36455938
TATRAPEKO, a.s.
1. mája 1919, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK
35859911
Zvac Systems s.r.o.
Záhorácka 5365/17A, Malacky, 90101, SVK
Registračná pokladna/fiškálna tlačiareň
pokladňa, tlačiareň
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Registračná pokladna/fiškálna tlačiareň
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pos systém | ks | 1 | ||
Kapacita disku | GB | 30GB | ||
Zobrazovacia jednotka - dotykový LCD | palce | 15´´ | ||
Fiškálna tlačiareň | ks | 1 | ||
šírka tlače | mm | 80 | ||
rýchlosť tlače | /sek | 150mm/sek | ||
Snímač čiarového kódu | ks | 1 | ||
Peňažná zásuvka | ks | 1 | ||
Software s väzbou na fiškálnu tlačiareň | počet licencií | 1 | ||
Záložný zdroj | ks | 1 | ||
Klávesnica | ks | 1 | ||
Myš | ks | 1 | ||
prepojovacie káble | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pos systém - LAN Port | RJ-45 10/100/1000 Base-T Ethernet |
Pos systém - Podporované OS | POSReady / WinXP Pro / Win7 Pro (32 or 64 bit) / Linux |
Pos systém - Serial Port | 9-pin Male d-sub RS232 |
Pos systém - CR Port | RJ-11 Port Controls Cash Drawers |
Pos systém - Standard USB Port(s) | USB 2.0 Type A port |
Fiškálna tlačiareň - typ tlačiarne | termo |
Fiškálna tlačiareň - automatický orezávač | ano |
Fiškálna tlačiareň -znaková sada | CP852 |
Fiškálna tlačiareň -manuálny trhač | nie |
Snímač čiarového kódu - ruční snímač čiarového kódu | ano |
Snímač čiarového kódu -rozhranie | usb |
Snímač čiarového kódu -napájanie | +5V |
Peňažná zásuvka - priehradky | 8xbankovky, 8xmince |
Peňažná zásuvka -počet štrbín | dve |
Peňažná zásuvka -otváranie | cievka |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie pokladní na miestach plnenia |
Inštalácia OS na pokladniach |
Zaškolenie personálu |
Dodávateľ musí byť schopný reakcie na požiadavku servisného zásahu do 1 hodiny počas pracovných dní. Pokiaľ je závada spôsobená ním dodanými zariadeniami, tak závadu sa zaväzuje odstrániť do 3 hodín počas pracovných dní. Tým sa rozumie aj výmena zariadenia za iné v prípade fatálnej poruchy. Za každú ďalšiu začatú hodinu od uplynutia nahlásenia servisu môže byť účtovaná zmluvná pokuta vo výške 100 EUR.Dodávateľovi v takom prípade môžu byť vypočítané ušlé zisky a tie figurujúce ako navýšenie k zmluvnej pokute. |
Dodávateľ sa zaväzuje byť schopným vykonať školenia na obsluhu, aj opakovane, na základe požiadavky objednávateľa v pracovný deň, kedy bola hlásená takáto požiadavka. Počas trvania 24 mesačnej záručnej doby. |
Dodávateľ zabezpečí, aby softvér mal pod neustálou kontrolou pripojené zariadenia a prepojenia prostredníctvom siete internet a v prípade výpadku komunikácie spustil alarm, resp. hlásenie, v prípade výpadku niektorej z predajných staníc alebo spojenia s centrálou. |
Dodávateľ zabezpečí, aby softvér vedel komunikovať s existujúcim softvérom objednávateľa za účelom maximálnej automatizácie výmeny informácií. Dodávateľ zastúpi na požiadanie objednávateľa pri komunikácii s tretími stranami, aby tieto podmienky boli splnené. |
Dodávateľ zabezpečí konverziu elektronickej komunikácie s dodávateľmi tovarov do formy prijateľnej pre softvér tak, aby bol automatizovaný príjem položiek na sklad a presun medzi prevádzkami. Aj mimo štandardu EDI. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť vývoj softvéru tak, aby spĺňal špecifické podmienky objednávateľa - pekárenský podnikový maloobchod - kde musí maloobchodný softvér ovládajúci pokladňu zohľadňovať vlastnú výrobu a importovať z výroby vstupné dáta. Objednávateľ na mesačnej báze bude poskytovať návrhy na doplnenie funkcionalít do softvéru. |
Softvér musí poskytovať možnosť zdieľania fiškálnej pokladne na viacerých predajných miestach v rámci prevádzky.Softvér musí byť schopný akceptovať elektronický podpis.Softvér musí mať funkciu CRM, t.j. manažment komunikácie so zákazníkom. Napr. možnosť vytvárať interaktívnu komunikáciu s klientmi, napr. formou mailingov alebo zadávanie klientských reklamácií a pod.Softvéru musí poskytovať služby vzdialenej pomoci |
Plnenie zmluvy nastane na základe vystavenej objednávky, po podpísaní Zmluvy o poskytnutí NFP s Pôdohospodárskou platobnou agentúrou a po kontrole a schválení verejného obstarávania zo strany PPA v zmysle podmienok definovaných v rámci výzvy 8/PRV/2015 |
V prípade, že dodávateľ nebude schopný dodať predmet zákazky v požadovanej technickej špecifikácii, množstve a kvalite, zaväzuje sa uhradiť na základe výzvy zo strany objednávateľa pokutu vo výške určenej predpokladanej hodnoty zákazky. |
Najneskorší termín plnenia je do 28.02.2017 |
Ul.1.mája 1919, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2017 08:25 — 30.09.2017 08:25
1,00 bal
2 214,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2016 08:26
07.07.2016 10:30
07.07.2016 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.07.2016 09:08 - Vstupná ponuka | 2 200,00 | € | Cena bez DPH |
07.07.2016 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 099,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: