety od výrobcu); |
- skladanie, triedenie, balenie; |
- bielizeň zabezpečiť proti znečisteniu pri prevoze |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Plachta veľká posteľná | ks | 20331 | ||
2. Plachta malá posteľná | ks | 8757 | ||
3. Obliečka na paplón | ks | 8306 | ||
4. Obliečka na matrac | ks | 52 | ||
5. Obliečka na vankúš | ks | 9462 | ||
6. Obrus do 3 m2 | ks | 3172 | ||
7. Obrus nad 3 m2 | ks | 54 | ||
8. Uterák obyčajný ľanový | ks | 14564 | ||
9. Uterák dvojitý šitý | ks | 7379 | ||
10. Uterák froté | ks | 1209 | ||
11. Utierka kuchynská | ks | 6701 | ||
12. Utierka kuchynská veľká "pulírka" | ks | 1996 | ||
13. Osuška froté | ks | 307 | ||
14. Košeľa lekárska | ks | 2041 | ||
15. Košeľa operačná | ks | 17 | ||
16. Nohavice biele zdravotnícke | ks | 5198 | ||
17. Plášť biely pracovný | ks | 164 | ||
18. Zástera kuchynská | ks | 710 | ||
19. Šaty sesterské, kuchárske | ks | 1914 | ||
20. Montérky - kombinéza | ks | 46 | ||
21. Montérkové nohavice | ks | 107 | ||
22. Montérková blúza | ks | 47 | ||
23. Záclony | ks | 86 | ||
24. Závesy malé na sanitárny vozík | ks | 88 | ||
25. Závesy veľké | ks | 12 | ||
26. Poťah malý na penovú sedačku | ks | 187 | ||
27. Mikina, kabátik | ks | 111 | ||
28. Vetrovka zimná | ks | 3 | ||
29. Deka veľká | ks | 720 | ||
30. Deka malá | ks | 18 | ||
31. Vesta, svetrík | ks | 38 | ||
32. Sukňa | ks | 10 | ||
33. Čiapka, lodička, šiltovka | ks | 21 | ||
34. Tričko s krátkym rukávom biele, farebné | ks | 1922 | ||
35. Tepláková blúza | ks | 8 | ||
36. Teplákové nohavice | ks | 5 | ||
37. Prehoz posteľný | ks | 2086 | ||
38. Rúško ochranné, operačné | ks | 157 | ||
39. Dekuba | ks | 36 | ||
40. Vankúšik malý, penový: koliesko, kocka, valec, klin | ks | 437 | ||
41. Drobnosti (obliečka na rádio, trak...) | ks | 596 | ||
42. Paplón výplň | ks | 109 | ||
43. Vankúš výplň | ks | 372 | ||
44. Podbradníky pre imobil. pacientov | ks | 1725 | ||
45. Prestieranie | ks | 77 | ||
46. Dečka | ks | 129 | ||
47. Vrece | ks | 180 |
Názov |
1. Dodávateľ zabezpečí prevzatie znečistenej bielizne uvedenej v technickej špecifikácii v objekte objednávateľa, jeho prevoz do svojho zariadenia, kde vykoná služby podľa popisu vo funkčnej špecifikácii predmetu a následne dovoz a odovzdanie čistej bielizne objednávateľovi na mieste plnenia. |
2. Celkové množstvá jednotlivých druhov bielizne sú objednávateľom uvedené ako predpoklad, konkrétne množstvá budú bližšie špecifikované v jednotlivých objednávkach (rozpiskách). |
3. Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek, vrátane dopravy a ostatných nákladov súvisiacich s činnosťou uvedenou vo funkčnej špecifikácii predmetu, v jednotkových cenách, do 5 dní od uzavretia zmluvy. Do ceny budú zahrnuté aj náklady za zapožičanie a prípadnú dezinfekciu prepravných kontajnerov. Dodávateľ uvedie ceny za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. Cena je platná pre celé zmluvné obdobie. |
4. Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy bude používať len také zariadenia, pracie prostriedky a ďalšie prostriedky na odstraňovanie škvŕn, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným právnym predpisom a normám SR a EÚ. |
5. Požaduje sa predložiť rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o uvedení priestorov práčovne do prevádzky a jeho súhlas s poskytovaním práčovníckych služieb pre nemocničné zariadenia, do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
6. Požaduje sa predložiť doklad o zabezpečovaní systému environmentálneho inžinierstva do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
7. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
8. Služby prania, dezinfekcie a žehlenia bielizne poskytovať v zmysle vyhlášky MZ SR č. 553/2007 Z.z. § 8. |
9. Lehota preberania znečistenej použitej bielizne a dovozu čistej bielizne bude v pracovných dňoch a to v utorok v čase od 7,30 do 8,00 a v piatok od 10,00 do 10,30. Počas štátnych sviatkov a dní pracovného voľna a pokoja prispôsobí dodávateľ služby po vzájomnej dohode s objednávateľom. |
10. Dodacia lehota čistej bielizne sú 3 pracovné dni od prevzatia znečistenej bielizne. |
11. Požaduje sa predložiť mená kontaktných osôb pre plnenie služby ihneď po uzavretí zmluvy. |
12. Určený zamestnanec objednávateľa spolu zamestnancom dodávateľa preberie bielizeň podľa rozpisky (príjemky) a podpisom potvrdí prevzatie. Rozpiska bude obsahovať presný druh bielizne a počet kusov, názov oddelenia, dátum odovzdania a prevzatia bielizne, mená a podpisy zodpovedných osôb. |
13. Postup sa bude dodržiavať pri odovzdávaní a preberaní znečistenej bielizne, ako aj pri odovzdávaní a preberaní čistej bielizne. Preberanú bielizeň zároveň určený zamestnanec prepočíta. |
14. Nemocničná bielizeň sa bude rozlišovať na: biologicky znečistenú, infekčnú a ostatnú. |
15. Potvrdená rozpiska bude vystavená dvojmo, 1 x pre objednávateľa, 1 x pre dodávateľa a bude slúžiť ako podklad k fakturácii a zároveň bude tvoriť prílohu faktúry. |
16. Tvarovaná pracovná bielizeň, osobná, bude dávaná na pranie a preberaná čistá osobitne, oddelená od posteľnej bielizne a skladaná podľa pokynov objednávateľa. |
17. Dodávateľ bude ožehlené rovné prádlo skladať, triediť a baliť spôsobom: plachty a paplónové obliečky po 10 ks, desiatou preložiť a zabaliť, vankúšové obliečky baliť po 20 ks. |
18. Objednávateľ požaduje pri dodaní, aby bola bielizeň zabalená vo fólií a chránená proti zašpineniu a poškodeniu. |
19. Biologicky a infekčne znečistená bielizeň bude zabalená a označená samostatne, vypraná osobitným režimom. |
20. Ďalšie podrobnosti organizácie zberu a dovozu nemocničnej bielizne budú dohodnuté dodávateľom ihneď po uzavretí zmluvy. |
21. Predmetom reklamácie bude zle vypraná bielizeň, praním poškodená bielizeň, neožehlená, zamenená, zafarbená a chýbajúca bielizeň, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania bielizne. |
22. Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom reklamačných hárkov, ktoré vyplnia poverené kontaktné osoby. Zle opraná a poškodená bielizeň bude osobitne zabalená a označená. |
23. Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
24. V prípade, že objednávateľ od platnosti plnenia predmetu zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 5 reklamácií, bude sa to považovať za nedodržanie zmluvných podmienok, čo je dôvod k okamžitému odstúpeniu od zmluvy. |
25. Nedodržanie termínu preberania znečistenej bielizne a dovozu čistej bielizne, je po druhom reklamačnom konaní podstatným porušením zmluvy, čo je dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
26. Dodávateľ musí zabezpečiť dezinfikovateľné prepravné kontajnery. |
27. Dodávateľ prevezme len tie druhy bielizne, ktoré sú uvedené v rozpise. Ostatné druhy, ktoré sa môžu jednorázovo vyskytnúť počas roka, prevezme po vzájomnej dohode s objednávateľom. Plnenie služby pre nezaradené položky bude podľa platného cenníka dodávateľa. |
28. Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu v trvaní troch mesiacov, počas ktorých môže objednávateľ reklamovať neskôr zistené nedostatky a poškodenie bielizne (nekvalita, poškodenie, chýbajúce kusy, zámena, zafarbenie). |
29. Od zmluvy možno odstúpiť, ak došlo k porušeniu zmluvy podstatným spôsobom, bez zbytočného odkladu po tom, čo sa to dotknutá zmluvná strana dozvedela. |
30. Obe zmluvné strany môžu zmluvu ukončiť písomnou dohodou s uvedením dňa ukončenia alebo písomnou výpoveďou ktoroukoľvek zmluvnou stranou bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je jednomesačná a začne plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej strane. |
31. Cena je splatná na základe faktúry dodávateľa, pri dodržaní zmluvného cenníka a jej splatnosť nesmie byť kratšia ako 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
32. Objednávateľ je oprávnený cenu objednávateľovi fakturovať mesačne pozadu, po dodaní služby na základe uzatvorenej zmluvy. Súčasťou faktúry musia byť dodávateľom prevzaté rozpisky bielizne, s uvedením druhu bielizne, počtu kusov, vrátane dátumov prevzatia a poradových čísiel. Dodávateľ zároveň doloží kalkulačný prehľad s uvedením jednotkovej ceny a celkovej ceny za jednotlivé druhy prádla, počtu kusov opranej bielizne, podľa jednotlivých objednávok (rozpisiek) s uvedením dátumov a sumárneho počtu kusov za každý druh bielizne. |
33. Zmluvné strany sa dohodli na cene v závislosti od počtu kusov vypranej bielizne. |
34. Postupné plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa s následnou fakturáciou 1 x mesačne. |
Názov | Upresnenie |
Zmluva sa uzatvára na obdobie: | 12 mesiacov |
Objednávateľ si vyhradzuje právo: | nevyčerpať celkový finančný limit |
Nedodržanie špecifikácie predmetu zmluvy, osobitných požiadaviek na plnenie a zmluvných podmienok: | považuje sa za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy |
Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
18.07.2016 09:01 — 06.07.2017 15:00
1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie celkom
23 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2016 09:00
07.07.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.07.2016 08:58 - Vstupná ponuka | 23 485,96 | € | Cena s DPH |
07.07.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 424,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: