47526483
ASOS, s. r. o.
M. A. Bazovského 2355/11, Topoľčany, 95503, SVK
36507881
PESMENPOL, spol. s r.o.
Železničiarska 16/3815 , Prešov, 08001, SVK
Multifunkčné ihrisko
stavebné práce, stavba, ihrisko, oplotenie
Stavebná práca
1. Multifunkčné ihrisko
|
|
---|---|
Funkcia |
búranie existujúceho a výstavba nového multifunkčného ihriska s príslušenstvom |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
SO 01 - Multifunkčné ihrisko | podrobná špecifikácia je uvedená v prílohe |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy: |
1.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho prílohách |
1.2. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu, kvalite a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy |
1.3. Dodávateľ vyhlasuje a je zodpovedný za to, že ako Dodávateľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou a že tieto má on a ním nominovaní subdodávatelia zapísané v predmete činnosti, sú postačujúce a zodpovedajú predmetu zákazky |
1.4. Dodávateľ preukáže do troch (3) pracovných dní, že má uzatvorené poistenie majetku a zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám v súvislosti s jeho činnosťou a prevádzkou |
1.5. V prípade, že Dodávateľ odstúpi od plnenia Zmluvy pred začiatkom alebo počas výkonu prác, má Objednávateľ nárok na sankciu podľa bodu 7.1. Osobitných požiadaviek na plnenie |
2. Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy: |
2.1 Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvných a to po celý čas trvania tejto Zmluvy |
2.2. Dodávateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy predložiť Objednávateľovi nacenený výkaz výmer a časový harmonogram prác |
2.3. Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od účinnosti tejto Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky |
2.4. Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa |
2.5. Dodávateľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy. Objednávateľa na prevzatie staveniska. Dodávateľ je povinný zoznámiť sa po prevzatí staveniska s rozmiestnením a trasou podzemných vedení a inžinierskych sietí, verejnou zeleňou a ostatnými objektmi, aby nedošlo v priebehu realizácie prác k ich poškodeniu |
2.6. Dodávateľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska. Pri výkone prác sa zaväzuje nenarušiť trvalý a bezpečný príchod a príjazd k objektom v blízkosti staveniska a obmedziť prácu ťažkých stavebných strojov v čase vo večerných a nočných hodinách, túto sústrediť v rozmedzí 7.00 - 18.00 hod s výnimkou času poobedného odpočinku detí, ktorý je dodávateľ povinný si upresniť s vedením materskej školy sídliacej v bezprostrednej blízkosti staveniska. |
2.7. Dodávateľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov. Dodávateľ má povinnosť na stanovisku zachovávať čistotu a poriadok a robiť denné upratovanie priľahlých komunikácii a plôch a kropenie zabraňujúce prašnosti, a to i mimo areálu, pokiaľ to situácia vyžaduje. V prípade nedodržania podmienky, túto splní na náklady Dodávateľa Objednávateľ. |
2.8. Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela výhradne také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi |
2.9. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom |
2.10. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku. Objednávateľ bude mať na stavenisku stavebný a autorský dozor, čo berie Dodávateľ na vedomie |
2.11. Dodávateľ je povinný zdokumentovať navrhované zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.9 na odsúhlasenie |
2.12. Dodávateľ je povinný upozorniť na chyby v Zmluvnom formulári a jeho prílohách a ostatných podkladoch súvisiacich so zhotovením Diela a to najneskôr do času, kedy má dôjsť k zhotoveniu časti Diela, ktorej sa chyba v Zmluvnom formulári a jeho prílohách týka, tieto zistenia na svoje náklady odstrániť a zabezpečiť riadne a včasné zhotovenie Diela, ak ich plnenie je nevyhnutné na riadne zhotovenie Diela, pokiaľ sa Zmluvné strany nedohodnú inak. |
2.13. Dodávateľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej podobe resp. zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými a to v lehote najneskôr dva (2) pracovné dni vopred |
2.14. Nedoručenie výzvy podľa bodu 2.13. resp. nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote oprávňuje Objednávateľa požiadať o zabezpečenie odkrytia a opakovane zakrytia a uvedenia danej časti Diela do pôvodného stavu a to na náklady Dodávateľa. |
2.15. Dodávateľ dodá 1 x projekt skutočného vyhotovenia v písomnej a 1 x digitálne na CD nosiči vo formáte DWG a PDF, zápisnice, protokoly a osvedčenia o vykonaných skúškach, vyhlásenia o zhode použitých výrobkov, 1 x kópiu stavebného denníka, certifikáty výrobkov, záručné listy, manuály na servis a obsluhu, doklady o spôsobe likvidácie odpadov a fotodokumentáciu, ktorú vyhotovil pred zahájením prác a fotodokumentácu z realizácie prác na Diele na CD/DVD v lehote štyroch (4) dní pred odovzdaním diela |
2.16. Dodávateľ ku dňu odovzdania stavenisko vyčistí a odovzdá v prevádzkyschopnom stave. Odovzdanie a prevzatie Diela potvrdia Zmluvné strany písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela |
3. Čas plnenia zmluvy: |
3.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva nadobudne účinnosť v deň jej uzatvorenia. |
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dielo zrealizuje riadne a včas do tridsaťpäť (35) dní odo dňa začatia prác podľa bodu 2.6. |
3.3. Termín odovzdania diela je päť (5) dní od ukončenia prác. |
3.4. V prípade vzniku udalosti ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela s dôsledkom predĺženia lehoty na odovzdanie alebo predĺženia lehôt uvedených v harmonograme prác, bude o tejto udalosti bezodkladne informovať Objednávateľa. |
4. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady spojené so splnením záväzkov vyplývajúcich zo zákazky a nebude si dodatočne nárokovať zvýšenie cien. Dodávateľ nemá nárok na zvýšenie ceny, ktorý vyplynie ako dôsledok chýb alebo zanedbania povinností pri predkladaní ponuky. Takto vzniknuté dodatočné náklady znáša dodávateľ. |
5. Platobné podmienky: |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je dohodnutá na tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
5.2 Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude uhrádzať Cenu Diela na základe jednej faktúry vystavenej Dodávateľom po ukončení celého diela, ukončení preberacieho konania Diela a úspešným overením vykonaných skúšok. |
5.3. K faktúre musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce. Objednávateľ vykoná kontrolu správnosti výkazu prác a vráti ho parafovaný v lehote 6 pracovných dní od jeho predloženia. |
5.4. Objednávateľ zadrží 5 % zo sumy v EUR vrátane DPH z faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených s odstránením prípadných vád Diela uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela na dobu podľa bodu 6.1. |
5.5. Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi sumu skutočného odberu elektrickej energie a vody, skutočne odobratej Dodávateľom podľa Objednávateľom predloženého vyúčtovania. Pred zahájením odberu zmluvné strany spíšu protokol s počiatočným stavom samostatných meračov a tento podpíšu. Po odovzdaní staveniska zmluvné strany spíšu protokol s uvedením konečného stavu samostatných meračov elektrickej energie a vody. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela: |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ na Dielo poskytuje záručnú dobu a to šesťdesiat (60) mesiacov |
6.2. Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Dodávateľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu. Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno a email) |
7. Sankcie: |
7.1. Objednávateľ bude nesplnenie povinností zo strany Dodávateľa vyplývajúcich z ust. bodov 1.4., 1.5., 2.1., 2.2., 2.3., 2.5., 2.6. a 8.2. osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy považovať za podstatný spôsob porušenia tejto Zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 1 000 Eur za takéto porušenie povinnosti Dodávateľa a využitia inštitútu odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy |
7.2. V prípade porušenia bodu 3.2., 3.3. a 3.4. má Objednávateľ nárok na sankciu 500 Eur za každý jeden deň omeškania alebo každé jedno porušenie. |
8. Ďalšie požiadavky: |
8.1. Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov |
8.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce z tejto Zmluvy na žiadnu tretiu osobu |
8.3. Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ môže od Zmluvy odstúpiť ešte pred odovzdaním staveniska. Dodávateľovi tým nevzniká žiadne právo na fakturáciu prác spojených s prípravnou fázou |
Názov | Upresnenie |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie čl. IV. ods. 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod. Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra, v prípade ak Dodávateľ nebude zapísaný v registri ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. | |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na podmienku účinnosti registrácie na elektronickom trhovisku (§ 14 zákona o VO) - zápis do zoznamu hospodárskych subjektov. V čase uzavretia zmluvy Objednávateľ požiada o predloženie dôkazu preukazujúceho splnenie tejto podmienky v súlade so zák. č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. | |
Objednávateľ požaduje vykonanie diela iba v rozsahu SO 01 - Multifunkčné ihrisko v zmysle priloženej dokumentácie a výkazu výmer, pričom nepožaduje dodanie celého diela v zmysle projektovej dokumentácie. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
06.07.2016 00:00 — 25.08.2016 00:00
1,00 súbor
46 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.06.2016 14:49
30.06.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.06.2016 14:58 - Vstupná ponuka | 45 927,00 | € | Cena bez DPH |
30.06.2016 14:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 45 927,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: