• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2016 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2016 08:09
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2016 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2016 09:00

Detail zákazky Z201616722

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2016 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2016 08:09
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2016 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2016 09:00

Základné údaje

Z201616722

OF-87950

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2519172

Objednávateľ

36394556

Liptovské pekárne a cukrárne VČELA - Lippek k.s.

1.mája 1919, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK

Dodávateľ

35859911

Zvac Systems s.r.o.

Záhorácka 5365/17A, Malacky, 90101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Registračná pokladna/fiškálna tlačiareň

pokladňa, tlačiareň

  • 30142200-8 - Registračné pokladne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Registračná pokladna/fiškálna tlačiareň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pos systém ks 12
Kapacita disku GB 30GB
Zobrazovacia jednotka - dotykový LCD palce 15´´
Fiškálna tlačiareň ks 12
šírka tlače mm 80
rýchlosť tlače /sek 150mm/sek
Snímač čiarového kódu ks 12
Peňažná zásuvka ks 12
Software s väzbou na fiškálnu tlačiareň počet licencií 12
Záložný zdroj ks 12
Klávesnica ks 12
Myš ks 12
prepojovacie káble ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pos systém - LAN Port RJ-45 10/100/1000 Base-T Ethernet
Pos systém - Podporované OS POSReady / WinXP Pro / Win7 Pro (32 or 64 bit) / Linux
Pos systém - Serial Port 9-pin Male d-sub RS232
Pos systém - CR Port RJ-11 Port Controls Cash Drawers
Pos systém - Standard USB Port(s) USB 2.0 Type A port
Fiškálna tlačiareň - typ tlačiarne termo
Fiškálna tlačiareň - automatický orezávač ano
Fiškálna tlačiareň -znaková sada CP852
Fiškálna tlačiareň -manuálny trhač nie
Snímač čiarového kódu - ruční snímač čiarového kódu ano
Snímač čiarového kódu -rozhranie usb
Snímač čiarového kódu -napájanie +5V
Peňažná zásuvka - priehradky 8xbankovky, 8xmince
Peňažná zásuvka -počet štrbín dve
Peňažná zásuvka -otváranie cievka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie pokladní na miestach plnenia
Inštalácia OS na pokladniach
Zaškolenie personálu
Dodávateľ musí byť schopný reakcie na požiadavku servisného zásahu do 1 hodiny počas pracovných dní. Pokiaľ je závada spôsobená ním dodanými zariadeniami, tak závadu sa zaväzuje odstrániť do 3 hodín počas pracovných dní. Tým sa rozumie aj výmena zariadenia za iné v prípade fatálnej poruchy. Za každú ďalšiu začatú hodinu od uplynutia nahlásenia servisu môže byť účtovaná zmluvná pokuta vo výške 100 EUR.Dodávateľovi v takom prípade môžu byť vypočítané ušlé zisky a tie figurujúce ako navýšenie k zmluvnej pokute.
Dodávateľ sa zaväzuje byť schopným vykonať školenia na obsluhu, aj opakovane, na základe požiadavky objednávateľa v pracovný deň, kedy bola hlásená takáto požiadavka. Počas trvania 24 mesačnej záručnej doby.
Dodávateľ zabezpečí, aby softvér mal pod neustálou kontrolou pripojené zariadenia a prepojenia prostredníctvom siete internet a v prípade výpadku komunikácie spustil alarm, resp. hlásenie, v prípade výpadku niektorej z predajných staníc alebo spojenia s centrálou.
Dodávateľ zabezpečí, aby softvér vedel komunikovať s existujúcim softvérom objednávateľa za účelom maximálnej automatizácie výmeny informácií. Dodávateľ zastúpi na požiadanie objednávateľa pri komunikácii s tretími stranami, aby tieto podmienky boli splnené.
Dodávateľ zabezpečí konverziu elektronickej komunikácie s dodávateľmi tovarov do formy prijateľnej pre softvér tak, aby bol automatizovaný príjem položiek na sklad a presun medzi prevádzkami. Aj mimo štandardu EDI.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť vývoj softvéru tak, aby spĺňal špecifické podmienky objednávateľa - pekárenský podnikový maloobchod - kde musí maloobchodný softvér ovládajúci pokladňu zohľadňovať vlastnú výrobu a importovať z výroby vstupné dáta. Objednávateľ na mesačnej báze bude poskytovať návrhy na doplnenie funkcionalít do softvéru.
Softvér musí poskytovať možnosť zdieľania fiškálnej pokladne na viacerých predajných miestach v rámci prevádzky.Softvér musí byť schopný akceptovať elektronický podpis.Softvér musí mať funkciu CRM, t.j. manažment komunikácie so zákazníkom. Napr. možnosť vytvárať interaktívnu komunikáciu s klientmi, napr. formou mailingov alebo zadávanie klientských reklamácií a pod.Softvéru musí poskytovať služby vzdialenej pomoci
Plnenie zmluvy nastane na základe vystavenej objednávky, po podpísaní Zmluvy o poskytnutí NFP s Pôdohospodárskou platobnou agentúrou a po kontrole a schválení verejného obstarávania zo strany PPA v zmysle podmienok definovaných v rámci výzvy 8/PRV/2015
V prípade, že dodávateľ nebude schopný dodať predmet zákazky v požadovanej technickej špecifikácii, množstve a kvalite, zaväzuje sa uhradiť na základe výzvy zo strany objednávateľa pokutu vo výške určenej predpokladanej hodnoty zákazky.
Najneskorší termín plnenia je do 28.02.2017

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul.1.mája 1919, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

01.12.2016 08:14 — 30.09.2017 08:15

1,00 balik

26 572,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2016 08:20

07.07.2016 08:09

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2016 08:24

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 486
 7
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2016 09:13 - Vstupná ponuka 26 499,60 € Cena s DPH
07.07.2016 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka 25 198,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS