00738409
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK
36177083
ERIK, s.r.o.
Pri Krásnej 3, Košice, 04012, SVK
Mäsové výrobky
Klobása, párky, sekaná, tlačenka, saláma,
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Mäsové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mäsových výrobkov pre kuchyňu spoločného stravovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Klobása bravčová údená /bravčové, hovädzie a hydinové mäso min. 40 %/ | kg | 900 | ||
Obyčajné párky/ bravčové, hovädzie a hydinové mäso min 30% | kg | 1750 | ||
Sekaná bravčová/pečený mäsový výrobok, bravčové, hovädzie a hydinové mäso min.30%/ | kg | 500 | ||
Špekáčky /mäkký mäsový výrobok, bravčové, hovädzie a hydinové mäso min. 35% | kg | 1050 | ||
Tlačenka bravčová/varený bravčový výrobok, mäso z bravčových hláv min.35% | kg | 550 | ||
Pečeňový syr/varený bravčový výrobok, mäso z bravčových hláv min. 20%, bravčová pečeň min 10% | kg | 450 | ||
Údená bravčová krkovička bez kosti | kg | 650 | ||
Mäkká saláma/ bravčové, hovädzie a hydinové mäso min 40% | kg | 750 | ||
Trvanlivá saláma/bravčové a hovädzie mäso min 80% | kg | 1400 | ||
Šunková saláma/bravčové a hovädzie mäso min. 35% | kg | 1100 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Interval opakovaných plnení na základe objednávky pri rámcovej dohode |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 48 hodín |
Dodanie tovaru bude na dve miesta. |
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne podľa jednotlivých miest plnenia. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 7.00 h do 14.00 h. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. |
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. |
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskroších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 6 mesiacov. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu |
Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
22 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.06.2016 11:36
04.07.2016 13:30
04.07.2016 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.06.2016 11:59 - Vstupná ponuka | 21 882,00 | € | Cena s DPH |
04.07.2016 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 742,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: