45744157
Zdravé komunity, n.o.
Limbová 2, Bratislava , 83101, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Poskytovanie služieb hromadného stravovania pre zamestnancov
stravovacie poukážky, dodanie stravovacích poukážok, zabezpečenie stravovania
Služba
17. Hotelové a reštauračné služby
1. Poskytovanie služieb hromadného stravovania pre zamestnancov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Objednávateľa prostredníctvom stravovacích poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Počas platnosti zmluvy je Dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok minimálne v každom okresnom meste v rámci Slovenskej republiky. |
Stravné poukážky sa požadujú v papierovej forme; nepripúšťa sa elektronická forma. |
Objednávateľ bude objednávky stravných poukážok realizovať na základe čiastkových objednávok podľa potrieb |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky | € | 4,00 | ||
Predpokladané množstvo odobratia stravovacích poukážok | ks | 49237 | ||
Doba platnosti zmluvy | v dobe | od 11.7.2016 | do 31.01.2017 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia poukážka obsahuje | názov a logo Dodávateľa |
Stravovacia poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravovacia poukážka obsahuje | rok platnosti stravovacej poukážky |
Stravovacia poukážka obsahuje | jedinečný číselný kód stravovacej poukážky |
Názov |
Dodanie objednaného množstva stravovacích poukážok Dodávateľ doručí do sídla Objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne |
Dodanie stravovacích poukážok zabezpečí Dodávateľ najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia objednávky. Podanie objednávky na dodanie stravovacích poukážok môže Objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom alebo elektronicky. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu Objednávateľa na číslo účtu Dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu Objednávateľa. |
PPS - Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady Dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok, zahŕňa províziu Dodávateľa, dane, výrobu, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, náklady spojené so spracovaním objednávok, s vyhotovením faktúr a ďalších administratívnych úkonov a všetky ďalšie náklady. |
Dodávateľ nemôže ponúknuť nižšiu výšku provízie ako 0,00%, vrátane všetkých nákladov za sprostredkovanie služieb objednávateľovi a nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi. Porušenie tejto zmluvnej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy. |
CCSP - Celková cena za stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacej poukážky v eurách (4,00 €) a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. |
CNHSP - Celková nominálna hodnota stravovacích poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = 4,00 € × 49237 ks = 196 948 €). |
CCSPZ - Celková cena stravovacích poukážok predmetu zákazky v € vrátane DPH (CCSPZ = CNHSP+PPS za všetky stravné poukážky). |
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravovacích poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravovacie poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravovacích poukážok, |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby, |
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je Dodávateľ platcom DPH. |
Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané stravovacie poukážky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin množstva stravovacích poukážok a súčtu nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a poplatku za poskytnuté služby. Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravovacie poukážky v danom mesiaci bude dodaný Objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravovacích poukážok podľa objednávky. |
Dodávateľ nebude fakturovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie ako sú uvedené v zmluve. |
Na vyžiadanie žiadame zaslať elektronicky kontaktnej osobe zoznam stravovacích zariadení, kde si možno stravovacie poukážky uplatniť. Zoznam bude obsahovať min. názov zariadenia, adresu zariadenia, obchodné meno prevádzkovateľa (partner Dodávateľa), adresu prevádzkovateľa, IČO prevádzkovateľa. |
Dodávateľ berie v zreteľ skutočnosť, že stravné lístky budú používať zamestnanci Objednávateľa v jednotlivých obciach Prešovského, Košického a Bansko-bystrického kraja a preto v týchto lokalitách musí mať zazmluvnené stravovacie zariadenia. |
Stravné poukážky sa obstarávajú do konca schváleného projektu, t.j. do konca roku 2016; Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, v prípade predlženie platnosti projektu na ďalšie obdobie, zaviazať úspešného Dodávateľa plniť predmet zmluvy - poskytovanie stravných lístkov formou dodatku k zmluve aj na obdobie január až marec 2017, za rovnakých zmluvných podmienok. V dotknutom období verejný obstarávateľ vyhlási nové verejné obstarávanie na poskytovateľa stravných lístkov na obdobie apríl až koniec predĺženého obdobia projektu. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať v prípade porušenia plnenia si zmluvných povinností druhou zmluvnou stranou. Výpoveď nadobúda účinnosť dňom jej doručenia druhej zmluvnej strane. |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania stravovacích poukážok | raz mesačne |
Vrátenie nepoužitých stravovacích poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roku, v ktorom boli vydané |
Ferienčíkova 20, 811 08 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
49 237,00 ks
202 856,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.06.2016 08:02
01.07.2016 09:18
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.06.2016 08:12 - Vstupná ponuka | 199 902,22 | € | Cena s DPH |
01.07.2016 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 196 455,62 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: