00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
34099514
MIK, s.r.o.
Hollého č. 1999/13, Šaľa, 92701, SVK
Dodávka čerstvého, chladeného bravčového mäsa a hovädzieho mäsa
mäso, bravčové mäso, hovädzie mäso
Tovar
1. Dodávka čerstvého, chladeného bravčového mäsa a hovädzieho mäsa
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie dodávok čerstvého, chladeného, nie mrazeného mäsa bravčového a hovädzieho v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa. |
2. Dodávky mäsa vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženia tovaru do skladu na mieste dodania a všetkých nákladov spojených s realizáciou dodávok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Bravčový bôčik bez kosti | kg | 200 | ||
2. Bravčový bôčik s kosťou | kg | 50 | ||
3. Bravčové karé bez kosti k.úprava | kg | 2700 | ||
4. Bravčové karé s kosťou | kg | 50 | ||
5. Bravčové pliecko b.k. a kože s kuch.úpravou | kg | 2500 | ||
6. Bravčové stehno kuch.úprava -orech,šál | kg | 1400 | ||
7. Bravčová panenka - sviečková | kg | 200 | ||
8. Bravčová krkovička b.k. | kg | 1100 | ||
9. Bravčová krkovička s kosťou | kg | 80 | ||
10. Hovädzie predné b.k. kuch.úprava | kg | 700 | ||
11. Hovädzie zadné b.k. kuch.úprava | kg | 1200 | ||
12. Hovädzí roštenec k.ú. | kg | 100 | ||
13. Hovädzia sviečková k.ú. | kg | 30 | ||
14. Bravčová pečeň | kg | 150 | ||
15. Kosti bravčové | kg | 1000 | ||
16. Kosti hovädzie | kg | 400 | ||
17. Kosti hovädzie špikové | kg | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Mäso bravčové, mäso hovädzie, bravčová pečeň, kosti | požadujeme splnenie organoleptických požiadaviek (vzhľad, farba povrchu a nákroja, konzistencia, vôňa, chuť), bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, |
2. Mäso bravčové, mäso hovädzie, bravčová pečeň, kosti | požadujeme tovar bez krvných podliatín a zbavené prebytočného tuku, bez výskytu viditeľných zlomenín, |
3. Mäso bravčové, mäso hovädzie, bravčová pečeň, kosti | požadujeme, aby sa nevyskytovali známky po zamrznutí, resp. zmrazení, |
4. Mäso bravčové, mäso hovädzie, bravčová pečeň, kosti | požadujeme, aby tovar nebol krehčený (napichovaný, masírovaný), aby bol bez akýchkoľvek nástrekov vody či iných látok, bez obsahu prídavných látok, soli a iných neželaných zložiek (antibiotiká a pod.) |
5. Mäso bravčové, mäso hovädzie, bravčová pečeň, kosti | bez použitia separátov alebo iných náhrad (sója, hrach a pod.). |
6. Balenie | - v prepravkách, čerstvé, chladené, kvalitné. |
7. Mäso musí byť skladované u dodávateľa v prevádzkach, ktoré spĺňajú požiadavky a podmienky na skladovanie a uvádzanie na trh potravín a surovín živočíšneho pôvodu v Slovenskej republike a v ostatných členských štátoch Európskeho spoločenstva a tiež všetky príslušné osobitné hygienické požiadavky na bezpečnosť potravín a surovín živočíšneho pôvodu v zmysle platnej legislatívy. | - porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy |
8. Mäso musí byť objednávateľovi dovážané motorovými vozidlami dodávateľa, ktoré sú izotermické a strojovo chladené a sú hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu v zmysle platnej legislatívy. Aj počas letných mesiacov motorové vozidlá musia mať svoju požadovanú teplotu, aby spĺňali všetky požadované hygienické a potravinové parametre podľa Potravinového kódexu, aby sa zachovala ich zdravotná nezávadnosť a kvalita. | - porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodné mená, resp. obchodné značky ponúkaných tovarov, |
1.2. špecifikáciu ponúkaných tovarov vrátane balenia z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, |
1.3. rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta jednotlivých položiek tovarov (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.4. zoznam motorových vozidiel, ktoré bude dodávateľ používať na prepravu uvedených tovarov, |
1.5. úradne overenú kópiu dokladu príslušného úradu o schválení prevádzky dodávateľa na činnosť rozrábania čerstvého mäsa, jeho skladovanie, uvádzanie na trh a jeho vývoz do členských štátov EÚ, |
1.6. úradne overenú kópiu dokladu príslušného úradu o pridelení úradného veterinárneho schvaľovacieho čísla prevádzky dodávateľa, |
1.7. úradne overenú kópiu dokladu príslušného úradu, že dodávateľom používané vozidlá sú spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín živočíšnych produktov, resp. prepravu živočíšneho pôvodu, sú izotermické a strojovo chladené a sú hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Cena je stanovená v súlade so zákonom č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
5. Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou dodávok vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženie tovaru do skladu na mieste dodania a všetky náklady spojené s realizáciou dodávok. |
6. Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu. |
7. Zmena sadzby DPH sa nebude považovať za zvýšenie ceny. Zmena dohodnutých cien smerom dolu je prípustná aj bez odsúhlasenia objednávateľa. V prípade „akcií“ na predaj niektorého zo sortimentov tovarov u dodávateľa za nižšie ceny, aké sú dohodnuté, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania rámcovej dohody, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy v 1. akosti a najvyššej kvalite v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov. |
9. Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení vyhlášky č.423/2012 MPRV SR. |
10. Pri plnení tejto rámcovej dohody sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať príslušné právne predpisy, hygienické, veterinárne a technické normy. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že výroba, balenie, skladovanie a všetka manipulácia vrátane prepravy dodávaného tovaru bude zodpovedať podmienkam a požiadavkám stanovených v zákone č. 152/1995 Z.Z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov. |
12. Obaly, dodacie listy a štítky musia byť v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách označené v štátnom jazyku: - názov výrobku,- obchodné meno výrobcu, - hmotnosť výrobku, - dátum spotreby, - spôsob skladovania. |
13. Výrobky budú balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiaducimi vonkajšími vplyvmi. |
14. Vratné obaly, resp. prepravky dodávateľa sa odberateľ zaväzuje vrátiť po spotrebovaní tovaru. |
15. Záručná doba tovaru zodpovedá dobe spotreby tovaru uvedenej na jednotlivých druhoch tovaru. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar dodá čerstvý, t.j. v deň dodávky nesmie odo dňa výroby uplynúť viac ako jedna tretina doby spotreby (dĺžka lehoty medzi dňom výroby a dňom spotreby). |
16. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch a zároveň v dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania. |
17. Plnenie sa uskutoční počas trvania zmluvy na základe objednávok podľa aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa. |
18. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na viacero miest dodania - pracoviská, ktoré sa nachádzajú v sídle objednávateľa, ktoré sa nachádzajú v jednom meste. |
19. V objednávkach bude uvedený požadovaný tovar, množstvo, termín a miesto dodania. Objednávky objednávateľ doručí dodávateľovi v pracovných dňoch elektronicky najneskôr do 14:00hod. Dodávky tovaru sa budú realizovať najneskôr nasledujúci pracovný deň ráno po objednaní do 8:00hod. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek objednávateľa, minimálne 5x týždenne. |
20. Dodávateľ bude objednávateľovi fakturovať len objednané a prevzaté množstvo tovaru. Každé miesto dodania bude dodávateľ fakturovať zvlášť (podľa miesta plnenia na základe špecifikácie na objednávke). |
21. Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na miesto dodania a v množstvách požadovaných v objednávke. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru podľa položiek, pôvodu chovu, zabitia, delenia, záručnej doby a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý po ukončení prevzatia objednaného tovaru podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
22. V prípade akýchkoľvek vád tovaru resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď pri preberaní tovaru u dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Ich akceptovanie dodávateľ potvrdí na dodacom liste svojim podpisom. |
23. Bezchybnosť dodávky potvrdzuje objednávateľ dodávateľovi podpisom dodacieho listu. |
24. Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny , akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
25. Objednávateľ je oprávnený reklamovať vady akosti tovaru u dodávateľa najneskôr do 12 hodín po dodaní tovaru, inak jeho právo na reklamáciu týchto vád zaniká. |
26. Vadný tovar dodávateľ vymení v dodatočnej lehote, dohodnutej s objednávateľom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
27. Vady dodávky tovaru musia byť do vystavenia faktúry dodávateľom odstránené. |
28. Objednávateľ bude akceptovať iba faktúru za dodávku bezchybného tovaru, t.j. v súlade s dodacím listom. |
29. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa. |
30. Vady skryté a vady akosti má objednávateľ právo reklamovať počas celej doby spotreby tovaru. |
31. Objednávateľ neposkytuje preddavok. |
32. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vystaviť novú. V tomto prípade začína plynúť nová 30-dňová lehota splatnosti faktúry. |
33. V prípade, ak je objednávateľ v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny alebo jej časti, má dodávateľ právo uplatniť si u objednávateľa úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania. |
34. V prípade, ak bude dodávateľ v omeškaní s dodaním objednaného tovaru, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z hodnoty nedodaného tovaru za každý, aj začatý deň omeškania. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká nárok objednávateľa na prípadnú náhradu škody. |
35. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
36. Zmluvné strany sa v súlade s § 42 ods.13 zák.č.343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov dohodli, že pri opakovanom plnení na základe čiastkových výziev (objednávok) sa nebudú uplatňovať body 16.1.8, 16.1.9 a 16.1.10 v Čl. XVI. Všeobecných zmluvných podmienok v rámci Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
37. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
38. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
39. Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
Univerzitná jedáleň:Nitra, Nábrežie mládeže 1; Nitra,Drážovská 2; Nitra,Slančíkovej 1; Nitra,Trieda A.Hlinku 1; Nitra,Štefánikova 67; Nitra,Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súbor
41 177,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.06.2016 11:28
01.07.2016 11:30
01.07.2016 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.06.2016 13:15 - Vstupná ponuka | 41 013,50 | € | Cena s DPH |
01.07.2016 11:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 150,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: